22 Φεβρουαρίου 2017

Δακτυλούιν vs Πράμαν 1-0

Πάω κάτω στο αρχείο για κάτι πράματα τζιαι πας την κουβέντα μαθαίνω ότι η τηλεφωνήτρια εν με άδεια ασθενείας (sick leave για τους αγγλομαθείς) ως τες 17 του Μάρτη. Δηλαδίς 1 μήνα. 

Απαναγία μου, γιατί τί έπαθεν η κοπελλούδα? 
Ελυσεν το δακτυλούιν της μες την πορτα του αυτοκινήτου!! 

#(@$*@%(@*%(*^#%!%^@)%&(#$*%^^@%#&@%#**#@%!)(@&%@&%$*!@& (*^%@

Μα πέρκι να σοβαρομιλάτε!!!! Ελυσεν το δακτύλιν της τζιαι έννα μείνει 1 μήνα????

Επιαν με ο τρίολος... 

Αρκεψα τζιαι σαλαβάτουν... Δλδ εγώ που επήα εχτες στο γυναικολόγο για να μου "ανοιξει" το βαρθολίνειο αδένα μου (google it - βαρκ να εξηγήσω) με τη λεπιδούα να μου φκερώσει το υγρό πόσο έπρεπε να κάτσω??? Κάνα τρίμηνο??? 

Ε έτσι ένι λάλει μου τζιαι η κοπέλα τζιαμέ!!! Το δακτυλούιν εν πιο σημαντικό που το πράμαν!!!

Ακόμα φκάλλω καπνούς!!!

8 σχόλια:

  1. Εξαρτάται πιο δάχτυλο έλυσεν. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περίμενε ρε, μπορεί να το έκοψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ clueless: όποιον δαχτυλιν τζιαι να ναι το καβλιασμα εφάμεν το anyway :)

    @ neerie: θα το εμαθαίναμε σίουρα... Τζιαμε εν εγλητώναμεν ούτε με θκυο μήνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντάξει μπορεί να μεν μπορεί να γράψει, άρα ήντα να έρκεται; Κάμνει δουλειά με το δάχτυλο της. Εσύ ννάμπου κάμνεις με το πράμα σου;
    ΠΩ΅ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΜΕΝ ΤΟ ΜΑΘΩ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι έσιεις δίκαιο... Απαντά τα τηλέφωνα με το δακτυλούιν της!!! Εγώ εν χρησιμοποιώ το πράμαν μου στη δουλειά η αλήθκεια!! Πως παθαίνεις τι??? Το πράμαν??? Εν εσιει συγκεκριμένην αιτία.. Απλά τυχαίνει

      Διαγραφή
    2. Ήταν φανερή η σύγχυση στο σχόλιό μου! λολ

      Διαγραφή
  5. Παρακαλώ, με φώναξες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα είναι να μεν σε φωνάξω σε έτσι καταστάσεις???

      Διαγραφή