19 Φεβρουαρίου 2015

Άγχος

Ήρταν ούλλα μιαν φατσιά. Τζιαι επελάγωσα. Που τη μια λαλώ οκ έννα έβρουμε τες λύσεις, που την άλλη πιάννει με το πεσιμιστικό μου τζιαι χάνω τη γη κάτω που τα πόθκια μου.

Ας τα πιάουμεν που την αρκήν. 

Η θεία. Μιλούμε για τη θεία μου που προσέχει το αστέρι. Δυστυχώς βρέθηκε κακοήθης όγκος στο στήθος. Ευτυχώς δεν είναι μεταστατικός και επιθετικός. Πρέπει όμως να αφαιρεθεί άμεσα. Στ' ανάθεμαν να πάεις πουστοκαρκίνε που θερίζεις το κόσμο. Έχουμεν τζιαι έναν Α ιστορικόν στην οικογένειαν οπότε αντιλαμβάνεστε ότι έπιασεν μας ούλλους ένας πανικός. Οπότε το αστέριν τωρά δεν έχει που να πηαίννει. Πρέπει άμεσα να πάει σχολείο. Εξεκινήσαμεν την περίοδο προσαρμογής αυτή την εβδομάδα για να είμαστε προετοιμασμένοι. Έλα όμως που εν προλαβαίνουμεν; Εκαλέσαν τη θεία να πάει για επέμβαση την ερχόμενη τρίτη. Οπότε σάστα τζιαι γύρασιν. Πρέπει να ξεκινήσει το μωρόν άρον-άρον να πηαίννει σχολείο που η ώρα 7:30 ως η ώρα 3 που έννα σχολάνουμεν. Εν πολλές οι ώρες τζιαι λυπούμαι την. Πολλά. Από ότι εκατάλαβα τούτες τες ημέρες που την παίρνω λλίο το πρωί τα παραπάνω μωρά πάσιν γύρω στες 8 τζιαι φεύκουν γύρω στες 2-2:30. Έχουν προφανώς γιαγιαδες-παππούδες που τα πιάννουν. Εμείς εν έχουμεν. Δουλεύκουν ούλλοι. Λυπούμαι την πολλά. Εν μεγάλη αλλαγή για τζείνην σε πολλά λλίο χρόνο τζιαι ήδη άρχισεν να το καταλαβαίνει τζιαι να αντιδρά. Κάμνει κούτζια το πρωί να μείνει στη θεία τζιαι εν θέλει να πηαίννω δουλειά, ενώ ποττέ της δεν εδιαμαρτηρήθηκε στο παρελθόν.

Πρέπει την ερχόμενην εβδομάδα να πιάσουμεν κάποιες μέρες άδεια εναλλάξ με το Mr Hyde ώσπου να προσαρμοστεί το μωρό. Τουλάχιστον να εν ομαλή η μετάβαση της. Η μάνα μου εν μπορεί να πιάει άδειαν. Δαμέ παμεν στο άλλο θέμα. Η νούννα. Ήβραν της ένα κουβαράκι κάτω χαμηλά τζιαι πρέπει να το παρακολουθεί με φαρμακευτική αγωγή. Εάν δεν δει διαφορά πρέπει να αφαιρεθεί επίσης. Τζιαι εν δύσκολη επέμβαση καθότι βρίσκεται κολλημένον σε αρτηρία. Οπότε η μάμα μου εν stand-by εάν χρειαστεί θα πρέπει να πιάσει άδειαν να πάει μαζί της τζιαι να τη βοηθήσει καμιάν-θκυό μέρες. Για τη μάμα του Mr Hyde ούτε λόγος. Αρέσκει μου που μου την προτείνεις τζιαι σαν λύση ρε μάνα μου. Τον τζιαιρό που ελάλουν ότι το μωρό πρέπει να μάθει τζιαι με την άλλη γιαγιά, άκουεν με ο τοίχος. Τωρά έτα ούλλα τζιαμέ. Σιγά μεν δεχτεί το αστέριν να μείνει τόσες ώρες μόνο του με τη άλλη γιαγιά. Τζιαι εννοείται η άλλη γιαγιά έσιει άλλους να βουρά. Αλοίμονο! Έφκαλα τα νεύρα μου όπως εκαταλάβετε τωρά. 

Τζιαι πουπανοπρίτζιν, ανάλαβα ένα καινούργιο project στη δουλειά που με αγχώνει ακόμα παραπάνω, διότι θεωρώ το πολλά σημαντικό, παρ'όλο που ο μάστρος εν αγχώνεται τζιαι ιδιαίτερα. Θεωρεί ότι εν βατά τα πράματα. Έννα δείξει, τζιαι ελπίζω να έχω εγώ άδικο τζιαι τζείνος δίκαιο. Αλλά ήντα ξέρω...

Τωρά έννα μου πείτε πνάσε κόρη μου. Ο κόσμος έσιει να αντιμετωπίσει πολλά πιο σοβαρά προβλήματα. Ξέρω το. Εγώ προς το παρόν αγχώνουμαι τζιαι εγέμωσα σπυρούθκια.

14 σχόλια:

  1. Χαιντούλα μου εύχομαι να είναι όλα περαστικά. Ξέρω ότι υπάρχει πίεση αλλά το κυριότερο είναι η υγεία. Εύχομαι θεία και νούννα σύντομα να είναι καλά και οι δύο και να αναρρώσουν. Για τα υπόλοιπα υπάρχει λύση και είμαι σίγουρη ότι θα την βρείς. Καλή δύναμη συν-ζυγίνα μου, χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Άμυ μου. Υγεία εννοείται πάνω από όλα. Ούλλα τα άλλα έννα τα βρουμεν... Ελπίζω.... :)

      Διαγραφή
  2. Κόρη, περιγράφεις καταστάσεις που περνούν οι παραπάνω, λίον πολλά.
    Έννα μάθει να το αγαπά το "σχολείο" απλά εν την αλλαγή που δεν θέλει. Πρέπει να μάθει να αγαπά τις αλλαγές γιατί δεν ξέρεις τι θα της τύχει στη ζωή. Ξέρω ακόμα μια περίπτωση που η γιαγιά που επρόσεχε τα εγγόνια έπαθε ό,τι και η θεία σου. Και ήταν 3 τα εγγόνια. Και η άλλη γιαγιά εν νά, έχει δουλειά, οπότε δεν είναι επιλογή.
    Πιάνετε μισές μέρες άδεια αν γίνεται, για να την μαζεύετε από το σχολείο και να είσαστε κοντά της να της μιλάτε, και να μάθει ότι κάθε αλλαγή έχει καλά και κακά.
    Για τη δουλειά, ξέρεις το ότι έχεις πιο σημαντικούς λόγους στη ζωή σου για να σταθείς δυνατή, άρα χαλάρωσε, εν θα αρρωστήσεις για τη δουλειά, τζαι μάλιστα για κάτι που έννεν τόσο σημαντικό τελικά!
    Έννα τα βρεις, εν σε φοούμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνα μου Μούν μου ευχαριστώ για το κουράγιο ;) Ξέρω το ότι εν τζιαι εν κάτι ουάου. Ούλλοι περνούν τούντη φάση με τα μωρά τους. Απλά επειδή ήρτεν μας απότομα τζιαι σε πολλά μικρο χρονικό διάστημα ούλλα μαζί έπαθα ένα μικρό πανικό. Έννα τα έβρουμεν νομίζω. Κάθε αρχή και δύσκολη. Έννεν έτσι που λαλούν;

      Διαγραφή
  3. Ατε κόρη, περαστικά να είναι τα θέματα της υγείας. περαστικά και χαλάλι το άγχος. Ούφφου με το σταθμό. Μακάρι να προσαρμοστεί εύκολα σου εύχομαι. Συμπάσχω γιατί και εμείς δεν έχουμε κανέναν να μας προσέχει και θα πάει τέλεια μωρό και ούτε που να το σκέφτομαι θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές. Τούτο με το να επήεννε τέλεια μωρό άγχωνε με και μένα αλλά ευτυχώς ανέλαβε η θεία μακάρι να εν καλά! Φυσικά που την άλλη, τα βρέφη εν πιο εύκολο να προσαρμοστούν από ότι ένα νήπιο και δεν έχεις και το άγχος μετά.

      Διαγραφή
  4. Προσπαθείστε να μην περάσετε στο αστεράκι τον πανικό της αλλαγής. Ωραιοποιείστε της το... "άλλα παιδάκια, θα μάθει τραγουδάκια κλπ κλπ". Καταλαβαίνω τον φόβο σου για την απότομη αλλαγή αλλά μπορεί και να προσαρμοστεί αναπάντεχα εύκολα, αν εξαιρέσεις το πρωινό ξύπνημα που ακόμα και τους μεγάλους δυσκολεύκει Μας.

    Εύχομαι ολόψυχα περαστικά στη θεία... Ουφφου τούτη η σκατοαρρώσκια :(
    Και για την νονά να περάσει με φάρμακα μόνο!
    Υπομονή καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thnx Ruth μου. Τον πανικό της αλλαγής όσο κι αν δεν της τον περνούμε νομίζω τον αντιλαμβάνεται. Και πιάνει και λλίο τα vibes του δικού μου άγχους. Λάθος ξέρω το. Πρέπει να προσπαθήσω πρώτα να το δεχτώ εγώ νομίζω και κατ' επέκταση μετά και το αστέρι. We shall see...

      Διαγραφή
  5. το ότι τα μωρά πηγαίνουν σχολείο τζαι εν κρίμα είναι μόνο για να νιώθουν τύψεις οι γονείς... διάλεξε ένα καλό σχολείο, να ελέγχεις τακτικά τι γίνεται τζαι το αστέρι θα είναι πολύ ευτυχισμένο πίστεψε με που θα είναι με άλλα παιδάκια να παίζει, να μαθαίνει και να κοινωνικοποιείται.

    εσκέφτηκες το ενδεχόμενο το πιτσιρτάκι να είναι μια χαρά με το σχολείο τζαι απλά εσύ να της μεταδίδεις την αγωνία σου;

    περαστικά στη θέια πάντως. εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά, δύναμη σε όλη την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν τούτο που είπα τζιαι πιο πάνω. Καταλάβει τον πανικό μου τζιαι παραπάνω την στεναχωρία μου. Θα σου πω μόνο ότι εψες που εξάπλωσα δίπλα της για να κοιμηθεί εγύρισε, έβαλε τα σιερούθκια της γυρόν που το λαιμό μου τζιαι λαλεί μου "σ'αγαπάω". Ε κλαίεις οξα εν κλαίεις;

      Διαγραφή
  6. ψυσιή κ νεύρο Μαντμουαζέλ.
    εν σοκ τζιαι για εσάς τωρά, σε λίες μέρες εννα προσαρμοστείτε ούλλοι.
    φαντάζουμαι πόσο δύσκολο εννα ένει που ήρταν ούλλα μαζεμένα.. Προσπάθησε τη νύχτα που εννα τζοιμάται το αστέρι να ηρεμείς, για να εισαι προετοιμασμένη για την επόμενη μέρα..

    περαστικά τζιαι στη νούνα τζιαι στη θεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες. Ψυσιή τζιαι νέυρο. Ούλλοι τούτο μου λαλούν. Να ηρεμώ όσο είμαι μαζί της τζιαι το πρωί να οπλίζομαι με δύναμη τζιαι σκληρότητα για να ακούω τα κλάματα της την ώρα που έννα την αφήνω. Ώστι να συνηθίσω... Αλλά άτε. Εν εύκολο να το λαλώ... Θα το κάμω;

      Διαγραφή
  7. Mademoiselle Hyde,
    εύχομαι να γίνουν σύντομα καλά η νουννά και η θεία!!
    Το αστέρι σας νομίζω θα προσαρμοστεί πιο γρήγορα απ' όσο νιώθεις, οπότε με το άγχος δεν έχεις να κερδίσεις κάτι..
    Θα σου γράψω και ένα απόφθεγμα που διάβασα πρόσφατα, αν και δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσει.. "When you find yourself stressed, ask yourself one question: Will this matter five years from now? If yes, then do something about the situation. If no, then let it go." - Catherine Pulsifer
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ωραίο Παλόμα μου!!! Όντως όταν περάσει καιρός μετά από μια δύσκολη περίοδο πάντα λέω στον εαυτό μου "κοιτα με τι αγχωνόσουν"!

      Διαγραφή