16 Ιανουαρίου 2015

Τα σικκιρτίσιμα #1

Εγκαινιάζουμε σήμερα, φίλες και φίλοι, τη νέα μας στήλη "τα σικκιρτίσιμα". Η νέα αυτή στήλη περιλαμβάνει ποστ τα οποία θα έχουν περιεχόμενο σικκιρτίσιμο (τουλάχιστον για μένα). Έχω ξανακάμει ποστ με τέτοιου είδους περιεχόμενο, και επειδή από ότι φαίνεται το μοτίβο είναι επαναλαμβανόμενο, εγκαινιάζω αυτή τη στήλη. Θα προσπαθώ, δε, να σας το μεταδίδω για να συμπάσχετε μαζί μου. 

Ξεκινάμε λοιπόν.

Ο Οδυσσέας
 
Εν γίνεται ρε κουμπάρε να αποφασίζεις να ακολουθήσεις τες παρατηρήσεις του Οδυσσέα, μετά που τόσα χρόνια, επειδή εκατάλαβες ότι ο συγκεκριμένος εν αστιεύκεται. Οκ θέλεις να τες ακολουθήσεις; Καλώς. Πριν πάρεις φόρα όμως να τα σάσεις ούλλα, σκέφτου τζιαι λλίο. Εν γίνεται να σπάζει ένα συμβόλαιο κάποιου που επκιέρωννες τόοοοοοοσα χρόνια για να εν επικεφαλής ενός project τζιαι τωρά που έφαες το γάρο τζιαι έμεινε ο νούρος να το διας πάρακατω χωρίς ίχνος ενημέρωσης. Ο άλλος που έννα το πιάει τι ακριβως θέλεις να κάμει; Να αυτοκτονήσει; Τζιαι εντάξη, έπιαν το ο άλλος που σου δουλεύκει anyway, αλλά εν θα έπρεπε να υπάρχει τζιαι έναν overlap χρόνου του παλιού τζιαι του νέου για να εν πιο ομαλή η μετάβαση; Εν θέλεις να "παρανομησεις". Φοάσαι να μεν σε κάμει τέττε ο Οδυσσέας; Πε του το του πλασμάτου. Είπαμεν εν αυστηρός τζιαι εν αστιεύκεται αλλά σίουρα έννεν παλαβός. Άμα του πεις ότι επκιέρωνες τον άλλον 10 χρονια για τούτο, τζιαι έμεινεν μόνο 1 χρόνος ας πούμε για να τελειώσει, εν λογικό ότι ο άλλος που εν ήταν δαμέ τόσα χρόνια τζιαι έννα αναλάβει τωρά, θέλει στράτεμα. Εν κοινή λογική. Εν θα σου θυμώσει ο Οδυσσέας. Κατά βάθος εν καλόν πλάσμαν. 

Οι Γάροι

Είμαι μες το δρόμο τζιαι έρκουμαι δουλειά.  Η πιο κάτω εικόνα θα σας κατατοπίσει πλήρως.
 

Συμβολή Χίλωνος με Νεχρού (Πλατεία Στυλιανού Λένα). Έρκουμαι που το κτίριο της Alpha Bank τζιαι πάω προς μουσείο (κόκκινη γραμμή). Καρτερώ σειρά διότι έχει ελεγχόμενο τετράγωνο όπως επίσης τζιαι φώτα. Εσείς ούλλοι που έχετε ίδια κατεύθυνση με μένα αλλά κρατάτε την κίτρινη γραμμή, η κοινή λογική λαλεί ότι θα πάτε αριστερά προς τη Βουλή. Αλλά όι! Ως γνήσιοι Κυπραίοι θέλετε να πάτε ίσια προς μουσείο, αλλά χωρίς να καρτεράτε γραμμή. Άρα... ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΑΡΟΙ. Έσιει ΕΤΣΙ ΤΟΞΑ που δείχνουν ότι η συγκεκριμένη λωρίδα (κίτρινη) πάει ΜΟΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, τζιαι ΟΧΙ ΙΣΙΑ. Οπότε ή είσαστε ΓΑΡΟΙ όπως είπα ή περιορισμένου (εως καθόλου) IQ. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να αφήκω κανένα που σας μπροστά μου ΠΟΤΕ των ΠΟΤΩΝ. Τζι ας μου φατσιήσετε. Εσεις έννα φταίτε, η ασφάλεια σας έννα πκιερώσει.

Η φτανή

Έσιεις κοπελλούδιν. Εν άρρωστο. Τι κάμνεις; Καλά τζιαι γω. Μάλλον όι. Εν είμαι καλά. Ξέρεις γιατί; Διότι εμένα το κοπελλούδι μου άμα αρρωστήσει, μεινίσκω μαζί του σπίτι. Τζιαι εν μιλώ για μιαν μίξα. Μιλώ άμα εν άρρωστο 2 εφτομάες όπως το δικό σου, έχει ΜΙΑΝ ΦΑΟΥΣΑ μίξες τζιαι βήχα τζιαι ενιοτε νακκον πυρετό. Τι κάμνεις λοιπόν; Καλάθκια κόρη μου. Παίρνεις το στο γιατρό. Η αν μη τι άλλο τηλεφωνάς του. Εν συνεχίζεις να το φέρνεις, τζιαι να κολλά τζιαι τα άλλα τα μωρά, τζιαι τη γυναίκα που το προσέχει, τζιαι ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΟΓΕΝΝΗ που ξέρεις ότι μεινίσκει τζιαμε! Πιάσε άδεια 1-2 μέρες να μείνεις έσσω σου να γιάνει το μωρό. Αν μη τι άλλο λυπήθου το. Υποφέρει. Εν έσιεις άδειες; Να πιάννεις άδεια την επομένη του C.L. που επήες στο Αποελλίν είσιες. Να μείνεις έσσω με τον άντρα μιαν εφτομάν (ενώ το μωρό έφερνες το στη κοπέλλα) είσιες. Απορώ πόση στέρησην είσιετε τζιαι οι θκυό για να μείνετε μιαν εφτομάν έσσω τζιαι να μεν αφήκετε μαζί σας μιαν ημέρα το μωρό σας. Έλεος. Είσαι μαννή. Τέλος. Τζιαι εν κανεί, εδιαιώνησες τζιαι το είδος σου. Αν μου το αρρωστήσετε το αστέριν εν ξέρω τι θα γίνει α! Επροειδοποίησα σε.

Οι πολλές φτανές

Ανακάλυψα πρόσφατα ένα group μες το φατσοβιβλίο, που προφανώς εδημιουργήθηκε που κυπραίες μαμάδες, τζιαι αν δείτε τι ερωτήσεις μπαίνουν τζιαι γράφουν μέσα θα φακκάτε τη κκελλέ σας πας τον τοίχο. Προς τέρψιν των οφθαλμών και του μυαλού σας:
  1. Πότε φκάλλουν δόντια τα μωρα;
  2. Πότε σταματά η αποστείρωση;
  3. Πότε ξεκινάμε στερεές τροφές;
  4. Κάθε πότε θηλάζετε;
  5. Ένα μωρό 2.5 ετών θέλει κάτι και πριν το ζητήσει αρχίζει και κλαίει. Άμα του πεις όι πέφτει χαμέ και χτυπιέται και κλαίει. Κάμνει το και σπίτι αλλά και αλλού. Πως κόβεται αυτή η κακιά συνήθεια?
Πιθανές απαντήσεις (ευτυχώς εσυγκρατήθηκα):
  1. Δόντια φκάλλουν άμα εν στη φάση που εν τζοιμούνται τίποτε τη νύχτα τζιαι έχουν το λεγόμενο σύνδρομο του βρυκόλακα. Σε τζείνη τη φάση αρκέφκουν να φκάλλουν δόντια. (μπορεί να εν τζιαι λλίο μουτερά γιαυτό πρόσεχε)
  2. 'Αμα ξεκινήσει ο νους σου
  3. Άμα ξανασταματήσει ο νους σου
  4. Κάθε αγίου πιγκουίνου
  5. Εν κόφκεται. Επήρε χαπάρι ότι είσαι μάμα του.
Κάπου επήρε το μάτι μου ότι εδημιουργήσαν τούτο το group γιατί ήταν μέλη σε άλλο στο οποίο όταν εκάμναν κάποιες ερωτήσεις εκράζαν τες. Γιατί άραγε; Α; Α; Πόση αμπαλατοσύνη. Διερωτούμαι. Εν έχουν παιδιάτρους να τους ρωτήσουν; Τζιαι ρωτούν την κάθε αθκιασερή μες το fb; Εν ηξέρουν το google; Ερωτήσεις που θα μείνουν αναπάντητες.

Κανεί σικκίρτισμα σήμερα. 
Ελπίζω να σας εμετέφερα και το σικκίρτισμα και τον προβληματισμό μου. 

Ευχαριστώ

15 σχόλια:

  1. Mademoiselle μου μα είσαι νηπιαγωγός όξα λάθος εκατάλαβα?? Μάλλον λάθος εκατάλαβα αλλά εν το σβήνω βαρκούμαι!!! Αμπάλατους/ες γεμάτος ο τόπος, εν τζαι να αλλάξει τίποτε άλλα λάλε τους πέρκι μια μέρα καταλάβουν ότι εν δίκο τους το προβλήμα!!! Αρέσκει μου η νέα στήλη εχω να πω..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικαέλλα μου όι εν είμαι νηπιαγωγός. Αν ήμουν, νομίζω μόνο σικκιρτίσιμα ποστ θα έγραφα! :) Επιφυλάσσομαι για όταν πάει το αστέρι νηπιαγωγείο.

      Διαγραφή
    2. Και εγώ τώρα σκέφτομαι να του άλλαξω νηπιαγωγείο, αλλά γαμώτο τζίνο που ήβρα τζαι άρεσε μου θέλει 350 ευρωπουλάκια το μήνα!! Τώρα να δούμε τι θα κάμουμε! Έγω Mademoiselle μου δυστυχώς δεν είχα άλλη επιλογή και τον έχω από πολύ μίκρο (5 μηνών) σε νηπιαγωγείο, οπότε τωρά γυρεύω κάτι καλύτερο...

      Διαγραφή
    3. Μεγάλο θέμα τούτο με τα νηπιαγωγεία. Και τα ιδιωτικά και τα δημόσια. Πάντως κι εγώ άρχισα να το ψάχνω γιατί από Σεπτέμβρη θέλω να πάει και το αστέρι και εκείνο που μου άρεσε θέλει επίσης τόσα ;). Καλύτερα αν έχεις κάποιον που έχει εμπειρία στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο ρώτα απόψεις.

      Διαγραφή
  2. Επίσης έχω να προσθέσω ότι όποιος έχει κάτι σικκιρτίσιμο να πει μπορεί να μου το στείλει στο mademoisellehyde13@gmail.com και να το δημοσιεύσω κάτω από τη στήλη. Ας μοιραστούμε το σικκίρτισμα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μωρό εν έχω αλλά το σικκίρτησμα το συμμερίζομαι. Δαμέ έχουμε ενήλικες οπυ έρκουνται δουλειά άρρωστοι τζαι κολλούν μας, τζαι ακόμα τζαι άμα τους πούμε "κύριε Μάριε, ήντα έρκεσαι έτσι σκέδιο γραφείο; κάτσε σπίτι, αύριο έννα κολλήσουμεν ούλλοι που γυρόν, τι έννε γίνει;" επιμένει να έρκεται γραφείο τζαι να μεν πιάνει ΠΟΤΕ άδεια.
    Αντιλαμβάνεσαι. Επίσης για τους δρόμους, ξανά, σε νιώθω. Τζαι για τες παλαβές μανάδες επίσης. Γενικά, έχεις δίκαιο ρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμμερίζεσαι το σικκίρτισμα μου! Κάτσε να γίνεις τζιαι μάνα να δεις πόσο θα το συμμερίζεσαι ακόμα!!! :)

      Διαγραφή
  4. Πολλά νεύρα τούτες τες μέρες. αλλόπως έλλειψε σας το κρασί, το ρούμι, η βότκα ή ούλλα μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16.1.15

    από που να αρχίσω,νιώθω σε,σε ότι άφορα τον δρόμο παθαίνω το στα φώτα του Αγ,Δημητρίου στην Ακρόπολη,έχει ΕΤΣΙ τόξα κάλε μου ότι η δεξιά λωρίδα πάει μόνο δεξιά,άλλα οι έξυπνοι Κυπρεοι με το ζόρι να παν ίσια.
    δεν είμαι μάνα άλλα ξέρω group στο fb που είναι κ κλειστό αν δεν σε κάμουν accept δεν μπορείς να το δεις,το τι εδιαβασα που λογαριασμό φίλης που είναι μέλος δεν λέγετε.

    μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτο που ο καθένας ότι θέλει κάμνει μες τους δρόμους φουτουνιάζει με πολλά!!! Τζιαι να πεις να κάμεις καταγγελεία θέλεις ολόκληρη διαδικασία. Οπότε κλαύτα χαράλαμπε...

      Διαγραφή
  6. Και να προσθέσω ότι οι ΓΑΡΟΙ εμποδίζουν μας τζιαι εμάς που θέλουμεν να πάμεν αριστερά. ΓΑΡΟΙ!

    Η μαννή θέλει ξύλο. Ξύλο και πόνο.

    Εγώ ψάχνω για βρεφονηπιακό τωρά γιατί δυστυχώς έννα πρέπει να το αφήσω 4 μηνών. Άσε δράμα η κατάσταση, και με τα νηπιαγωγεία και με τες γυναίκες.. Νιώθω πολλά πολλά απογοητευμένη. Και τι γίνεται με το καλοκαίρι ρε κουμπάρε? Άμαν έννα πάω πίσω δουλειά μέσα του Ιούνη σίουρα δε θα μπορώ να πιάσω άδεια 3 εβδομάδες τον Αυγουστο, τι στανάθεμα θα το κάμω το κοπελλούδιν? Θέλει ποστ που μόνον του τούτο το θέμα :-(

    Πε ποια εν η ομάδα στο φατσοβιβλίο να μπαίνουμε να τις τρολλάρουμε όταν έχουμε νεύρα χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους σταθμούς υπάρχει πρόβλημα με το καλοκαίρι όντως. Και γενικότερα πολλά άλλα προβλήματα και όντως το θέμα σηκώνει ανάρτηση. Εν σκέφτεσαι για κοπέλα; Προτιμάς σταθμό; Εγώ νομίζω και τη θεία να μεν είχα να την προσέχει πάλι κοπέλα θα έψαχνα για τα δύο πρώτα χρόνια τουλάχιστον.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Εγώ να δειιιιιιιςςςςςςς (με μουσική υπόκρουση Αντύπα)!!! Χαχαχα!!!!

      Διαγραφή