8 Αυγούστου 2014

Φίλη κι αδερφή

8/8... Πάντα ελάλεν ότι το 8 εν το τυχερό της νούμερο. Σήμερα εν τα γενέθλια της και επ' ευκαιρία είπα να σας γράψω για τζείνη. Την κολλητή. Τη φίλη. Την αδερφή. Βασικά νομίζω εν έχει λέξη που να μπορεί να χαρακτηρίσει τη σχέση μας. Σχέση ειλικρίνιας, εμπιστοσύνης, μίσους και πάθους, εξάρτησης, άρρηκτων δεσμών και πάνω από όλα αγάπης.

Φέτος κλείνουμε τα 34 μας χρόνια τζιαι μαζί 28 χρόνια γνωριμίας τζιαι αγάπης. 28!!!!! 

Και τι δεν επεράσαμε σε τούτα τα 28 χρόνια...

Στο δημοτικό θκυό κουτσουκουτούες. Οι πιο μικροκαμωμένες του σχολείου. Αν δείτε φωτογραφίες μας είμαστε όπως τες καρικατούρες. Κοντούες, λεπτούες όσσον τζιαι φαινούμαστε. Κοκκινομάλλα εκείνη, με τις φακιδούλες της, τα γυαλλάκια της τζιαι τα μαλλιά πε-πε. Τζιαι καστανή εγώ με shιονάτη επιδερμίδα τζιαι μαλλί κουρεμένο καρέ με επίσης πε-πε. Είμαστε ακτύπητο δίδυμο. Θυμούμαι που επερνούσαμε και ατέλειωτες ώρες στο σπίτι η μια της άλλης. Τζιαι ο καμός μου ήταν που εν με αφήναν οι γονείς μου να μείνω καμιά φορά για διανυκτέρευση σπίτι της. Πάντα ετσακωνούμαστε τζιαι εκράτουν τους μούτρα καμιά θκυό μέρες.

Στο γυμνάσιο αλλάξαν λλίον τα πράματα. Εμπήκαμεν σε διαφορετικές τάξεις. Εθέλαμεν να μπούμεν μαζί αλλά εν εγίνετουν. Αρχίσαμεν να κάμνουμεν παρέα με διαφορετικά άτομα. Εγώ ήμουν το ησυχούιν (νάκκον μαλθακή η αλήθκεια), εθκιάβαζα, ήμουν άριστη, έναν υπόδειγμαν. Τζείνη επαναστάτησεν. Έκαμεν παρεές πιο "εξεληγμένες" τζιαι ήταν cool. Τούτον κάπου κάπου εζήλευκα το τζιαι γω. Εμπήκεν στην εφηβεία τζιαι έκαμεν τα ούλλα λύμπα. Αφού να φανταστείτε επατσάρκασεν τζιαι μιαν συμμαθήτριαν της (γομάριν η άλλη εν τω μεταξύ) για κάποιον λόγο που εν αθθυμούμαι. Έδωκεν της τζιαι έστησεν. Στον τελευταίο χρόνον ερωτεύτηκεν έναν μιτσήν που μες την τάξην μου και τα διαλείμματα επαιρνούσαμεν τα πάλε μαζί αφού εν εξηκόλλαν. Θυμούμαι που αρχίσαμεν πάλε να κάμνουμε παραπάνω παρέα τζιαι να περνούμεν χρόνο μαζί τζιαι εκτός σχολείου. Θυμούμαι που την έβαλλα να μου παίζει στο πιάνο Μπετόβεν τζιαι εκάθουμουν εγώ πας την κουνιστή την καρέκλα πίσω που το πιάνο τζιαι απολάμβανα. Ήταν και είναι αυθεντία στο πιάνο αν κι θέλει λλίο κούρτισμα γιατί άφηκε το για χρόνια. Πάντα εθαύμαζα τον τρόπο τζιαι το πάθος με το οποίο έπαιζε. Τζιαι μάλιστα μια μικρή κρυφή επιθυμία μου είναι να την ξαναδώ να παίζει με το ίδιο πάθος πάλε για μένα τούτη τη φορά στο γάμο μου (στον ποιόν;;;;;;;).

Τζιαι φτάνουμεν στο λύκειο... Τζιαμέ εκάμαμεν τα λιλλίτσια που λαλεί τζιαι ο παπάς μου. Εν ηξέρω... Ήταν η πίεση των μαθημάτων, ήταν η εφηβεία....Η σχέση μας ήταν περισσότερο "μίσους". Εμπήκαμεν στην ίδια τάξη. Εγώ παλε ήμουν η θκιαβαστερή. Τζείνη ήταν λλίο σικκιμετζού. Τζιαι έθελαν να αντιγράφει. Άφηνα την η αλήθκεια αλλά εκάρφωνα την τζιαι στη μάμα της. Χιχιχι. Έκαμα κόμμα με τη μάμα της γιατί εν εθκιάβαζεν, ήταν αντιδραστική τζιαι γενικά είχεν ξεφύγει. Αλλό λλίον να φκεί που τη ζωή η γεναίκα, οπότε εστράφηκεν στα μεγάλα μέσα. Όι πως εκατάφερα να κάμω τζιαι τίποτε. Απλά ήταν μια ζωή μαλλωμένη μαζί μου. Ενόχλαν με πολλά αλλά επέμενα. Έθελα το καλύτερον για τζείνη τζιαι τούντον δρόμον έξερα. Ειδικά στην τρίτη λυκείου που ένιωθα ότι επετύχαινα τζιαι ήταν πολλά πιθανόν να φύω για σπουδές, ενώ τζείνη εχαϊρεντίζετουν, έπιαννε με το σάραλικκι.

Ως που τζιαι έτσι έγινε.... Επέρασα εξετάσεις τζιαι έφυα για τη νύφη του Θερμαϊκού. Τζείνη έμεινεν πίσω. Μόνη της. Οι παραπάνω εφύαν. Ε τζιαμέ έφερεν το νού της. Έπιαννεν με αβέρτα τηλέφωνα. Έστελλε μου γράμματα τα οποία ακόμα φυλάω ως κόρην οφθαλμού. Εκατάλαβεν ότι πλέον πρέπει να πάρει σοβαρά τα πράματα τζιαι έκατσεν τζιαι εθκιάβασεν τζιαι επέρασεν ακριβως εκείνο που ήθελε. Από τότε η σχέση μας εμπήκε σε άλλα μήκη κύμματος. Από την παιδική στην εφηβική τζιαι finally στην αδερφική φιλία. Που τότε θεωρώ ότι εν εχωρίσαμε ποτέ. Μπορεί να ήμασταν μίλια μακρία αλλά οι ψυshιές μας ήταν πάντα η μιά δίπλα στην άλλη τζιαι εκρατούσαν shιερκές. 

Ετελιώσαμεν, έφυεν τζείνη τζιαι επήεν στην Αμερική τζιαι μετά ακολούθησα την τζιαι εγώ. Τζείνην την εποχή αθθυμούμαι την ως μιαν που τες πιο ωραίες της ζωής μου. Όι μόνο γιατί ήμουν τζιαμέ που ήμουν αλλά γιατί ήταν τζείνη μαζί μου. Επεράσαμεν υπέροχες στιγμές τις οποίες εν θα ξεχάσω ποττέ. 

Τζιαι ερκούμαστε στο σήμερα. Πριν 6 χρόνια εστάθηκα δίπλα της τζιαι ήταν τιμή μου να την παντρέψω με τον υπέροχο άνθρωπο που εθκιάλεξε. Εν θα μπορούσε να θκιαλέξει κάτι άλλο. Μόνο κάποιος σαν τον κουμπάρο της αξίζει. Πριν 5 χρόνια εγέννησεν την πρώτη μας αγάπη, την κόρη της και πριν 3 χρόνια τα τρελλά κι αλλοπαρμένα μου αγόρια κάμνοντας με την πιο ευτυχισμένη νούννα του κόσμου. 

Θαυμάζω την για ούλλα όσα επέτυχε τζιαι για όσα είναι σήμερα. Εξαναείπα το νομίζω ότι την θεωρώ υπόδειγμα επαγγελματία, συζύγου τζιαι μάνας. Μακάρι να είμαι τζιαι γω στο μισό τούτα ούλλα που ένι τζιαι εν να είμαι ευχαριστημένη.

Ευγνωμονώ την για ούλλα. Ούλλα όσα έκαμεν για μένα 28 χρόνια. Τζιαι τζείνα που καταλάβαινα τζιαι τζείνα που εν εκατλάβαινα. Τζιαι τζείνα που εσυμφώνουν τζιαι τζείνα που εδιαφώνουν. Τούτα ούλλα εν τζείνα που μας εκαθορίσαν. Τζιαι εν τζείνα που εφτάσαν τη σχέση μας τζιαι τη φιλία μας δαμέ που εν σήμερα.

Εν ηξέρω τι άλλο να πω για τζείνην.

Χρόνια Πολλά τζιαι καλά!

Αγαπώ σε!

16 σχόλια:

  1. Ok εν έχει έτσι πράμα, έκλεψες μου την ζωή μου, η κολλητή μου επίσης λιονταράκι με φακιδούλες και εγώ πιο μελαχροινή και πιο καλή μαθήτρια κλπ κλπ εγέννησε πριν τρία χρόνια και πάει τωρά για το δεύτερο, από το δημοτικό μαζί με κάμποσες στάσεις στην σχέση μας αλλά πάντα μαζί κλπ κλπ, συν-ζυγίνα τι συμβαίνει δαμαί οέο???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται οεο;;;;;; Εν γίνεται ας πούμεν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου ζησει εν τζιαι είπα σου το ζώον¨) Να σου ζήσει να τη χαίρεσαι Hydoula μου!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Άμυ μου :)

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι με τέτοια ποστ. Που αναγνωρίζουν όντως μια φιλία, ότι είναι όπως είναι για τα καλά και τα κακά της. Γιατί έχουμε πολλά να πιάσουμε κι εμείς τελικά και από τα αρνητικά του άλλου ως ένα σημείο.
    Να χαίρεσαι τη φίλη σου και να σας χαίρεστε και μεταξύ σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να χαίρεσαι την αγαπημένη σου φίλη κι αδελφή.
    Να χαίρεστε την αγάπη που σας δένει.
    Έτσι, πάντα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ότι άμα δκιαβαζω πουτουτα, γεμωνουν τα μαθκια μου, καμνει με πολλα φτανοκαρτην;

    Ντα, είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις ήνταλως εγεμώνναν την ώρα που έγραφα :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ συγκινητική ανάρτηση!
    Χαίρομαι να διαβάζω για τέτοιες φιλίες!
    Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται!! :))
    Υπόδειγμα επαγγελματία - συζύγου και μάνας!! Μπράβο της!
    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου ζήσει τζιαι να στε πάντα μαζί τζιαι αγαπημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεστε η μια την άλλη. Τέθκιες φιλίες είναι ανεκτίμητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή