10 Ιουνίου 2014

Επιλογές

Έπαιζεν πριν λίο στο ράδιο το "Καλημέρα καινούργια μου αγάπη" της Βίσση. Και κάμνω flash-back και έρκεται στο μυαλό μου η εικόνα εμού και της "θείας" μου στο αυτοκίνητο να πηγαίνουμε Astoria και να παίζει το συγκεκριμένο κομμάτι. Τούντην εικόνα εν θα την ξεχάσω ποττέ. Τζείνη τη στιγμή ένιωθα ελεύθερη, πολλά τυχερή τζιαί πολλά ευτυχισμένη.

Ανοίγει παρένθεση
(Τούντο τραγούδι παρ'όλο που εν 1000 χρονών εσύνδεσα το με την τότε εποχή της ζωής μου λόγω τζείνης της στιγμής. Ήταν η εποχή που έκαμνα καινούργιες αρχές γενικότερα. Η εποχή που έφυα να πάω σε μέρη μακρινά κι ονειρεμένα. Τότες, εκτός που το γεγονός της μετοίκησης στην άλλη άκρη του κόσμου άρχιζε και μια νέα σχέση στη ζωή μου. Είχε τελειώσει επώδυνα ένα χρόνο πριν μια μακροχρόνια σχέση και τότε τσούπ ξαναερωτεύκουμαι. Εθκιάλεξα λάθος εποχή όμως αφού εγώ έπρεπε να φύω και μάλιστα να πάω κάπου πολλά μακριά. Εν με έκοφτε όμως. Και στην αρχή ούτε τζείνον. Η σχέση εν εκράτησεν τελικά αλλά that's life. Εν πειράζει.) 
Κλείνει παρένθεση.

Ο συνειρμός μου εξεκίνησε που ένα τραγούδι και τη νέα εποχή της ζωής μου τότε. Επροχώρησε στο ότι εγώ ήμουν πολλά μακρία και εκείνος επέλεξε τελικά κάτι άλλο. Αρχικά εκάμναμεν όνειρα ότι μπορεί και να έρκετουν να με έβρει. Είχε και κείνος πολλούς συγγενείς στο Αμέρικα. Και εσκέφτουμουν ότι μπορεί και να έρκετουν. Αν έρκετουν μπορεί και να έπαιρνα και γω την απόφαση να μείνω να δουλέψω. Άρα εν θα έρκουμουν Κύπρο. Και εν θα έπιανα δουλειά εκεί που εδούλευα προηγουμένως, ούτε θα εγνώριζα τα άτομα που εγνώρισα και έκανα φίλους. Ούτε θα ήμουν δαμέ που είμαι σήμερα. Και τη θέση τούτη που εδιεκδίκησα και τελικά έπιασα θα την έπιανε κάποιος άλλος, ο οποίος σήμερα μπορεί να εν άνεργος. 

Και που θέλω να καταλήξω. Η ζωή μας καθορίζεται που τες επιλογές μας. Εμείς είμαστε οι επιλογές μας. Αλλά πολλές φορές οι επιλογές οι δικές μας, θέλοντας και μη, επηρεάζουν κι άλλους. Η επιλογή της τότε σχέσης επηρέασε λίγο ή πολύ τις μετέπειτα αποφάσεις τις δικές μου. Οι δικές μου επιλογές και πράξεις μπορεί να επηρέασαν έστω και λίγο τη ζωή κάποιων άλλων.

Τελικά τι σου είναι η επιλογές α; Δικές μας και των άλλων. Ακόμα και μια επιλογή για κάτι που φαινομενικά δεν είναι και τόσο σημαντικό μπορεί να αλλάξει το ρου της ζωής κάποιου. 

Εγώ φυσικά κρατώ το ότι οι επιλογές μου εφέραν με δαμέ που είμαι, εγνώρισα τον άντρα της ζωής μου και εγέννησα έναν αστέρι λαμπερό. Τι καλύτερο!

Καλημέρα καινούργια μ' αγάπη, καλημέρα καινούργια ζωή....


8 σχόλια:

  1. Καλημέρα καινουριοπαλιά μου αγάπη, είναι επιλογή σου, έτσι θέλεις, εσύ το διάλεξες, κανένας δεν θα σου πει τι να κάνεις, κανένας δεν θα σου πει πώς θα ζήσεις, είναι επιλογή σου! χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίουρη ότι θα ήσουν ο πρώτος που θα σχολίαζε :) Αλλά με αυτό τον τρόπο.... Μόνο εσύ!!! χχχ

      Διαγραφή
  2. Εγώ μόνο λάθος επιλογές κάμνω εξου και τα χαίρκα μου! Καλην ημέραν να έχουμε, χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι γω ως κάποια φάση έτσι επίστευκα. Ότι ούλλα έκαμνα τα λάθος. Εν ήταν έτσι όμως. Έννα το δεις και συ. Οι επιλογές που κάμνεις τωρά θα έχουν αντίκτυπο - έστω και μικρό - στο μέλλον. χχχχ

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Mademoiselle Hyde!!
    Είναι όμορφο που οι επιλογές σου, σε κατέληξαν σε έναν καλό δρόμο, ίσως στο καλύτερο μονοπάτι με το αστέρι και τον άνδρα της ζωής σου!! :))
    Οι δικές μου επιλογές σίγουρα δεν ήταν οι καλύτερες, αλλά προσπαθώ κάπως να το συμμαζέψω όλο αυτό με τις τωρινές μου καλύτερες φαινομενικά επιλογές!! Για να δούμε..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παλομίτα! Εύχομαι οι τωρινές επιλογές σου να "διορθώσουν" κάποιες λανθασμένες παλιές και να απολαύσεις όλα αυτά που θέλεις. Αλλά και πάλι από αυτές τις παλιές λανθασμένες επιλογές μαθαίνουμε έτσι δεν είναι;; χχχχ

      Διαγραφή
  4. Έπειδή οι άλλοι συναθροιστές εποκάτσαν, τζιαι επειδή θεωρώ ότ το μπλόγκιν έχει ακόμα μέλλον, έκαμα έναν νέον συναρθροιστήν:

    thecyprusblogs.blogspot.com

    Επρόσθεσα τζιαι το μπλόγκ σας στα μπλόγκρολ.

    Κάμετε τον γνωστόν για να κάμνει τζιαι τα ιστολόγια σας γνωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Makari na kaneis panta tis sostes epiloges! kai na su vgainoun oles se kalo!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή