28 Ιουλίου 2014

Σικκιρτώ

(Ενιξέρω αν εν έτσι που γράφεται αλλά εν πειράζει)

Εν που επιάν πολλά οι πυράες, εν που έχω ωορηξία, εν που βαρκούμαι, εν που θέλω κι άλλες διακοπές, εν που επέλλανεν ο κόσμος γενικότερα, πάντως σικκιρτώ.....
  1. Να φορούν των κοπελλουθκιών ποτζιήνα τα σάνταλα που φορεί ο θκειός μου ο Άντρος ο καλουψιής
  2. Να φορούν των κοπελλουθκιών τα προαναφερθέντα σάνταλα με κλάτσες
  3. Ότι αθθυμάται να σιέρεται το κοπελλούιν τζιαι να επιμένει τζιαι να μεν του αρρώνει κανένας
  4. Να μεν ξέρουν ότι άμα το μωρό σουρτά εν του διούμεν σταφύλι (ούτε κεράσια, ούτε φρούτα της σούρτισης, παρά μόνο μήλο άτε και καμιά μπανάνα)
  5. Να έχουν τα κοπέλλούθκια άκοπα νύσια τζιαι μάλιστα μαύρα που τες ξιμαρισιές
  6. Να εν μιξιασμένο το κοπελλούιν τζιαι να μεν το σκουπίζουν
  7. Να εν χτιτζιόν τζιαι να μεν τους κόφτει
  8. Να μεν το λούνουν κάθε μέρα
  9. Την ώρα που λούνουν το μωρό κλειωμανταλλώνουν τα ούλλα άμπα τζιαι φυσήσει λλίον τζιαι αρρωστήσει. (εποχιακό)
  10. Όπου πάει το κοπελλούιν να θέλει να γοράσει κάτι τζιαι να μεν του λαλεί κανένας όι
  11. Να θέλει το κοπελούιν να παίξει σε ένα τόπο που εν 5 μέτρα που τζιαμέ που κάθουνται τζιαι να σηκώνεται κάποιος τζιαι να πιέννει να στέκει πουπανωθκιόν του
  12. Να εν κάπου τζιαι να περπατούν για κανένα 10 λεπτό τζιαι να λαλεί το 5-6 χρονών κοπελλούιν ότι εκουράστηκε τζιαι να το πιάνουν πάνω τους.
  13. Να πέφτει χαμέ το κοπελλούιν τζιαι να χτέρνει/shίζει λίο το πόδι/χέρι/χείλος (whatever) τζιαι να παθαίνουν ούλλοι πανικό.
  14. Να εν 5-6 χρονών τζιαι να του φορούν πανί ακόμα τη νύχτα άμπα τζιαι κατουρήσει πάνω του.
  15. Να μεν μιλά το μωρό καθαρά τζιαι να μεν το διορθώνει κανένας.
  16. Και άλλα πολλά...
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι τυχαία και εντελώς συμπτωματική.

ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!

  1. Δεν έχει καμιάν σημασία ότι εν μωρόν ακόμα. Δεν του φορούμεν ότι νάναι και πόσο μάλλον τα σάνταλα του καλουψιή (no offense to καλουψιήδες). Αύριο αν μάθει να ντύνεται χωρκάτικα το μωρό και περιπαίζουν το μεν διερωτηθείτε γιατί. Ακόμα και ένα μωρό μπορεί να έχει γούστο και να το καλλιεργεί
  2. OMG! Βλέπε Νο. 1
  3. Άμα το κοπελλούιν σας αθθυμάται ότι θέλει ας πούμεν σήμερα να πογιατίσει ρόζ το μαρμαράκιν μπροστά ακριβώς που την εξώπορτα, μεν κάθεστε να το συζητάτε σάννα και ζήτησε την άποψη σας ως προς το ποιό βιβλίο να διαβάσει. Άρρωσ' του, δίκλα δε το με το δειν του πελλού που μόλις εδραπέτευσεν που την Αθαλάσσαν να σου πω εγώ αν θα ξαναθυμηθεί μαλακίαν. Α και έχει και έναν πράμαν που το λαλούν τιμωρία. Αν δεν το ξέρεις αρώτα με να σου πω.
  4. Τούτον εν εκ παραδρομής που εμπήκε. Εν απορία του καλού μου (μάνα μου ρε). Εν εντάξει εσικκίρτισα λλίον τζιήνη την ώρα που με ρώτησε και μετά επέρασε μου. Εν κοινή λογική για μας τες μαμμάδες. Ξέρω ότι οι παπάδες σε τούντα πράματα εν νάκκον "αλλού". Συγχωρεμένος.
  5. Ο χάρος μου. Δεν φαντάζεστε πόσο με δυσκολεύκει το αστέριν να της κόψω τα νύχια της. Τζιαι στα χέρια αλλά ειδικότερα στα πόθκια. Ακόμα και στον ύπνο της νώθει. Αλλά κουτσά στραβά καταφέρνω τα. Δεν μπορώ να θωρώ κοπελλούθκια με νύχια πεννούδες και ολόμαυρα. Γιαξ ας πούμεν μάνα μου. Λλίο μες το μπάνιο να τα τρίψεις έννα καθαρίσουν.
  6. Άλλο και τούτο. Θωρείς ότι τρέχουν οι μύξες του. Πιάσε έναν χαρτομάντηλον το ευλοημένο και σκούπιστο. Μεν το αφήνεις να σκουπίζεται με το χέριν του τζιαι να πασαλίφκεται μίξες.
  7. Οκ εν μωρόν, έννα φάει, έννα παίξει, έννα γινεί χτιτζιόν. Έχει όμως και το χτιτζιόν τα όρια του. Άλλαξε του πιλέ μου καμιάν φανελλούδαν. Σκούπιστο νάκκουρίν με το μωρομάντηλον να γινεί αθρωπούιν.
  8. Και το αστέριν που ήταν βρεφούιν ως 3-4 μηνών που ήμουν σπίτι μπορεί να έτυχε 2-3 φορές να μεν την λούσω. Το άλλο πρωί ετρώαν με τα πετσιά μου. Δεν μπορώ δεν μπορώ. Πόσο μάλλον τωρά που εν 20 μηνών τζιαι θέλει να τα κάμνει ούλλα μόνη της τζιαι γίνεται... μεν δεις. Εν γινεται να μεν το λούσεις το μωρόν μάνα μου. Που ένα σημείο και μετά θα βρωμοζολά.
  9.  Εν καλοτζιαίριν κουμπάρε. Εν 40 βαθμοί μέρα-νύχτα. Έννα φκεί η ψυshιή σας τζιαι σας τζιαι του μωρού. Εγώ άμα λούννω το αστέριν πάντως ορθανοίω το παράθυρον του δωματίου της να φυσά τζιαι ύστερα φκαίνουμεν τζιαι στη βεράντα να πιούμεν το γάλαν μας.
  10. Τούτον κι αν εν αήπιν. Εχω ένα ξάδερφο, ο οποίος είναι και μεγάλη αδυναμία, που ήταν μιτσής εκτός που σατανούιν είχε και τούτο το αήπιν. Όπου επηένναμεν έθελεν να τα γοράσει ούλλα. Ως τωρά περιπαίζουμεν τον αλλά ένας Θεός ξέρει τι ετραβούσαν οι γονιοί του. Για να καταλάβεται μια φοράν επήαμεν διακοπές στην Εύβοια. Στην Εύβοια έχει μιαν εκκλησιά του Άη Γιάννη του Ρώσσου (μεγάλη η χάρη του) όπου υπάρχει και το σκύνωμα του αγίου. Ε, έθελεν να γοράσουμεν τον Άη Γιάννη το Ρώσσο. Μάλιστα. Και κλάμαν οδυρμόν γιατί εν του τον εγόραζεν ο παπάς του. Ε τζιαμέ, άμα του εξηγάς και εν καταλάβει, βάλλεις του την παουρκά, διάς του και κανένα πάτσο πας τον κώλο και τραβολοάς τον να φύετε. Εν είμαι υπερ της βίας τζιαι ειδικότερα απένταντι στα μωρά αλλά εν κάποια πράματα που έχουν όρια. Εν θα κάμω διαλογική συζήτηση με ένα κοπελλούιν που επιμένει και ωρίεται να του γοράσω τον άγιο. Τέλος.
  11. Εν 5 μέτρα που τζιαμέ που κάθεσαι και εν ομπρός σου. Θωρείς τι κάμνει. Εν ανάγκη να σταθείς πουπανωθκιόν του; Με τούντο πράμαν σάννα τζιαι φυλακίζεις το. Δημιουργείς του ένα κλοιό γυρόν του τζιαι ποσφίγγεις το ποσφίγγεις το τζιαι σε κάποια φάση έννα αρκέψει να βουρά τζι έννα μεν το φτάνεις. Μεν σου πω ότι μπορεί τζιαι να εξαφανιστεί σε μια στιγμή τζιαι να γυρεύκεις το λάθος.
  12. Μα τι λαλείς μάνα μου. 5-6 χρονών γαούριν (άτε πουλαρούιν) τζιαι να το κουβαλείς; Να μάθει να περπατά. Εγώ εν αθυμούμαι πότε με έπιαεν πάνω του ο τζιήρης μου. Αν εμουρμούρουν ελάλεν μου ότι σε λλίον φτάνουμεν ή το πολύ πολύ να μου έπιανε κανένα νερό να πιω για να ξαποστάσω. Τζιαι σιγά τα 10 λεπτά περπάτημαν.
  13. Εν μωρόν. Κάμνει πελλαρούες, παίζει τζιαι εν λογικό να δώκει ποτζιή τζιαι ποδά τζιαι να πέσει χαμέ. Αν φατσιήσει τζιαι λλίον εν εχάθηκεν ο κόσμος. Εν είπα να το αφήκεις να αιμορραγεί άμα εν κάτι σοβαρό, αλλά νομίζω ότι ούλλοι μπορούμε να κρίνουμε το σοβαρό που το "έννεν τίποτε." Με το να δημιουργούμεν πανικό εν σάννα τζιαι λαλούμεν του αμάνα μου είσαι του θανατά. Οπότε το μωρό αρχίζει να φοάται να κινηθεί άμπα τζιαι χτυπήσει, κλαίει με το παραμικρό τζιαι σιγά σιγά δημιουργούμεν το λεγόμενον "πουττίν κλαμένον".
  14. Εν το καταλάβω με τίποτε. Ήντα του εκόψετε τα πανιά. Απλά για να του υπενθυμίζεται άμα εν όξυπνον να πιέννει τουαλέττα; Το πόιντ ούλλο έννα μάθει να πιέννει που μόνον του. Αν βαρκέστε να σηκώνεστε τη νύχτα να το παίρνετε τουαλέττα μεν του τα κόψετε τα πανιά καθόλου. Έννα κατουρήσει πάνω του τζιαι μια τζιαι θκυό τζιαι τρείς τζιαι δέκα φορές. Έτσι έννα μάθει. Βάλε έναν μουσιαμμά πουκάτω που το σεντόνι να μεν ξιμαρίζεται το στρώμα και αν κατουρήσει άλλαξε σεντόνια. Σιγά σιγά έννα μάθει.
  15. Όταν ένα μωρό εν 4-5 χρονών τζιαι εν μιλά καθαρά, διορθώνουμεν το. Μαθαίνουμεν του ποιον εν το σωστό τζιαι βοηθούμεν το να προσπαθήσει να το πει. Ούτε το περιφρονούμεν αλλα ούτε το περιπαίζουμεν. Ύστερα έννα το περιπαίζουν άλλοι τζιαι έννα γυρεύκουμεν το λάθος.
  16. Για περαιτέρω μη σικκιρτίσιμες συμβουλές επικοινωνείστε μαζί μου.
Ξέρω το μιλώ ακόμα επειδή η δική μου εν μιτσιά. Αλλά νομίζω ότι έννα είμαι λλίον αυστηρή σε κάποια πράματα τζιαι λλίον σικκιμετζού σε κάποια άλλα. 

