10 Φεβρουαρίου 2015

Ότι αθθυμηθώ

Είθισται στην οικογένεια και στον ευρύτερο μας κύκλο να φκάλλουμε παρατσούκλια στα νεογέννητα μωρά. Παρατσούκλια-ζωάκια. Βασικά εγώ το εξεκίνησα όταν εγεννήθηκε ο γιος της ξαδέρφης/κολλητής πριν έξι χρόνια και ήταν τόσο μικροσκοπικός που μου εθύμιζε ποντικούι. Έτσι τον εφώναζα ποντικάκι (τζιαι btw έμεινεν του). Μετά εκατάλαβα ότι βασικά ούλλα τα μωρά τόσο μικροσκοπικά ένι. Anw, εσήκωσα σύστημα και κολλώ σε ούλλα τα κοντινά μου μωρά ένα όνομα από κάποιο ζωάκι.

Σας πληροφορώ λοιπόν ότι: 
  •  Όπως είπαμε όταν εγέννησε το γιο της η ξαδέρφη/κολλητή τον εφώναζα ποντικάκι. Έμεινε στην ιστορία η ατάκα της άλλης ξαδέρφης όταν ήβρε ποντικό στην αυλή "Πε του γιου σου να μεν καλιεί τους φίλους του σπίτι μας χωρίς να μας το πει".
  •  Όταν εγεννήθηκαν τα τρελλά κι αλλοπαρμένα αγόρια μου, επειδή όντας δίδυμα ήταν ακόμη πιο μικροσκοπικά από το ποντίκι μου, τα εφώναζα μυρμήγκια.
  • Όταν εγεννήθηκε το αστέριν, επίσης λόγω μεγέθους (αν και ήταν όσο και τα μυρμήγκια) την εφώναζα σπουργίτι και ενίοτε θουπί ή θούπο (ξέρω έννεν πολλά όμορφο αλλά άμαν ήταν νυχτοπάππαρος και άνοιε τζιαι τα μάθκια της διάπλατα ήταν όπως τον θούπο). 
  •  Προχτές εγέννησε το δεύτερο η ξαδέρφη/κολλητή. Εν απίστευτο το πόσο μικροσκοπική εν τζιαι τούτη. Εν ξέρω αν το επάθετε ούλλες αλλά νομίζω άμαν περάσουν τη βρεφική ηλικία τα μωρά ξεχάνουμεν πόσο μικροσκοπικά ήταν όταν εγεννηθήκαν. Εγώ εφύρτικα όταν την είδα, και να φανταστείτε εν μισό κιλό πιο μεγάλη από ότι ήταν η δική μου. Χωρεί την μια χούφτα.
Bottom line:

Τωρά πρέπει να της φκάλουμε τζιαι τούτης ένα παρατσούκλι-ζωάκι να την φωνάζουμε. Εσκέφτηκε το ποντίκι να τη φωνάζουμε κουνούπι τζιαι η αληθκεια ένι ότι άρεσεν μου. I know έννεν ότι καλύτερο το κουνούπι, αλλά έννα μου πείτε είναι ο ποντικός ή ο λύμπουρος ή ο θούπος; 

So κουνουπάκι it is!

Welcome to the world κουνουπάκι!

10 σχόλια:

  1. Μοσκίτο τωρά, Μοχίτο μετά. Προσέχετε την άμα μεγαλώσει όι να γίνει πότης! ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα τζαι το μοσκίτο εν καλό τωρά που το λαλείς :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Όι Μπέα μου. Έννα σε απογοητεύσω. Εν μου αρέσκει το μούγια.

      Διαγραφή
  3. Οοοοο όλο για γεννητούρια ακούω!! Να σας ζήσει Χαιντούλλα μου το μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Άμυ μου!!! Να ζήσουν όλα τα μωρούθκια :)

      Διαγραφή
  4. Τζιαι εμενα που εν μικροσκοπικος φωναζω τον ποντικομικρουλη! Να σας ζησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!! Καλώς τον εδεχτήκετε τον ποντικομικρούλη! Να τον χαίρεστε!!!

      Διαγραφή
  5. Τα μωρά γεννιούνται μικροσκοπικά. άτε εμπέδωσε το και πέρασε σε άλλα ζώα, έντομα για παρατσούκλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλάκα έχει αυτό με τα παρατσούκλια, Mademoiselle!
    Nα σας ζήσει το αγγελούδι!! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή