22 Δεκεμβρίου 2014

Μια ευχή για όλους

Εκοντέψαν τα Χριστούγεννα τζι αρκέψαν οι ευχές για καλές γιορτές, υγείες, χαρές, αγάπες, επιθυμίες κλπ κλπ κλπ. 

Έρκουμουν που λαλείτε δουλειά το πρωί (ναι κάποιοι επήαν δουλειά σήμερα), τζιαι εσκέφτουμουν τα δικά μου, τα 43859834742765 πράματα που έχω να κάμω τζιαι εν έχω ώραν τζιαι είχα το ράδιο σιγά να μουρμουρά. Ελάλεν ο Λάζαρος (ο Μαύρος καλέ μου) τα δικά του τζιαι σε κάποιαν φάσην εμίλαν με κάποιον (εν άκουσα που την αρχή) που εν εκατάλαβα ποιός ήταν, τζιαι προφανώς προς το τέλος είπε του να πει τις ευχές του, ένεκα των ημερών. Τζιαι μες τες σκέψεις μου, ακούω τουτον τον κάποιον να εύχεται για Καλά Χριστούγεννα, υγεία, χαρά, χαμόγελα και όλα τα συναφή σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ανά τον κόσμο. 

Τζιαι τζιαμέ που ήμουν αφηρημένη λαλώ... Όπα ρε κουμπάρε. Όποιος τζιαι να 'σαι, εν άκουσα τι ελάλες πριν αλλά δαμέ διαφωνώ. Εν εκατάλαβα. Γιατί σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. Ο υπόλοιπος κόσμος έππεσε που το εξώστ της μοτόρας; ΟΚ εν πιστεύκουν ούλλοι στο δικό μας τον Θεό, οπότε εν γιορτάζουν σαν Χριστιανοί. Αλλά τούτες οι ευχές εν καθολικές. Εν αγαθά που ούλλοι θέλουμε να έχουμε. Ούλλοι ανεξαιρέτως εθνικότητας, φυλής, θρησκείας κλπ.

Δηλαδή για να καταλάβω. Εν εύχεσαι τούτα ούλλα τα καλά που είπες.... στον κόσμο της Συρίας που τραβά τόσα που τον πόλεμο, ούτε σε τζείνα τα αθώα τα μωρά στην Αφρική που πεινούν τζιαι που πεθανίσκουν που αρρώστιες που εσένα περνούν σου με ένα panadol, ούτε στον κόσμο στο Αφγανιστάν/Πακιστάν τζιαι όλα τα σταν που ταλαιπωρείται 10000 χρόνια που ούλλα τα κακά, ούτε στα ορφανά ανά τον κόσμο, στα κακοποιημένα, στα φτωχά, στα ...στα.... στα.... ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΝΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; 

Ε ήντα που να σου πω τζιαι γιω η φτωσιή. Συγχαρητήρια που λαλεί τζιαι η Ριάρ. Να σου υπενθυμίσω ότι τούτοι ούλλοι που εκαταστρέψαν τούντον τόπο τα τελευταία χρόνια, εφάν τζιαι εσπάσαν, τζιαι οδηγήσαν οικογένειες στην καταστροφή τζιαι εφέραν γενικότερα τον κόσμο στο αμήν ΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. Τούτους δηλαδή εύχεσαι τους; Όι για να ξέρω που ρωτώ. Να μεν τους ευχηθώ τζιαι γω. Αφού τους ευχήθηκες εσύ εν αρκετόν. Μεν παν στράφην οι ευχές.

Νομίζω ο Jesus Christ Superstar που έσιει τα birthday του, έννα επροτίμαν να ευχηθείς στους υπόλοιπους που σου προανέφερα. Διότι έχουν το παραπάνω ανάγκην. Σαν ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ έπρεπε να ξέρεις ότι το υπέρτατο αγαθό και αυτό που διδάσκει ο εορτάζων αυτές τις μέρες είναι η αγάπη. Η αγνή ανιδιοτελής αγάπη. Για ούλλους. Ακόμα τζιαι τους εχθρούς (ΟΚ μεν το παρασιέσουμεν, ούτε γω τους συμπαθω τους γειτόνους). Φυσικά έννα μου πεις μπορεί τζιαι να μεν πιάνουν οι ευχές σου εσένα. Ε τι να πω. Αν ηξέρεις ότι εν πιάνουν μεν κάμνεις κόπον πιλέ μου. Αν πιάνουν όμως, next time reconsider. 

Τζιαι τούτα ούλλα λαλεί σου τα μια ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ που πιστεύκει στον Jesus Christ Superstar, τζιαι στον Father τζιαι στο Holly Spirit. Τζιαι έτσι για να ξέρεις έχω τζιαι πολλά καλές σχέσεις με την Mother of Jesus Christ Superstar. Είμαστε φιλενάδες τζιαι πάντα βοηθά με. Οπότε την επόμενη φορά που να ευχηθείς, μεν πεις μαλακία για να μεν νευριάσω τζιαι βάλω τα μεγάλα μέσα με τους πουπάνω. Ακούεις;

Καλά Χριστούγεννα, υγεία και αγάπη σε ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ!

12 σχόλια:

  1. Πε τα χρυσόστομη. ήντα νευριάζω ρε φίλε που εν αντιλαμβάνονται ότι εν μια όμορφη ευχή που πρέπει όπως πολλά σωστά ετόνισες να είναι καθολική, αλτρουιστική κλπ.

    Στο θέμα της θρησκείας είμαστε πολλά ρατσιστες και τούτο πάει Both ways, πάει είτε από θρησκευόμενους φανατισμένους (όχι όλους), είτε από άθρησκους άθεους (όχι όλους)και εν μεγάλο θέμα και από τις δύο πλευρές με κοινο παρονομαστή το ρατσισμό.

    Του παρέα οτιδήποτε ενάντια στο όμορφο νόημα των Χριστουγέννων το μήνυμα του προς τους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Ήταν να μας δώκω χαρακτηρισμό αλλά εν θα το κάμω γιατί εννα φανώ εγώ ρατσιστική αλλά κάπου αλλού.

    Χαιντούλα μου καλή. Χρόνια πολλά και καλά. Καλές γιορτές να έχουμεν (μιτσοκάμμημα τζιαι που ποδά!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Άμυ μου! Αλλά άτε τι να πεις. Ευχές απο μας όλους προς όλους. Καλές γιορτές και σε σένα ;)

      Διαγραφή
  2. Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω γιατί στο καλό ακούς Λάζαρο Μαύρο. Ελείψαν οι άλλοι ραδιοσταθμοί; Δεν παίζει το αυτοκίνητό σου CD; δεν έχεις smart phone;

    Καλά Χριστούγεννα για να έχεις και όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνα μου, smart phone εν έχω (εν θέλεις να δεις το κινητό μου), CD πολλά μες το αυτοκίνητο αλλά που το χάραμα του φου τζιαι με το βούρος έννοιαν του CD. Όσο για τους ραδιοσταθμούς που πιάνει το αυτοκίνητο μεν αρωτάς. Μεγάλη ιστορία. Η μόνη μου επιλογή εν ο Λάζαρος. Αντιλαμβάνεσαι τωρά που θα πάει ένα μεγάλο μέρος του 13ου έννεν;

      Διαγραφή
    2. Α και Καλά Χριστούγεννα και να περάσετε τέλεια με τις πιτσίρτες! :)

      Διαγραφή
  3. Ορθόν. Γι αυτό στο αυτοκίνητο μόνο cd των Cure τζαι στην τηλεόραση ταινίες ή ντοκιμαντέρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο CD Και στις ταινίες/ντοκιμαντερ θα συμφωνήσω. Στους Cure έχω ένα θεματάκι αλλά οκ. Περί ορέξεως :) Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  4. Έτο γιατί ακούω dance fm στη σκοπιά. I'm not to blame.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι καλά κάμνεις!!! Καλές σκοπιές (ευχομαι να μεν εν πολλές) και Καλά Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
    2. Εν ακόμα περισσότερες λόγω έλλειψης δύναμης. Εννα περάσει, χρόνια πολλά τζαι φέρτε μας κανένα σουβλάκι :3

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά με Υγεία! Φιλιά και καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και σε σένα Πέτρα!!!

      Διαγραφή