19 Ιουνίου 2015

Τι 30, τι 40, τι 50

Εσκέφτουμουν το θέμα της ηλικίας σήμερα. 

Συνειρμός Mademoiselle: 
Μάνα μου το αστέρι μου τζιαι ετελειώσαν τα μαθήματα του Baby Motion (εχτες ηταν το τελευταίο) τζιαι τι θα την κάμω... Θα μουρμουρά. Άρεσκεν της πολλά τζιαι που τες αρχές της εβδομάδας ερώταν με καθε μέρα αν εν Πέμπτη. Αμα της ελάλουν ναι έκαμνεν όπως την πελλή. Εξανάγραψα την για του χρόνου. Εν ξέρω ποιά μωρά εξαναγραφτήκαν ή αν θα πάνε στο επόμενο group επειδή εν λλίο πιο μεγάλα... Έννα ενθουσιαστεί πολλά πάντως αν ξαναδεί τις "φίλες" της στο group και του χρόνου. Κι εσκέφτουμουν ότι με τις μαμάδες εν είχαμε και πολλά πολλά μεταξύ μας.. Εν καλές οι παραπάνω αλλά λλιο απόμακρες. Εντάξει μια φορά την εφτομάν τωρά ήντα σχέση να αναπτύξεις... Και που την άλλη εν ξέρω γιατί, αλλά νιώθω ότι εγώ μπροστά τους εφαίνουμουν πολλά μιτσιά και γι αυτό να μεν επολλοασχοληθήκαν... Εν νομίζω να έχουμεν πολλήν διαφορά ηλικίας μπορεί μάλιστα να έσιει τζιαι που εν πιο μιτσιές που μένα αλλά για κάποιο λόγο εφαίνουνταν μου πολλά "μεγαλίστικες". 

Τζιαι κάμνοντας τούντες σκέψεις μπαίνω στον blogger τζιαι θκιαβάζω την ανάρτηση της Μπρέντας!  Χρόνια Πολλά και καλά btw!

Που πάντα ελαλούσαν μου ότι εν μου φαίνεται η ηλικία μου. Ίσως εν τούτο που φταίει τζιαι νιώθω έτσι τωρά. Που ήμουν πιο μιτσιά εφάκκαν μου τούτο. Εκάμναν μου πρόβλημα τζιαι στα club. Αλλά προφανώς τωρά εν καλό! Η αρφή μου μάλιστα κάμνει τζιαι γκάλοπ συχνά σε κόσμο που μας γνωρίζει πρώτη φορά ή που μας βλέπει πρώτη φορά μαζί, ποιά εν η μεγάλη... Εγώ πάντως λαλώ τους εν ξέρω αν είμαι η μεγάλη ή η μιτσιά, σίουρα πάντως είμαι η όμορφη :)

Α τζιαι εχτές που ήταν το τελευταίο μάθημα και ήρταν και οι μπαμπάδες... Τζιαμέ να δεις. Ηταν ούλλοι τους σοβαροί τζιαι με το κινητό στο σιέριν τζιαι λλιο κκέλιες τζιαι λλίο ασπρομάλλιες... Ο Mr Hyde ήνταλως εν ακόμα ΜΩΡΑΤΣΟΣ! Οξά μόνο εγώ τον θωρώ έτσι... Τζιαι εν τζιαι εν ότι εν τωρασινός (μεν του πειτε ότι είπα έτσι).. Εν 38.

Bottom line τουτης ούλλης της σαλάτας σκέψεων: Νιώθω πολλά μιτσιά ακόμα. Αν και 35 εν με κόφτει να το λαλώ. Εν ξέρω πόσο νιώθω. Αν έχει αριθμό. Νιώθω τόσο μιτσιά όσο για να ζω τζιαι να σιέρουμαι τη ζωή μου με τους αγαπημένους μου αλλά τζιαι τόσο ώριμη όσο για να μεγαλώνω όπως θεωρώ καλύτερα το αστέριν μου τζιαι να νιώθω ευγνωμοσύνη για τζείνα που έχω!

Ένας πολλά αγαπημένος φίλος λαλεί μου ότι για κείνον δε θα περάσω ποτέ τα 19! Αλόπως έβαλεν μου ευτζιήν!

Υ.Γ. Όι έννεν τα γενέθλια μου.

10 σχόλια:

  1. Να είσαι όσο νιώθεις Χαϊντούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω τριολατσε μου! Και συ το ιδιο!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος21.6.15

    Διάβαζα το μπλογκ και όταν είπες ότι είσαι 35 αγχώθηκα και έσπευσα να πω ξανά ότι για μένα πάντα είσαι 19. Επρόλαβες με ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσκεφτουμουν τζιαι εγω τις προαλλες οτι εν νιωθω οσο ειμαι. Αν και 29 με ενα μωρο ακομα νιωθω φοιτητριουλλα, τζιαι ακομα φορω τα ρουχα που εφορουσα τοτε! (οσα μου μπαινουν βεβαια).
    Ετσι να νιωθεις παντα! 19! Τι ωραια ηλικια! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι γω έχω ακόμα ρούχα που τότε τζιαι αρνούμαι να τα αποχωριστώ! Εν πολλές που μόλις κάμουν μωρό μεγαλώνουν απότομα.. Εγώ εν ένιωσα έτσι... αλλάζει ο τρόπος ζωής αλλά νομίζω πουμέσα μας αμα θέλουμε νεώννουμεν εν μεγαλώνουμε με τα μωρά! Σου εύχομαι να νιώθεις πάντα φοιτήτρια!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τις ευχές ντήαρ! Όσο για το "είμαι όσο χρονών νιώθω" επειδή εν κουβέντα της γιαγιάς μου αρνούμαι να την ενστερνιστώ:-)

    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα άρεσεν μου τούτο "εν κουβέντα της γιαγιάς μου αρνούμαι να την ενστερνιστώ"! ΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
  5. τί εν το baby motion?
    εμείς που μεγαλοδείχνουμε τζαι θωρούν μας κάτι έφηβοι τζαι λαλούν μας "κυρία" πάλε αρέσκει μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζιαι παντα κακό να μεγαλοδείχνεις... Διούν σου παραπάνω σημασια νομίζω... Όσο για το baby motion θα βρεις αναλυτικά εδώ http://www.motionartstudio.eu/classes.html#babymotion . Εμείς πάντως το λατρεύουμε...

      Διαγραφή