28 Ιανουαρίου 2015

Με το ραδιούιν

Ξυπνούμε το πρωί. Σηκωνούμαστε. Πάω στο μπάνιο. Πάει στη κουζίνα. Συναντιούμαστε στο σαλόνι. Διούμε ένα πεταχτό φιλί στο λαιμό. Όπως τα ζόμπυ. Το αστέριν τζοιμάται. Ενίοτε την ώρα του φιλιού ακούεται το νιαούρισμα της τζιαι κάποιος που τους θκυό πάει να την πιάσει να τη φέρει στο σαλόνι....Μετά αρκέφκει η διαδικασία της ετοιμασίας.

Rewind

.....Ξυπνούμε το πρωί. Σηκωνούμαστε. Πάω στο μπάνιο. Πάει στη κουζίνα. ΑΝΟΙΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟ. Συναντιούμαστε στο σαλόνι. Διουμε ένα πεταχτό φιλί στο λαιμό. Το αστέριν ξυπνά τζιαι ακούεται το νιαούρισμα της τζιαι κάποιος που τους θκυό πάει να την πιάσει να τη φέρει στο σαλόνι.... Αρχίζουμε να χορεύκουμε στους ρυθμούς του τραγουδιού που παίζει.....Μετά βουρούμε να προλάβουμε να ετοιμαστούμε.

Βλέπετε τη διαφορά; Η μουσική νομίζω κάμνει θαύματα. Ειδικά στο πρωινό ξύπνημα. 

Έκαμνα τούντες σκέψεις εχτές. Ενοσταλγούσα τον τζιαιρό που ήμουν μιτσιά τζιαι μες τον ύπνο μου το πρωί (τον πιο γλυτζιήν ύπνο), άκουα τον παπά μου που εσηκώνετουν τζιαι επήεννε στο μπάνιο. Με το που έφκαινε εχτύπαν μου τη πόρτα να ξυπνήσω. Ύστερα που ετοιμάζουμουν επήεννα στην κουζίνα τζιαι έβρισκα τον να μας κάμνει τα γάλατα μας. Τζιαι εννοείται έπαιζεν το ράδιο. Τζιαι τζείνος εσφύριζε στους ρυθμούς των τραγουδιών. Κάποτε επήεννε τζιαι δίπλα που το παράθυρο με τον καφέ στο χέρι, τζιαι ελάλεν μου με ύφος περιπαιχτικό "Μπππρρρ, εν χχχχειμώνας". Στο βάθος ακούετουν η μάνα μου να παλιώνει με την αρφή μου. Τες Κυριακές, που αρκούσαμε να ξυπνήσουμε, επήεννα μες τη κουζίνα τζιαι έβρισκα τον πάλε να μας κάμνει γάλα ή να θκιαβάζει εφημερίδα τζιαι να ακούει τον Καλέργη (Ναι ήταν που τότε ο Καλέργης). Ακόμα έζιεν τζιαι ο Σπύρος να φανταστείτε. Τζιαι έκαμνε σάτυρα με το Σπύρο, το Γλαύκο, το Βασιλείου τζιαι τον πρωτοεμφανιζόμενο τότε Δημητράκη (ήταν πριν του μπει η φαϊνή ιδέα να γινεί πρόεδρος). Ο Νίκαρος, ο Φούλλης τζιαι ο Άντρος ήταν εκτός σκηνικού ακόμα.
 
Πίσω στο θέμα μας. Είπα του Mr Hyde τες σκέψεις μου. Ντάξ, σίουρα εσκέφτηκε που μέσα του "ότι αθθυμάσαι σιαίρεσαι ρε μάνα μου", αλλά εσυμφώνησε μαζί μου. Αποφασίσαμε να βάλουμε ένα ραδιούι μες τη κουζίνα τζιαι να το βάλλουμε να παίζει κάθε πρωί. (Μάνα δεν θα βάλλουμε Λάζαρο). Είμαι σίουρη ότι με τη μουσική η μέρα μας θα ξεκινά διαφορετικά και σίγουρα πιο θετικά. 

Είδομεν...

6 σχόλια:

  1. Η μουσική ανασταίνει τις ψυχές:))) (τι είπα πρωί πρωί η φιλόσοφος?? προτείνω 90ς αν σας αρέσουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι ανασταίνει τις ψυχές εν σίγουρο Άμυ μου! Λατρεύουμε 90ς. Εν του τζιαιρού μας που λαλούμε :)

      Διαγραφή
  2. Πλάκα πλάκα, τες παραπάνω φορές νευριάζω γιατί ο παπάς μου εν σέβεται τίποτε τον άλλον που τζοιμάται τζαι ανάφκει ράδια κλπ πολλά δυνατά. Αλλά ξέρω ότι έχω πράματα συνυφασμένα με την παρουσία του παπά μου. Διαφημήσεις, μουσική πάντα όποτε επέρναν που την κουζίνα, μες στο γραφείο του να ακούει που ροζ πάνθηρα, σε τελευταίο των μοϊκανών, σε σωτηρία μπέλλου, σε βιβάλντι. :)

    Ελπίζω να σας βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτο το μιαν μιξ με ποούλλα αρέσκει μου τζιαι μένα. :) Εγώ πιστέυκω έννα μας βοηθήσει πολλά ;) θα δείξει!

      Διαγραφή