17 Φεβρουαρίου 2017

Mom-Bullying


Είδα προχτές στο φατσοβιβλίο τούτο.


Και είπα να γράψω τζιαι γω την άποψη μου ως μάμα... Μπορεί φυσικά αν οι εμπειρίες μου ήταν διαφορετικές να είχα και διαφορετικές απόψεις. Να σας πω επίσης ότι εκείνο που με έκαμε παραπάνω να θέλω να γράψω για το θέμα εν ένα συμβάν σε ένα γκρουπ στο φβ στο οποίο κάποια κοπέλα ζήτησε να της προτείνουν κάποιο γιατρό. Και επειδή αρχίσαν να γραφουν απο κάτω διάφορες τις αποψεις τους και εννοείται κάποιες αρνητικά μπήκε μια κοπέλα τζιαι είπε ρε κοπέλες εν καλά αφου έννεν δαμε τα πλάσματα να υπερασπιστούν τον εαυτό τους να μεν γράφουμε ότι θέλουμεν αλλά να τα στέλλουμε σε μήνυμα αν θέλουμε να πούμε την αποψη μας... αλλιώς σιωπούμε. Κατά την άποψη μου λογικό. Εκαμαν την μπλοκ γιατι ημίσιη μου επιτέθηκε και δαμέ υπάρχει ελευθερία του λόγου και όλα τα κλισέ... Φυσικά μετά το συμβάν οτιδήποτε έχει να κάμει με ονόματα επαγγελματιών αποστέλλεται σε μήνυμα διότι προφανώς εκράξαν τους τζιάλλες... Και φυσικά το γκρούπ έγινε secret... Αμπα και θωρεί το καμιά πόξω που εν συμφωνεί μαζί μας... Εγώ παραμένω μέλος τζιαι θωρώ τα τζιαι γελώ τζιαι άμα κόψω τζιαι καμιάν φτωσιήν νούσιμην που θέλει να μάθει τίποτις επίσης νούσιμον απαντώ της. Να σας πω επίσης ότι το συγκεκριμένο γκρουπ έγινε από μαμάδες οι οποίες ηταν σε άλλο γκρουπ - προφανως της προκοπής - και εγράφαν μαλακίες και εκράζαν τες. Αντιλαμβάνεστε... Που θέλω να καταλήξω... 

Το mom bullying (κυριώς στα μέρη μας) γίνεται προφανώς διότι ότι τζιαι να κάμουμε πρέπει να δειχτούμεν τζιαι να πούμε ότι εγώ είμαι καλύτερη που σένα τζιαι κάμνω τα ούλλα σωστά σε αντίθεση με σένα που τα κάμνεις λάθος. Το mom bullying επίσης γενικότερα γίνεται επειδή προφανώς η κάθε μια έχει διαφορετικές απόψεις για το μεγάλωμα των μωρών. Που τα πιο απλά ως τα πιο σημαντικά... Το θέμα δεν είναι να πεις την άποψή σου. Να την πεις. Το θέμα είναι ΠΩΣ θα την πεις. Για να έχεις άποψη πρέπει τζιαι να ενημερωθείς πρώτα. Να την πεις εμπεριστατωμένα. Πλέον στες μέρες μας εν πολλά εύκολο. Το internet εν παντού και πάντα. Τζιαι βιβλία σχετικά με τα μωρά, άπειρα.

Κατά τη γνώμην μου, καλώς ή κακώς υπάρχουν πράματα σωστά τζιαι πράματα λάθος. Εν είμαι πολλά της άποψης πως ότι κάμει η κάθε μάμα εν για το καλόν του μωρού της. Αν ήταν έτσι εν θα είχαμε μωρά με ψυχολογικά, μωρά με κατάθλιψη, μωρά που δέρνουν, μωρά που εν απροσάρμοστα κλπ κλπ. Ήταν να εν ούλλα τα μωρά χαρούμενα, καλά, ευτυχισμένα και όλα τα θετικά συναφή.

Άρα το πιο σημαντικό για μένα εν να καταφέρω να διαχειριστώ εγω σαν μάμμα τα issues τα δικά μου. Το μωρό ότι θωρεί τζείνον γίνεται. Αν εγώ έχω κατάθλιψη τζιαι είμαι συνέχεια μαραζωμένη το μωρόν εννα θεωρήσει ότι τούτο εν το φυσιολογικό. Αμα εγω νευριάζω τζιαι φωνάζω ένα κάμω ένα μωρό νευρικόν τζιαι φωνακλά. Άμα εγω έν έχω πρόγραμμα έννα κάμω ένα μωρό που σου νέφκω που παεις που ενναν πολλά δύσκολο να προσαρμοστεί όπουδήποτε τζιαι πόσο μάλλον στα δεδομένα της εποχής μας. Στην τάξη του αστεριού πχ έχει μωρό που τους λαλεί έννα πάω στον καφενέ να πιω να μεθύσω. Ε εχτές έμαθα ότι ο παπάς εν αλκοολικός τζιαι εν ούλλη μέρα στον καφενέ. 

Τζιαι εν δαμέ που ξεσηκώνεται o Hyde εαυτός μου. Parent Police. Έπρεπε να υπάρχει τζιαι να καθαρίζει. Που το πιο μιτσην αγκάθθιν στο πιο μεγάλο. Που τες γρυτζιελλόρους μαμάδιους ως τους αλκοολικούς τζιαι τους βιαστές. Ναι εν κάποια πράματα που κατα τη γνώμη μου εν ξωφθαλμα τζιαι κάποιος πρέπει να βάλει νόμους (Hyde self talking again) να απαγορεύονται ή να επιβάλλονται άμα εν για καλόν. Μικρό παράδειγμα ο θηλασμός. Εγώ είχα κόλλημα το παραδέχομαι. Αλλά ενημερώθηκα ότι εν το ιδανικό για το μωρό μου. Εσένα αν σου είπε η θκεια σου ότι εν πειράζει Αγλαΐα μου (no offense to Αγλαΐες), εν εσιεις γάλα δώστου ξένο, τζιαι είπες εντάξη χωρίς δεύτερη σκέψη, έπρεπε να σε κλείσουν μες το δωμάτιο της κλινικής ώσπου να ενημερωθείς να καταλάβεις τι μαλακία έκαμες τζιαι αν μη τι άλλο να προσπαθήσεις. Τούτο δεν είναι bullying. Που τη στιγμή που επιστημονικώς έχει αποδειχτεί ότι αυτό είναι το καλυτερο για το μωρό θα πρέπει να το προσπαθήσεις. Απο τη στιγμή που θεωρεις τον εαυτό σου έτοιμο να κάμεις μωρό να υποστεις και τα μετέπειτα. Δεν είπα να καταφέρεις στο 100% το ιδανικό, but at least try!!! Τζιαι γω στην πελλοασπασία εν εκατάφερα να θηλάσω αποκλειστικά παραπάνω που 2,5 μήνες. Ως τζιαμε εφτάσαν οι δυνάμεις μου. Τζιαι ναι νιώθω λλίες τυψεις. Επροσπάθησα όμως. Ούτε αυτοσιομαλίζουμαι ότι εκατάφερα τα αλλά ούτε τζιαι μισώ τον εαυτό μου επειδή ήταν λλίο χρονικό διάστημα. 

Όπως bullying δεν θα είναι αλλά ούτε και έγκλημα, αν κάποιος έβρει τον τούτον τον αλκοολικό τζιαι κάμει τον άχρηστον που το ξύλο τζιαι επίσης πκιάει την μάνα δώκει της 2 πάτσους τζιαι με κάποιο τρόπον κάμει την να φέρει τα μίλια της. Οξά κάμνει το καλύτερο που μπορεί με το να έσιει το μωρό της για παπα ένα αλκοολικό που ο νους του εν στον καφενέ. Ας τον χωρίσει τζιαι ας ζητησει περιοριστικά μέτρα. Ή ας ζητήσει κάποια βοήθεια τέλοσπάντων. Εν πολλά ευκολο να το ζητώ ξέρω το τζιαι πολλά δύσκολο στην πράξη. Αλλά πάλε, το μωρό κάθε μέρα στο σχολείο λαλεί τους γεια σας πάω στον καφενέ να πιω να μεθύσω. Τέλειο?

Ναι σε κάποια πράματα έσιει έναν μέτρον εν λέω. Αλλα για κάποια άλλα ειτε μας αρέσκει είτε όι έσιει σωστό τζιαι λάθος. Τζιαι άμα κάποιος εμπεριστατωμένα μου πει ότι ξέρεις τούτο εν πιο σωστό, εννεν bullying. Αν θέλω να είμαι "καλή" μάμα έννα το ψάξω. Επειδή ο άλλος είπε μου κάτι άλλο που τζείνο που κάμνω εκαμε μου bullying??? ¨Εννα καταντήσουμε να φοούμαστε να πούμε την άποψη μας. Μεν φτάσουμεν στο άλλο άκρο.

Εν είμαι η τέλεια μάμα. Καμιά έννεν ενι. Έχω τζιαι γω θεματάκια τζιαι προσπαθώ να τα διαχειριστώ ειδικά μετά και τον ερχομό της πελλοασπασίας. Όπως είπα προσπαθώ να έβρω το μέτρο που θα με φέρει πιο κοντά στο ιδανικο για το αστέρι τζιαι την πελλοασπασία. Το σημαντικό για μένα εν ο χρόνος με τα μωρά. Να μάθουμε να τα ακούμε, να τα θκιαβάζουμε... Τζι αν το κάμουμε τούτο έννα μπρορούμε σίουρα να θκιαβάσουμε κατα πόσο μας κάμνουν bullying ή όχι.

Υ.Γ. Σκέφτουμαι να κάμω στήλη με mommy posts. Να γράφουμεν απόψεις τζιαι εμπειρίες. Είσαστε???

9 σχόλια:

  1. Ατε να σκοτωνούμαστε κ δαμέσα χαχα! Μα θα ειμαστεν 5-6 το πολλυ, δοκιμασε!

    Μόνο μεν μου γραψεις για τα εμβόλια κ τα πάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαλείς να σκοτωθούμεν??? Για να μεν σκοτωθούμεν να γράφουμεν μόνον εμπειρίες καλο.. Α???

      Διαγραφή
    2. μπέα πε μου ότι εν εμβολιάζεις τωρά να σου κάμω μπουλινγκ

      Διαγραφή
    3. Εμβολιάζει και βγάζει σπαθί σε όσες δεν!
      Εγώ νομίζω το θέμα του θηλασμού είναι πλέον στα όρια της υστερίας. Οπότε υγιής ΔΕΝ είναι ο τρόπος που προσεγγίζεται!

      Διαγραφή
    4. Καλώς την Μπρέντα-μάνα!! Χα τζιαι γω προς στιγμήν εφοήθηκα να αρωτήσω άμπα τζιαι εν εμβολιάζει!!! Χαχαχαχα φκάλλε σπάθα Μπέα φκάλλε!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ μπαίνω στην κατηγορία πάω-στα-τυφλά-μάνα. Και πιθανόν να με κάμετε μπλοκ στο τέλος. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κορη εν θα σε καμουμε block... απλα εννα σου καμνουμε bullying 😊

      Διαγραφή
    2. και δεν θα είναι δύσκολο. :)

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος23.2.17

    υπολογίζω οτι ειμαστε ολες μελη στα συγκεκριμενα γκρουπ του φβ αλλα αν καμεις θα ειναι καλο πιστευω,οσον πιο λια ατομα τοσο πιο ευκολα συννενωασε
    μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή