27 Ιουνίου 2014

Γαμισιάτικα

Τον τελευταίον καιρόν κατακλιζούμαστε που γάμους. Είμαι σίουρη κι εσείς το ίδιο. Γεμώνουμε το ψυγείο προσκλητήρια τζιαι στο τέλος κάμνουμεν ξεκαθάρισμα σε ποιους θα πάμε. Το περασμένο Σάββατο παντρεύτηκε μια πολύ καλή φίλη. Αυτή για την οποία σας είχα πει ΔΑΜΕ

Τελικά πόσες οπτικές γωνίες έχει για να δεις το γάμο. Εκαταντήσαμε ως επί το πλείστον να θεωρούμε το γάμο υποχρέωση και αγγαρεία. Και στους περισσότερους γάμους που πάμεν εν αγγαρεία. Διότι άτε να ντυθείς να στρολιαστείς για να πάεις 10 λεπτά να χαιρετήσεις ένα ζευγάρι που πιθανόν να μεν το ξέρεις ή άτε το πολύ πολύ να το είδες καμιά θκυό φορές. Τούτον το γάμον όμως είδα τον με άλλο μάτι. Με το ίδιο μάτι που είδα και το γάμο των δύο κουμέρων μου και με το ίδιο που θα δω το γάμο ενός πολύ πολύ αγαπημένου φίλου τον Ιανουάριο που μας έρχεται. 

Ήμουν κοντά της από την ώρα που εντύνετουν. Στα "αλλάματα" όπως τα λαλούμεν. Μόλις την είδα ντυμένη νύφη έκλαψα. Έκλαψα που χαρά. Ήταν που τις ομορφότερες νύφες που είδα EVER. Είναι εκ του φυσικού της πολύ ωραία κοπέλα αλλά νομίζω ότι τα δικά μας άτομα λίγο πολύ τα βλέπουμε ομορφότερα. Η όλη διαδικασία του "αλλάματος" ήταν πολλά συγκινητική και το ίδιο και το μυστήριο. Εν ξέρω αν είμαι γενικότερα κλαμούρα αλλά ένιωσα απέραντη συγκίνηση και αγάπη για τούτη την όμορφη κι ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή της. Αργότερα στο πάρτυ δε, το διασκεδάσαμε τα μάλα. Ένα κανονικότατο reunion από το σχολείο. Αν πηγαίναμε και νωρίτερα ακόμα να δείτε. Ας όψεται το αστέριν. Τέσπα.

Κατά καιρούς, όσο ακόμα ήμουν ελεύθερη (και ουχί πολιορκημένη), θα ελάλεν κάποιος ότι μπορεί να εκφράζουμουν αρνητικά για το γάμο. Ελαλούσαν μου "και στα δικά σου" και απάντουν τους "είμαστεν εντάξει". Εν εκφράζουμουν αρνητικά. Μπορεί να ήταν μια αντιμετώπιση επιθετικής άμυνας (άτςςς). Απλά τον καιρό που το άκουγα κατά κόρον τούτο, ο γάμος ήταν το τελευταίο πράμαν που εσκέφτουμουν. 

Μετά που έμεινα έγκυος, άρχισαν εννοείται και οι πιέσεις από διάφορες κατευθύνσεις για να παντρευτούμε με τον Mr Hyde. Εβάλλαμεν (και βάλλουμεν) που το ένα και εφκάλλαμεν (και φκάλλουμεν) που το άλλο. Δεν είναι ότι δεν θα παντρευτούμε ποτέ. Κανένας δεν είπε κάτι τέτοιο. Είχαμε και έχουμε σχέση ναι. Δεν ήταν στα σχέδια μας να παντρευτούμε όμως. Όχι ακόμα. Εκάμαμεν και ένα μωρό. Ωραία. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός τούτο όμως. Γιατί να αλλάξω τα σχέδια μου επειδή ήρτε το μωρό. Διερωτούμε με κάποιες που σιασιάρουν να παντρευτούν μόλις μείνουν έγκυες ή παν στην εκκλησία με την κοιλιά τούρλα. Γιατί; Αν γεννήσεις και εν παντρευτείς εν θα έχει παπά το μωρό; Γέννα το μωρό και με το πάσο σου μετά παντρεύτου. Καταλαβαίνω το όταν εγίνετουν πριν 300 χρόνια. Άλλη νοοτροπία τότε, άλλη τωρά. Υπάρχουν και αυτοί που λένε είμαστε παραδοσιακοί τύποι. Τι σημαίνει παραδοσιακός. Προτιμάς να ταλαιπωρείσαι με την κοιλιά στο στόμα για να είσαι παντρεμένη όταν γεννήσεις και να έχει πατέρα το μωρό; Έχω σου πιο εύκολο τρόπο και πιο φτηνό. Πρωτοκολλητείο. 10 λεπτά που τη ζωή σου και με μόνο 4 ευρώ. Πούντες 40000 που έφαες να κάμεις γάμο.

Αρχίσαν και μετά τη γέννηση του αστεριού τα τροπάρια του στύλ "ε άτε να αρχίσετε σιγά σιγά να κανονίζετε κι εσείς το γάμο" ή "εντάξει τωρά που ηρεμήσετε ορίσετε ημερομηνία;" Εεεε όι! Δεν ήταν στα σχέδια μου και δεν πρόκειται να το κάμω αφού δεν επηρεάζει αρνητικά τη ζωή μου ή του μωρού μου. Όταν θέλουμε ΕΓΩ και ο MR HYDE θα το κάμουμε. Εν θα μπω στη διαδικασία να μουρμουρώ του Mr Hyde ότι έχουμε ένα κοπελλούι και εν είμαστε παντρεμένοι. Ναι εν είμαστε. So what! Είμαστε όμως ευτυχισμένοι. Και είμαι σίουρη ότι είμαστε πολλά πιο ευτυχισμένοι που πολλά ζευγάρια που εν παντρεμένα. Προτιμώ να νιώσει εκείνος έτοιμος και ότι θέλει να μπει στη διαδικασία και να μου το ζητήσει εκεί που δε το περιμένω. Σ' αυτό είμαι κι εγώ παραδοσιακή.

Ξεκαθαρίζω. Δεν είμαι εναντίον του γάμου. Θέλω να παντρευτώ. Αλλάζουν οι συνθήκες της ζωής, αλλάζουν και οι προτεραιότητες και τα θέλω. Παλαιότερα μπορεί και να σου έλεγα δεν θέλω χωρίς να ξέρω πραγματικά γιατί. Τώρα ξέρω ότι θέλω. Αλλά θα το κάμω ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ. Εν υπάρχουν χρονικά deadlines και πρέπει για τούτο. 

Άλλωστε οι αγαπημένοι του αστεριού Mickey Mouse και Minnie Mouse βγαίνουν από το 1928 και ακόμα να παντρευτούν!

6 σχόλια:

  1. Χαχα η τελευταία πρόταση όλα τα λεφτά:-)

    Εγώ πάλι, δεν βρίσκω καθόλου μα καθόλου συγκινητική την όλη διαδικασία, ειδικά τα λαούτα πριν με κουράζουν! Οπότε take your time
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες ο Μίκυ; Κάτι ξέρει αλόπως.
      Ε όι και χωρίς τα λαούτα. Γάμος χωρίς λαούτα δε γίνεται! :P

      Διαγραφή
  2. Προφανώς, αν εκατάλαβα καλά, ζείτε ήδη σαν παντρεμένο ζευγάρι, άρα το παναύριν του γάμου (και όχι το μυστήριο) εν έχει και τόση σημασία για εσάς. Το θέμα όμως είναι και λίγο πρακτικό. π.χ πως προστατεύεται νομικά η οικογένεια σου χωρίς το πιστοποιητικό γάμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Azimuth μου. Και ναι φυσικά είναι και πρακτικό/νομικό το θέμα, αλλά η ουσία είναι ότι θέλω να το κάνω για να το χαρώ εγώ, ο άντρας και το μωρό μου και όι για κανένα άλλο.

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα!! Θα συμφωνήσω με την Brenda!!! :-))
    Προσωπικά για μένα, ήθελα πρώτα να παντρευτώ με κάποιον και μετά να κάνω οικογένεια.. Βέβαια, τώρα τελευταία ούτε καν το σκέφτομαι γιατί δεν με πολυαπασχολεί το θέμα!
    Όσον αφορά το κείμενο και το τι επιλέξατε εσύ και ο Mr Hyde, είμαι μαζί σας! Το να είναι ένα ζευγάρι ευτυχισμένο είναι σημαντικότερο από το να είναι παντρεμένο! Απλώς, το κακό σε αυτή την περίπτωση είναι ο κόσμος.. σε πρήζουν για τα πάντα.. δεν κοιτάνε τη ζωή τους, αλλά πως να σχολιάσουν τη ζωή των άλλων!
    Να σου ζήσει η φίλη σου!! Αναμένω και εγώ να παντρευτεί μια καλή μου φίλη και χαίρομαι πολύ πολύ!!
    Καλή Κυριακή!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες... Σε πρήζουν για τα πάντα.... οπότε σκέφτομαι κι εγώ ότι ακόμα κι αν παντρευτώ αύριο πάλι κάτι θα προκύψει για να με πρήζουν ;) Σε ευχαριστώ. Η ώρα η καλή για τη φίλη σου!

      Διαγραφή