11 Νοεμβρίου 2014

10-11-12

Η πιο ωραία σειρά αριθμών ever! 

Ούλλοι ελαλούσαν μου μπράβο εθκιάλεξες την. Εν την εθκιάλεξα εγώ. Εσύ την εθκιάλεξες αστέριν μου. Εσύ αποφάσισες τούτην την ημέραν να κάμεις εμένα τζιαι τον παπά σου τους πιο "γεμάτους" ανθρώπους. Τζιαι έσιει μάνι-μάνι 2 χρόνια! 

Εύχομαι να έσιεις μιαν ζωήν γεμάτην υγείαν, αγάπην, δημιουργικότηταν τζιαι να είσαι πάντα τόσο "γεμάτη" όσον κάμνεις εμένα τζιαι τον παπά σου. 

Τζιαι εύχομαι να έρτει σύντομα μια ωραία σειρά αριθμών για ούλλες όσες θέλουν να γίνουν μάνες. Τζιαι ούλλες οι μάνες να νιώθουν όπως εγώ.

ΓΕΜΑΤΕΣ!

14 σχόλια:

  1. Μάνα μου σας!! Να σου ζήσει Χαιντούλα μου το αστεράκι σου, να το χαίρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει κόρη και να τη χαίρεστε!! Ό,τι καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!! Άτε τζιαι στους δικούς σου αριθμούς!!!

      Διαγραφή
  3. Να χαίρεστε το κορίτσι σας γλυκιά μου. Παντά χαρές να έχετε και πάνω από όλα ΥΓΕΙΑ! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μικαέλλα!!! ΧΧΧ

      Διαγραφή
  4. Να σας ζήσει το Αστέρι σας τζιαι να λάμπει όπως εσένα Hydie μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει Hyde μου.
    Πάντα υγεία και χαρές πολλές στη ζωή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά τζαι καλά. ό,τι καλύτερο της εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε Μάνα! Και στις δικές σου τα καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  7. Να σας ζήσει το αστέρι σας και πάντα να ακτινοβολεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε αγαπημένε!!! Άτε και συ μετά το γάμο βάλε μπρος!

      Διαγραφή