13 Οκτωβρίου 2014

Άντρα θέλω, τώρα τον εθέλω

Χαίρεται κυρίες και κύριοι. Μετά το παρασκευοσαββατοκυριακάτικο παραλήρημα του πυρετού του αστεριού περνάμε σε ένα άλλο παραλήρημα, δικό μου αυτή τη φορά. Αφού με επαρότρυνε και η αγαπητή Beatrix είπα να το κάμω το ποστ που εσκέφτουμουν για τους άντρες. Συγκεκριμένα για τα είδη των αντρών που μας αρέσκουν ή που εν μας αρέσκουν.


Νομίζω ούλλες έχουμεν την τάση να κατηγοριοποιούμεν τους άντρες ανάλογα με κάποια χαρακτηριστικά που έχουμεν στον νου μας, είτε γιατί μας αρέσκουν πολλά είτε γιατί μας φακκούν. Πουχου εμέναν αρέσκουν μου οι αθλητικοί τύποι (όι οι πομπαρισμένοι) και φακκούν μου οι "εναλλακτικοί" (εγώ λαλώ τους άλουτους).

Κατ' αρχήν κοπέλλες και κοπέλια μου το ιδανικό μεν το γυρεύκετε. Εν υπάρχει.
Εν έχει ας πούμεν άντραν που να εν έτσι:



(μισό να ποφυρτώ.....)

να έχει τα ριάλλια του τούτου: 



τζιαι την καρκιά του τούτου:



Ξηάστε το. 

Οπότε θα πρέπει να κάμουμεν επιλογή. Να βάλουμεν προτεραιότητες. Θέλουμεν τον macho man τον φετομένο που να εμπνέει τελοσπάντων μιαν αντρίλλα; Είμαστε πιο καλλιτεχνικές τζιαι θέλουμεν τον να έρκεται μαζί μας σε θέατρα και όπερες; Θέλουμεν τον εναλλακτικό, intellectual, ακτιβιστή; Θέλουμεν τον πολλά έξυπνο τζιαι θκιαβασμένον σε σημείο nerd; Θέλουμε τον αγαπησιάρη τζιαι νάκκον μαλακτούην; Θέλουμεν τον απλά να έσιει λίρες; (έσιει τζιαι ποτούτες τζι ας μεν το παραδέχουνται). Διαλιέχτε διαλιέχτε.... Εδώ το καλόν πράμαν!!!

Με βάση τους άντρες που ερωτεύτηκα κατά καιρούς θα με ελαλούσετε άνετα επιφανειακή. Θέλω τον ωραιό τζιαι macho. Δεν εννοώ να είναι πομπαρισμένος (γιαξ). Θέλω να μου φκάλλει αντρίλλα. Τζιαι θέλω να πιάννουν τα σιέρκα του (εκτός που τον κώλο μου). Όι να κρούζουν οι λάμπες τζιαι να είμαστε με τα τζιερούθκια. Δεν θα με εφαντάζουμουν ποττέ με άνθρωπο που είναι ας πούμε στο ίδιο size με μένα. Ούτε με κάποιον που εν ανακατωμένος σε 1000 οργανισμούς, η μόνη του έννοια εν η προστασία του σκουλουτζιού σάγλι-σάγλι τζιαι ξηάννει να κάμει μπάνιον τζιαι πουπάνω. Και φυσικά δε θα μπορούσα να είμαι με nerd. Θέλω να παίζω την έξυπνην. 

