29 Σεπτεμβρίου 2014

Εκλαμουρίσετε με πάλε

Κάθουμαι αχάπαρη (όι εσύ κόρη) και συγκεντρωμένη στον υπολογιστή και μπαίνει φουρκαστός ένας κύριος με μιαν γλάστραν παραμάσχαλα με ΤΕΛΕΙΑ κυκλάμινα. Λατρεύω κυκλάμινα!

Για τη Mademoiselle Hyde λαλεί μου. Το μόνο που κατάφερα να του πω ήταν ένα σιγανό ευχαριστώ. 

Κύριε Ελέησον, ποιός μου πέμπει φκιόρα. Οι παραπάνω επιάν με ήδη τηλέφωνο. Λαλείς να τον επιάν τα ρομαντικά του τον Mr Hyde? Μάνα μου ρε το μωρό μου. Παιρνούν κλάσματα δευτερολέπτου. Μα να τον πιάουν τα ρομαντικά έτσι ώρες και μάλιστα στη δουλειά; Απο και Κλείεται. Πιάνω το φάκελο και ανοίω τον.

Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς! Γ & Π.

Ε τωρά λούνεσαι τα οξά εν τα λούνεσαι; Εγώ προσωπικά λούνουμαι τα κι ας έχει και 3 πλάσματα μες το γραφείο και ας εν και ο Διευθυντής πόξω που την πόρτα. 

Ήταν ανάγκη να μου πέψετε φκιόρα που την Αγγλία? Ντα, εν ήρταν που την Αγγλία, ήρταν που ένα ανθοπωλείο δαμέ πάρακατω, αλλά την παραγγελία εκάμετε την που τη ξενιθκιά. Γ@μ&#^νη Ξενιθκιά. Τζιαι ούλλοι εσείς που εκαταστρέψετε τη νεολαία τούντου τόπου και πέψετε την στες Αγγλίες, τες Αυστραλίες, τες Σουηδίες κι όλες τις Αηδίες. 

Εγώ θέλω τα μωρά μου ΔΑΜΕ έτσι μέρα. Να μου φέρνουν τα φκιόρα οι ίδιοι. Ακούτε;

Η ευχή μου σήμερα μπορεί να εν εγωιστική. Του χρόνου εύχομαι να μου φέρετε εσείς τα φκιόρα. Θέλω να σας θωρώ τζιαι να σας τζίζω την ώρα που να μου λαλείτε χρόνια πολλά.

Αγαπώ σας!

4 σχόλια:

  1. Κόρη συν-ζυγίνα να ζήσεις!!! ότι ποθείς να το πάθεις!!Πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη εύχομαι.

    υ,γ είμαστε τέλεια κοντά πάντως!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Άμυ μου!!! Πάλε καλά που είμαστε μόνο κοντά και όι την ίδια μέρα... Ήταν να παιχτώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσει μάταμ και ότι ποθείς μάταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή