31 Οκτωβρίου 2014

13 going on 30

Πόσο χρονών τη βάλετε; 

Είδα φωτογράφιση της εψές σε ένα περιοδικό και εδιερωτούμουν ποια εν τούτη η όμορφη κοπέλα. Και διαβάζω τίτλο... "Η δεκατριάχρονη Σοφία που θα μας εκπροσωπήσει στην Junior Eurovision" Δεν άκουσα; Πως είπατε; Ορίστε; Συγνώμη κυρία μου πόσο είστε; ΔΕΚΑΤΡΙΩΝ! 

Εγώ για τα καλλιστεία την έβαλλα πάντως και όι για Junior Eurovision. Μα τι επάθαν οι μιτσιές σιορ; Γιατί εν δεκατρία και δείχνουν 20-25; Βιάζουνται να μεγαλώσουν οξά αλλάξαν τα γονίδια μας; Εγώ στα δεκατρία μου ήμουν όπως το καθυστερημένο. Ακόμα και στα 17-18 μου πριν φύω για σπουδές, πάλε για καθυστερημένο με επέρνας (Εσύ που τριβιτζιάζεσαι να δημοσιεύσεις θαμμένες φώτο της εποχής..... θωρώ σε!). Εν ξέρω αν φταίν οι γονιοί και τα σχολεία και άτιμη κοινωνία και λοιπά κλισέ, αλλά νομίζω εχάσαμεν λλίο το μέτρο;

Οι μιτσιές μεγαλώνουν πριν να μεγαλώσουν. Τωρά έννα μου πείτε δαμέ έχουν σεξουαλικές σχέσεις που έτσι ηλικίες και πείραξε σε η εμφάνιση; Ε ναι! Που κάπου ξεκινά τούτος ούλλος ο φαύλος κύκλος. Εμείς επήαμε λύκειο και εκάμναν μας θέμα για το πόσο κοντή εν η φούστα, πόσο μακριά εν τα νύσια και κατά πόσο βάφουμε τα μαλλιά μας. Τωρά εν ούλλα must. Εν λαλώ να είμαστε στο άλλο άκρο. Εν και να κάμουμε τα μωρά καλόγριες. Αλλά όι να κυκλοφορώ μες το δρόμο και να διερωτούμαι, τωρά τούτη εν μιτσιά οξά εν της ηλικίας μου. Παλιά εξεχωρίζαν τα μωρά που τους έφηβους και οι έφηβοι που τους ενήλικες. Τωρά εν ένας αχταρμάς.

Τζιαι για να μεν παραξηγηθώ, εν έχω τίποτις με τη μιτσικουρού. Αντίθετα. Πολλά όμορφη, πολλά καλή, μάλλον θα έχει και ωραία φωνή (εν την άκουσα εν ξέρω), και μακάρι να μας εκπροσωπήσει επάξια. Αλλά ρέ κοπέλια εσείς που ασχολείστε με τούντα πράματα, απλά υπενθυμίζω σας, εν JUNIOR Eurovision που έννα την πέψουμεν όι Miss Universe.

14 σχόλια:

  1. Και δεν ξέρω ποιο είναι πιο τραγικό. Που είναι 13 και φαίνεται 25, ή κάτι 45χρονες (μια χαρά ηλικία είναι, θεωρώ, άμα την αποδεκτείς) που θέλουν να περνιούνται για 25ρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι τούτο που λαλείς τραγικό ένι. Αλλά άτε έννα βάλεις νου της 45άρας? Το πουλλίν επέτασεν. Αλλά η μιτσιά ρε γμτ εν μιτσιά!!!! Παράτζειλε της!!!

      Διαγραφή
  2. Τουτο που λαλεις για τις σημερινες μιτσιές επαρατήρησα το τζιαι εγώ. Το καλοκαίρι εθωρούσαμεν τες να κυκλοφορούν με κατι κυριολεκτικά ξέκωλα shorts με τον μισό τους κώλο έξω τζιαι εδιερωτουμουν αν δεν τες θωρουν οι γονιοι τους που κυκλοφορουν ετσι!
    Πραγματικα το εχουν παραχέσει! Βαμμένες, με βαμμένο μαλλι.. Ουτε πως εν 12-13 χρονών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά για το σοκ του καλοτζιαιρκού τι να πω. Ελαλούσαμεν για τες εγγλεζούες στην Αγ. Νάπα αλλά οι δικές μας εγινίκαν σιειρότερες!!!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω εν τζιαι τα γονίδια, εξελίσσεται το είδος μας, αλλά εν τζιαι η κοινωνία μας. Εναιν κακό μια μιτσιά να εν ψηλή με σωματάρα, αλλά να βιάζεται να μεγαλώσει, το υπερβολικό ή άσεμνο ντύμισιμό τζιαι να βάφεται ούλλη μέρα τζιαι γενικά να συμπεριφέρεται λες και εν πιο μεγάλη τζιαι να μεν τα καταφέρνει, θεωρώ το τραγικό. Χάνεται η παιδική αθωότητα τζιαι άτε μετά να φκεί άπαννος τζιείνος που του κολλήσαν τη ρετσινιά του παιδαίρα. Θα φταίει αν κολλήσει καμιάς μιτσιάς που δείχνει ενήλικη; Εν ηξέρω αν εν η ανατροφή μόνο, νομίζω εν το καινούριο τρεντ, έτσι επιβιώνουν καλλύττερα στην εποχή που ζούμε! Να εν πιο αποδεκτές, να έχουν γκόμενους, "φίλους", να να να να....... Εν πολλά μαζί. Εγώ να δεις καθυστερημάδα που ήμουν μιτσιά! Ιδ΄΄ιως το μαλλί και το ντύσιμο, όμως αναπολώ τζιείντα χρόνια τζιαι έχω ωραία πράματα να θυμούμαι. Μάσιαλλά της μιτσιάς της Γιουροβιζιόν πάντως! x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το μαλλί και το ντύσιμο δεν θα συζητήσω. Τωρά θωρούμεν τα και γελούμεν. Αλλά έχεις δίκιο. Η παιδικότητα μας εν εχάνετουν πριν ξεκινήσει καν και αναπολώ τα κι εγώ εκείνα τα χρόνια.

      Διαγραφή
  4. Φταιν οι γονείς και για τούτο και για πολλά άλλα, κατά την άποψή μου, όπως το να κυκλοφορούν σε τόπους και ώρες που δεν αρμόζει σε τούτες τες ηλικίες πχ έξω τη νύχτα. Εν τη θωρείς σιόρ? Εν οκ τούτο μαζί σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συμφωνώ μαζί μου. Σε πολλά θα μπορούσαν οι γονείς να επέμβουν. Πολλά ξεκινούν που το σπίτι.

      Διαγραφή
  5. Τελικά έκαμα comment οξά εν έκαμα? Τεσπα, περιληπτικα είπα και γω κάτι για τους γονείς και ιδιαίτερα τις μανάες μιας συγκεκριμένης γεννιάς ( τούτες που έχει έφηβους και έφηβες σήμερα, όχι ούλλες βέβαια) που επαντρεύκουνταν μιτσιές και εσυγχύζαν τα μωρά με τις κούκλες, ιδιαίτερα τα κοριτσάκια, εξού και τα αποτελέσματα τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι υπάρχουν και τούτοι οι συγκεκριμένοι γονείς που λαλείς αλλά θεωρώ ότι πλέον εγίναν Must τούτα ούλλα. Έννεν απλά επειδή "επαίζαν" οι γονιοί. Εν παραπάνω νομίζω τούτο που λαλεί και το Τριολίν. Η εποχή που ζούμεν τούτα προστάζει και επιβιώνουν καλύτερα με τούτα τα δεδομένα παρά όπως ήμασταν εμείς.

      Διαγραφή
  6. εσιεις δικαιο. θωρω το που τες 14χρονες ξαδερφες μου στο facebook. θελουν να γυναικοδειχνουν πολλα νωρις. εν ξερω αν εν ηνμασταν τζιε εμεις ετσι τζιε φαινεται μας περιεργο που τουντο viewpoint που εχουμε τωρα. αλλα να λαλουμε τζιε την αληθκεια, η συγκεκριμενη εν τζιε βιολογικα μπροστα που την ηλικια της. στο διαγωνισμο ελπιζω να μεν την πλασαρουν too sexy :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ήμασταν έτσι εμείς σίουρα. Εγώ σε έτσι ηλικία εσκέφτουμουν αν θα φορήσω σουτιέ ακομα. Ναι εν και βιολογικά πιο μπροστά όι μόνο η συγκεκριμένη αλλά η συντριπτική πλειοψηφία!

      Διαγραφή
  7. Άκουσα για μιαν 12χρονη που τα έφτιαξε με έναν αστυνομικό 30 χρονών και η οποία του είπε ψέματα ότι ήταν 20 χρονών και αυτός την πίστεψε. Τα είχαν καιρό και εκείνος δεν πήρε είδηση ότι έβγαινε με 12χρονο. Δεν ξέρω ποιου ο νους είναι ο πιο λίγος... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς εκουλιαντιρίζαν τον ίδιο νου!!!

      Διαγραφή