Τωρά μπορείτε να πυροβολήσετε άφοβα.

16 σχόλια:

  1. τζιαι επίσης μεν αφήνεται τα κοπελλούθκια σας να βολοδέρνουν ή να καταστρέφουν τες στιγμές των άλλων.

    πχ στα ζώματα μιου φίλου μου ένας σκατομπάσταρτος έκλαιε νον στοπ και 5 πλάσματα προσπαθούσαν να τον καλάρουν. φκάρτε το έξω το σκατό, εν ανάγκη το βίτεο του γάμου του ανθρώπου να έχει άγκα ούγκα του κακομαθημένου σου (περιττόν να σου πω οτι το εν λόγω κοπελλούι περπατά με 2 γονείς σε απόσταση 30 εκατοστών με χέρια προταμένα να πιάσουν αν πέσει)
    2. φκαίνει το ζευγάρι να χορέψει
    ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΞΑΠΟΛΑΤΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΑς ΜΕΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΦΚΕΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ;
    ΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΧΟΡΕΦΚΟΥΝ/ΠΑΙΖΟΥΝ/ΤΖΙΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
    3. γίνεται ένα πάρτυ με χορό, εν ανάγκη τα κοπελλούθκια σας να παίζουν μες την πιστα; κ να του πατά το χέρι του μια κοπέλα με το τακούνι και να φταίει η κοπέλα;
    ασιχτίρ

    είπα τα και ξεθύμανα
    συμφωνώ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα έκαμες με και γέλασα. Σε τούτο με τους γάμους έχω κι εγώ ένα θέμα. Αν θέλει το μωρό να χορέψει ας χορέψει. Είτε δίπλα που το τραπέζιν του είτε σε μιαν γωνιά της πίστας με την μάμα ή τον παπά. Ή τελοσπάντων μάθε το κοπελλούιν σου to behave!!!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα. Αν θα κάμεις μάνα μου κοπελλούθκια να τα τσιεκκέρεις τζιόλας. Εν τζαι φταιν σου οι άλλοι να τραβούν!

      Διαγραφή
    3. Τούτο λαλώ τζιαι γω. Κάμε κοπελλούθκια αν μπορείς να τα τσιεκκέρεις. Αλλιώς παρέτα.

      Διαγραφή
    4. κοπελλούθκια τσιεκκέρικα

      Διαγραφή
    5. κοπελουθκια τσιεκκέρικα

      Διαγραφή
  2. 14. Στο θέμα αυτό δεν υπάρχουν κανόνες, είναι περισσότερο θέμα φυσιολογίας του κάθε ατόμου ξεχωριστά. Υπάρχουν παιδιά, κυρίως αγόρια, τα οποία εντελώς ακούσια κάνουν πάνω τους τη νύχτα και ότι και να κάνεις δεν αλλάζει μέχρι να έρθει η ώρα που το σώμα του θα είναι έτοιμο να συγκρατήσει τα ούρα.

    15. Όταν χρησιμοποιήσει μια λέξη η οποία δεν ταιριάζει στο περιεχόμενου αυτού που θέλει να πει, το διορθώνεις. Για το θέμα της καθαρότητας της γλώσσας είναι κάπως μάταιο να το διορθώνεις συνεχώς, άτε να του πεις μια δυο. Θα καθαρίσει η γλώσσα με τον καιρό. αν όχι και πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα που κρίνεις ότι θα το δυσκολέψει στο δημοτικό, κάπου εκεί στην προδημοτική, επισκέπτεσαι ένα ειδικό και σε δυο τρία σεσσιονς το πράμα θα σάσει λογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 14. Σύμφωνοι Κολωνάρα μου. Αλλά με ποιά λογική να του κόψω τα πανιά όλη μέρα και τη νύχτα να του βάλλω πανί. Αυτό λέω εγώ. Αν υπάρχει το θέμα που περιγράφεις θα προσπαθώ να έχω έννοια να ξυπνώ να παίρνω το μωρό τουαλέττα. Δηλαδή έννα του πώ ότι τη νύχτα δικαιούσαι να κατουράς πάνω σου αλλά τη μέρα όι;
      15. Και πάλι σύμφωνοι. Αλλά το να μεν το διορθώνεις καθόλου ή να μεν το παροτρίνεις να προσπαθήσει νομίζω εν βοηθά.

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχα, λάτρεψα τα σάνταλα του καλουψιή! χαχαχαχαχα!

    Επίσης, και εγώ όπου πήγαινα μικρός ήθελα να αγοράσω κάτι. Μια φορά με πήγανε εκδρομή στα Λεύκαρα και ήθελα να πεθάνω από βαρεμάρα, οπότε ήθελα να αγοράσω ένα κλουβί με καναρίνια για να περάσει η ώρα μου. Έγινε το σώσε, άρχισα να κλαίω που δεν μου τα αγόραζαν, επεισοδιακή εκδρομή. Ο θείος μου με έβγαλε και φωτογραφία που έκλαιγα και την έχω ακόμα. Έτσι είναι, άμα σε παίρνουν εκδρομή σε χωρκατό-τόπους χωρίς να σε ρωτούν, οφείλουν να βρίσκουν τρόπους να σ σε απασχολήσουν κιόλας. Ας μου αγόραζαν τα βρομο-καναρίνια να σιωπούσα.

    ΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να βάλω φωτογραφία η αλήθκεια αλλά εν έβρισκα. Σαν τι να τα googlαρω; :) Ησουν και συ δηλαδή ποτζιήνα τα σπαστικά μωρά που ότι εθωρούσαν εθέλαν να το γοράσουν; Προφανώς έσασες που τότε :)

      Διαγραφή
  4. Να φωνάζει το κοπελλούι στην παραλία γιατί θέλει η μάνα του να το βάλει με το ζόρι στην θάλασσα ενώ το μωρό εν θέλει να μπεί. Επί μισήν ώρα το μωρό να κλαίει με παράπονο γιατί εν θέλει να μπεί και τζείνν να του μπει τις φωνές τζιαι που πάνω, δράμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάνα μου μάνα μου. Τέλεια μαννή τούτη δηλαδή. Καποιες απλά εν το έχουν. Τι να πω.

      Διαγραφή
  5. Βλέπω, έσιεις τζιαι συ θκειόν που να τον λαλούν Άντρο τζιαι να φορεί σάνταλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πε μου ότι εν και σένα καλουψιής. Typical!

      Διαγραφή
  6. ούφου εσικκίρτησα.. μα πόσον εκνευριστικός κόσμος κυκλοφορεί και αναπαράγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε ναι σικκιρτάς οξά εν σικκιρτάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή