27 Δεκεμβρίου 2016

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Χρόνον ανάμιση έκαμα να μπω τζιαι να σας γράψω,
μα είχα έννοιαν τζι έμπαινα να δω τζιαι να θκιαβάσω.

Κοσμοϊστορικά εγίνησαν, μωρά εγγενηθήκαν,
αλλά πολλοί εχάθησαν μα λλίοι εμφανιστήκαν.

Υποχρεώσεις, βούριστρα, δουλειές τζιαι κοπελλούθκια,
σαν τους πελλούς ποτζιή ποδά κοπάδιν με τσουρούθκια.

Εν κρίμαν όμως ρε παιθκιά, να μεν πολλολοούμεν,
τα νέα μας να γράφουμεν, να κλαίμεν, να γελούμεν.

Οι τρείς τζι ο κούκος έμειναν δαμέσα να θκιαβαίνουν,
τζι άλλοι έπρεπεν να 'ρκουνται οι bloggers να πληθαίνουν.

Που είστε ούλλοι ρε παιθκιά, επανεμφανιστείτε,
πιάστε το πληκτρολόγιο τζιαι μεν χρονοτριβείτε.

Μεν χάννεστε, να γράφετε ότι αθθυμηθείτε,
ολόκληρη bloggoσφαιρα εσείς καθοδηγείτε!

Χρόνια πολλά σας εύχομαι, να 'ναι ευτυχισμένα,
μ' υγείαν πάντα τζιαι χαράν, χρόνια ευλοημένα.

Τούτη χρονιά που έρκεται μόνο καλά να φέρει,
τζι ότι τζι' αν θέλει τζιαι ποθεί καθείς να καταφέρει!

10 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά να ζήσετε και να ευτυχίσετε οικογενειακώς! Μα τι εν τούτα τα κρυφά ταλέντα;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω τζιαι γω ένα ταλεντούι αγαπημένε!! Αλλά σαν τη δική σου πέννα καμιά :) Χρονια πολλά και σε σας και τα φιλιά μου στον μπεμπη!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Χαϊντούλα μου και καλό νέο έτος να μας μπεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Τριολίν μου τζιαι σε σένα... Ότι ποχείς :)

      Διαγραφή
  3. :) ακόμα μια φορά να πω ότι θαυμάζω το ταλέντο σας να κάμνετε ρίμες, να τσιαττίζετε, ό,τι κι αν λέγεται ττο!
    χρόνια πολλά καλή μου και καλά να μας πει όλους το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φεκιου Μουν μου... Εν τζιαι πολλά δύσκολο η αλήθκεια.. Άμα το κάμεις καμια θκυο φορές ύστερα έρκεται αυθόρμητο. Χρονια πολλά τζιαι καλά να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  4. φωνη βοωντος εν τη ερημω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστ' αστεία ρε Βεα μου... Που είσαστε ολάν!! Χαλλοοοουυυυυυ!!!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ, έχω άγνωστες λέξεις, αν και το "ρεζουμέ" το κατάλαβα! Χρόνια πολλά με υγεία και ο,τι επιθυμείς μέσα από την καρδιά μου! Φιλιά πολλά από την παγωμένη Ελλάδα ❤

    Υ.Γ Έχω μετονομάσει το μπλογκ μου σε:
    "οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο". Αν μπορείς,
    σε παρακαλώ να το μετονομάσεις κι εσύ στο blogroll σου. Θενκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά πετροκόριτσο!!! Αχ πόσο πεθύμησα την Ελλάδα έστω και παγωμένη!!! ΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή