24 Οκτωβρίου 2014

Το δώρο

Ξέρω το ότι εξανάγραψα για τα δώρα. Έγραψα βασικά για τον προβληματισμό μου άμα εν συνάμενα πολλά γενέθλια και μεινίσκω που ιδέες. Εχτές έκαμα ένα δώρο "αναλαμπή" για το οποίον εγώ εχάρηκα παραπάνω που τζείνον που το έπιαεν. 

Βασικά γενικότερα αρέσκει μου να κάμνω δώρα και ειδικά άμα εν τα περιμένει ο άλλος. Μικρά πράματα που μπορεί να ξέρω ότι για τον άλλον εν πολύτιμα. Πριν κάτι μέρες λοιπόν επληροφορήθηκα ότι θα έρκετουν στην Κύπρο η Victoria Hislop για την παρουσίαση του νέου της βιβλίου "Η Ανατολη" που έχει να κάμει με την εισβολή και ειδικότερα με την πόλη της Αμμοχώστου. Εκτός τούτου θα εβρίσκετουν και σε κάποιο βιβλιοπωλείο για να υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου της. 

Παρένθεση
Η θεία μου (γιαγιά μου βασικά γιατί εν η μιτσιά η αρφή της γιαγιάς μου) και μάμα της ξαδέρφης/κολλητής/κουμέρας και εκείνη που μου αναγιώννει το αστέριν μου όσον είμαι δουλειά είναι μεγάλη φαν της Hislop. Γενικότερα εν βιβλιοφάγος η συγκεκριμένη θεία. 
Κλείνει η παρένθεση 

Έρκεται λοιπόν η αναλαμπή που σας ελάλουν. Θα επέταν που τη χαρά της αν της έκαμνα δώρο το βιβλίο. Πόσο μάλλον να εν υπογραμμένο. Έτσι λοιπόν είπα θα κάμω την προσπάθεια. Έμαθα την ώρα και τον τόπο που θα ήταν και έπιασα το αυτοκίνητο και επήα. Είχεν κόσμο που επερίμενε και όσον επαίρναν η ώρα επολλήνισκε αλλά ευτυχώς επειδή επήα νωρίς εν περίμενα πολλήν ώρα. Ευγενέστατη και με χαμόγελο υπέγραφε τα βιβλία της (ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ) και συζήταν με τον κόσμο. 

Το μεσημέρι λοιπόν, πάω να πιάσω το αστέριν και βρίσκω τες χεράκι - χεράκι να σουλατσάρουν στην αυλή. Προχωρώ και λέω στο αστέριν έλα να δώσεις ένα δώρο στη γιαγιά. Πιάνει το και διά της το. Και αρχίζει το τροπάριο "είπα σου εν θέλω δώρα και εν και γίνεται κάθε φορά που κυκλοφορεί ένα βιβλίο να μου το φέρνεις...μπλα μπλα μπλα." Και λέω του αστεριού πες στη γιαγιά να το ανοίξει... 

Μόνο το ύφος της και η χαρά της την ώρα που είδε την αφιέρωση ήταν ανεκτίμητα. Όπως ανεκτίμητη εν και η προσφορά της και κυρίως η αγάπη της για το αστέρι μου. 

Και αφού συγκινηθήκαμε, περνάμε σε ένα όμορφο τετραήμερο (ναι επίντωσα και άδεια) ξεκούρασης με τον Mr Hyde και το αστέριν. Αυτό κι αν είναι ανεκτίμητο. Καλά να περάσετε.

3 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Να σε βάλω στο στρατόπεδο με τες συμπάθειες δηλαδή ασπρούδιν μου!!! :)

      Διαγραφή
  2. Τούτα εν τα καλύτερα δώρα!
    (You've got mail)

    ΑπάντησηΔιαγραφή