3 Απριλίου 2015

Κουλλουμακκα τζιαι πολα σέλα

Πόθεν να αρκέψω. Έσιει ένα μήνα να εμφανιστώ δαμέσα. Εσυνέβηκαν διάφορα. 

Η θεία και η νούννα εγχειριστήκαν. Όλα επήγαν καλά...ως την εγχείριση. Διότι πάρακάτω... Έτσι τζιαι έτσι. Η νούννα έχει λέμφωμα. Μόλις το άκουσα εκοπήκαν τα πόθκια μου. Εμπήκα έψαξα τζιαι εθκιάβασα κάμποσα. Ευτυχώς μετά από τις εξετάσεις που χρειάστηκε να κάμει, έδειξε ότι δεν έχει μετάσταση αλλού και ότι είναι πλήρως ιάσιμο. Αλλά.... Πρέπει να κάμει χημιοθεραπείες και ακτινοθεραπείες. Οπότε άρχισε ένα κύκλο θεραπειών προχτές. Θα ταλαιπωρηθεί για κάποιο διάστημα αλλά τουλάχιστον θα ξέρει μετά ότι επέρασε. Θα έχει τις αναμενόμενες παρενέργειες αλλά το χώνεψε... νομίζω. Κι εμείς μαζί της... πάλε νομίζω. Όσο για τη θεία θα μάθει σήμερα τι ακριβως έδειξε η βιοψία της και τι θα χρειαστεί να κάμει περαιτέρω. Αναμένομεν στο ακουστικό μας.

Έχει ένα μήνα είμαστε εναλλάξ άρρωστοι. Αρχές του μήνα το αστέριν. Μετά εκόλλησεν με εμένα. Μετά εκόλλησα το Mr Hyde. Και τωρά ξανάμανα εγώ.  Εκουράστηκα να βήχω. Το καλό εν ότι έκαμα κοιλιακούς. Πονώ τους που το πολλύ το βηξε βήξε. Ούτε να επήεννα κάθε μέρα γυμναστήριο έτσι πιάσιμο. Ελπίζω μόνο να μεν ξαναρρωστήσει το αστέριν.

Αναλάβαμε και ένα project που μας απορρόφησε ούλλους πολλά. Βλέπε εμένα, Mr Hyde, αέρφιν μου, αέρφιν του Mr. Hyde. Εκτός δουλειάς. Αναλάβαμεν να βοηθήσουμε μια ξαδέρφη να στήσει δική της δουλειά. Και σε έτσι χαλεπούς καιρούς αντιλαμβάνεστε... Εν και το budget περιορισμένο.... Εν κάτι όμως που μας ενθουσίασε ούλλους πολλά για κάποιο λόγο τζιαι επήραμεν το πολλά πατριωτικά. Αν πετύχει έννα γίνουμε consultants νομίζω :)

Τζιαι έχω τζιαι τη μέλλουσα κουμέρα να μου τηλεφωνά τζιαι να αγχώνεται με ποιό αυτοκίνητο έννα πάει στην εκκλησιά, τι κουρτέλλα έννα δείσει πας το λοκκούμι τζιαι ήντα τούρτα έννα κάμουμε στο hens. Πέρκι να νομίζει ότι έννα της κάμω βίλλους τζιαι πελλάρες. Αν με αρωτάς με hens με chickens. Αλλά τελοσπάντων. Εδώ ο κόσμος χάνεται τζιαι ο πελλός τζιει που πονεί (για να μεν πω τίποτε άλλο).

Anw... Ενηξέρω αν έχω τίποτε άλλο να σας πω. Αν εξήασα τίποτε ξαναμιλούμε...

Α τζιαι καλό μήνα!

14 σχόλια:

  1. Ένα ένα έννα περάσουν ούλλα. Εν πολλά σημαντικό το ψυχολογικό κομμάτι για τη θεία και τη νονά. Μια περίπτωση που ξέρω που έχει τα ίδια ασπούμε έχει τόσο καιρό και στο τέλος η οικογένειά της ανησυχεί πλέον περισσότερο για την κατάθλιψη παρά για την ασθένεια/τες θεραπείες.
    Κουράγιο σε όλους.
    Για τη βοήθεια στη νέα δουλειά, πόννα αθκειασερέψετε να σας έχω υπόψην! Χαχαχα! Καλή τύχη!
    Και για την κουμέρα, νόου κκόμεντ. Εγώ θα έκαμνα κάτι χαλαρωτικό, διασκεδαστικό, ίσως λίο εφηβικό κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thnx Μουν μου. Για την ψυχολογία έχεις απόλυτο δικαιο. Το είπε και η γιατρός στη νοννα. Και ευτυχώς κατέχω το Νο.1 "εργαλείο" για την εξύψωση της ψυχολογίας της - βλέπε αστέριν ;)

      Διαγραφή
  2. Ευχομαι όλα να παν καλά για όλους, κυρίως γιασ τους ασθενείς που εν το πιο σημαντικό. Μετά η ξάδερφη σου να επιτύχει και μετά να έβρει και ούλλα για το γάμο η άλλη:)

    φιλιά Χαιντούλα μου τζιαι μεν χάννεσαι

    όλα καλά, όλα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Άμυ μου. Για ασθένειες και ξαδέρφη φυσικά... για το τελευταίο άλλην έννοιαν... ;)

      Διαγραφή
  3. Περαστικά σε θεία και νοννά! χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε αγαπημένε χχχ

      Διαγραφή
  4. Η καλή ψυχολογία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας Hyde μου. Το είδα πως λειτούργησε πάνω μου... Δεν είχα ούτε μια παρενέργεια από τις χημειοθεραπείες, ούτε ζαλάδα, ούτε εμετούς, ούτε τίποτα (εκτός απο κούραση φυσικά). Να νοιώθει ότι είστε ουσιαστικά κοντά της και δεν είναι μόνη σε όλο αυτό.
    Περαστικά και στις δύο τους.
    Αν θες οποιαδήποτε πληροφορία ή αν μπορώ να φανώ χρήσιμη σε κάτι, μου λες.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξερω για τη ψυχολογια Ρουθ μου και οπως ειπα και πιο πανω θα βαλω το αστερι να "δουλευει" over time ;-) ευτυχως η πρωτη θεραπεια βαινει τελεια καθως δεν ειχε καμια παρενεργεια προς το παρον. Νομιζω θα συγκεντρωσω αποριες και θα σε "επισκευτω" :-)

      Διαγραφή
  5. Περαστικά να είναι όλα! Υπομονή! Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε τριολιν μου! Χχχ

      Διαγραφή
  6. Περαστικά να είναι για όλους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου. Φιλούθκια (είναι η μόνη κυπριακή λέξη που γνωρίζω!) και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε πολυ πετροκοριτσο... καλο σ/κ και καλο μηνα!

      Διαγραφή
  7. have faith! it's allll gonna be fine.

    ΑπάντησηΔιαγραφή