Τωρά έννα μου πείτε μπορεί να πληρεί 2-3 που τα πιο πανω. Ναι εν τζιαι λαλώ. Μπορεί να εν macho τζιαι να πηέννει τζιαι στην όπερα. Αλλά πούντον. Εγώ τόσα χρόνια στο κουρμπέτι εν ήβρα κανέναν. Εκτός που τον κύριον πιο πάνω που παίζει τζιαι θέατρο τζιαι σινεμά (μισό να ξαναποφυρτώ...) ένι ξέρω κανέναν άλλο. Ας πούμεν θα ήθελα τζιαι γω τωρά να πιάω το Mr Hyde τζιαι να του πω "ρε αγάπη ήβρα εισιτήρια για την τάδε παράσταση εν και έχουμεν τίποτε το σάββατο έννεν"; τζιαι να μου πει "όι κλείστα ώσπου εν γλίορα". Το πιο πιθανόν θα μου πεί "όι έν έχουμεν πήεννε".  Αλλά που την άλλη, την ώρα του σεξ εν τζιαι θέλω "γούτσου γούτσου" τζιαι να μου λαλεί "Mademoiselle Mademoiselle γιατί να είσαι η Mademoiselle", I just want him to do his thing.

Για να μεν είμαι απόλυτη όμως, εν σημαίνει ότι ένας macho εν ττόπουζος τζιαι φτωχός, ούτε ότι ο ακτιβιστής εν άσιημος τζιαι άλουτος. Τζείνο που λαλώ εν ότι καλώς ή κακώς έχουμε μες το νου μας κάποιες κατηγορίες, τζιαι πολλές φορές μπαίνουμε στον πειρασμό να κατατάξουμε τους άντρες που γνωρίζουμε σε τούντες κατηγορίες. Τζιαι για να μεν παρεξηγηθώ εν και ταπελλώνω ούλλους τους άντρες που γνωρίζω. Απλά τον καιρό που ήμουν ελεύθερη είχα την τάση να το κάμνω για τις "υποψήφιες" περιπτώσεις. Νομίζω η κάθε γυναίκα μπαίνει στο τρυπάκι να χαρακτηρίζει έναν άντρα με βάση το τι της αρέσκει τζιαι τι όι. Τζιαι εν τζιαμέ που βάλλει τζιαι τες προτεραιότητές της. Έχει παραπάνω σημμασία το Α ή το Β. Αν κατέχει και τα δύο το παιδίν ήβρεν λαχείο.

Αλλά πάλε, όπως είπαμε και σε παλαιότερο ποστ το κλίκ φτάνει τζιαι περισσεύκει, όσες κατηγορίες τζιαι να κάμουμεν μες το νου μας. Τζιαι όπως πολλά σωστά είπεν η αγαπητή Sike:

"η σαρξ θα τσιμπήσει μόλις βρεθεί κάποιος στο δρόμο της να μας ταράξει".

Άτε ακούω κατηγορίες να κάμουμεν χάζιν.

20 σχόλια:

  1. Ώχου εν έχω κατηγορίες, έτο ό,τι μου γυαλλίσει. Για το σαικς, απλά να ξέρεις ότι έννεν ό,τι βλέπεις που παίρνεις πάντα... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίουρα αγαπητή μου Μουν, δεν παίρνεις πάντα αυτό που βλέπεις... Υπάρχουν και τα κρυφά προσόντα... ή μη...

      Διαγραφή
  2. Ξέρω και 2-3 που με τις περιγραφές που μου διουν, εν θέλουν άντρα, αλλά μπάτλερ. Σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα. Κατηγορία μπάτλερ. Πολλά to the point.

      Διαγραφή
  3. Νομίζω αναλύσαμεν το διεξοδικώς το θέμα παλαιότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντα είπαμε να μεν κάμνει συχνά αποτρίχωση αλλά όι κι έτσι!!!

      Διαγραφή
  4. Ο Hugh έσσει ριάλια. όχι όσα ο Μπιλ αλλά βασκιέται. Επίσης παίζει να είναι τζαι καλόψυχος.
    επομένως μόλις σου κατέρριψα το επιχείρημα ότι δεν υπάρχει άντρας που να τα έσσει ούλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα αφού ξέρω το ότι ο Hugh έχει τα ούλλα. Αλλά εν πιασμένος. Τι να κάμουμεν! Έκαμεν έναν ο Ύψιστος και έσπασε το καλούπι.

      Διαγραφή
    2. Εν χρυσό πλάσμα ο Χιού! Ακόμα πιο χρυσός ο Τζωρτζ μου αλλά μας πρόλαβε η αραπού!

      Επί του προκειμένου, έχω να πω ότι το μεγαλύτερο λάθος μιας γυναίκας είναι να καταστρώνει μες στο νου της πως θέλει τον άντρα της. Η μαγεία του έρωτα είναι ότι μπορεί να μην κάνει τικ ούτε και ένα κουτάκι και πάλι να μην μπορείς να σκεφτείς τη ζωή σου μακρυά του.

      Διαγραφή
    3. Μεν σου πω και πλατινένιο. Αλλά είπαμε...εν πιασμένος. Ο Τζώρτζ εν μου αρέσκει οπότε χάρισμα της αραπούς.

      Διαγραφή
  5. χμμμμ, δύσκολο θέμα

    εμένα ένας εν ο άντρας που μαρέσκει, ο φιτζ!
    έσπασε ούλλα τα στερεότυπα.

    αλλά τωρά σοβαρά, νομίζω μπορεί να μεν έχει τόσο να κάμει με εμφάνιση αυτη καθαυτή αλλά με αυτό που υποδηλώνει η εμφάνιση.

    πχ εσένα ο αθλητικός τύπος, που εν αφήνει τον εαυτό του, που του αρέσκει το άξτιον, η αδρεναλίνη κλπ κλπ

    εμένα ο στιβαρός ο άντρας, με σίουρο περπάτημα βαρύ, με δυνατόν κώλο και μπράτσα :P που φορεί πουκάμισα, που έχει μούσια, εκπέμπει ασφάλεια

    ο άλουτος που λαλείς και συ, πάντα πελλαρίζει, αρνείται να μεγαλώσει, ταιριάζει σεέτσι κορούδες, που αναλύουν το κοκκονόσυκο και αρνούνται να δουλέψουν σοβαρά τον εαυτό τους

    και ναι η εμφάνιση υποδηλώνει πολλά για σένα, η μαγκιά είναι να μεν είσαι τόσο κατηγοροποιημένος από μόνος σου

    καλά το κόμεντ μου μιξ γκριλ

    μερικές φορές εν περιορίζω τον ειρμό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύγχισες με. Αλλά εν πειράζει. Φτάνε ιπου ήβρες τζιείνον που έσπασε ούλλα τα στερεότυπα :)

      Διαγραφή
  6. Hugh's your daddy14.10.14

    Ladies, please contain your orgasms...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είχα ολόκληρο σχόλιο γιατί επερίμενα τούτη την ανάρτηση, ήταν να σου πω επιστημονικά για τα είδη αντρών, τι θέλουν οι γυναίκες κλπ, είμαι δκιαβασμλενη τι νομίζεις?? Έσυρες μου όμως τζιαμαί το Χιου (αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ) και εκλειοστόμιασα, τζιαι να ξέρεις εν μου συμβαίνει συχνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως είμαι με τη Μπρέντα. Εν έχω συγκεκριμένο σκέδιο. Οκ, έννα ήθελα να εν ψηλός, πιο ψηλός μου προφανώς, αλλά άτε, εν ξέρεις ποτέ τι θα έρτει στο δρόμο σου τζαι θα σου κάμει κλικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτο με τους ψηλούς έχω το κι εγώ!!! Ξενερουά οι κοντοί.

      Διαγραφή
    2. Εν ξενερουά, απλά έτσι το έχουμε μες στο νου μας, ότι πρέπει να εν πιο ψηλός ο άντρας. Τζι άμα είσαι 1.75 εν λίο δύσκολο στην Κύπρο να βρεις πιο ψηλό και μη άχαρο. Άρα εν θα αποκλείσω κανέναν, επειδή you never know.

      Διαγραφή
  9. Mademoiselle Hyde,
    δεν μπορώ να πω πως έχω συγκεκριμένες κατηγορίες στο νου μου πλέον.
    Το μόνο σίγουρο είναι πως το τελευταίο διάστημα επιθυμώ ένα πράγμα, το οποίο είναι να με εμπνεύσει ο άλλος.. πολύ δύσκολο πράγμα να συμβεί.. πφφ!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή