9 Μαΐου 2014

Sis


Τζιαι με μας έτσι έγινε νομίζω. 

Με αφορμή ότι ήρτε κι έφυε (πάλε) το αέρφιν είπα να σας γράψω για τζείνη. Πειράζει με κάθε φορά που φεύκει. Έσhιει 10 χρόνια που πάει τζι έρκεται όπως την πελλή. 7 χρόνια στη Νύφη του Θερμαϊκού, κανένα 8μηνο πίσω Κύπρο, μετά 1 χρόνο στην Ιταλία και τωρά.... Abu Dhabi.... Άτιμη κοινωνία. Ξενιτεύκεται για να δουλέψει στους Αραπάες. Καλά πλάσματα δηλαδή. Έχουν την στα όπα όπα. Περνά καλά και κάμνει την δουλειά που εσπούδασε και λατρεύει. Πάλε καλά. 

Φυσικά θέλει να 'ρτει πίσω. Εκουράστηκε. Κίττα κέλα 10 χρόνια. Θέλει να κατασταλάξει κάπου να ηρεμήσει. Καταλάβω την. Εν και το παιΐν ποδά, οπότε αντιλαμβάνεστε. Αλλά που να κατασταλάξει δαμέ μάνα μου όπως εν τα πράματα. Τέσπα, έννα περάσουμεν ως πάρατζιη.


Που λαλείτε, με το αέρφιν που είμαστε μιτσιές εν και είχαμε και πολλά καλή σχέση. Συνήθως έθελα να τη λύσω. Έχουμεν 6 χρόνια διαφοράν. Εν πολλά άμα είσαι μιτσής. Σκεφτείτε όταν ήμουν εγώ 15 ας πούμεν τζιήνη ήταν 9 χρονών μωρό. Ήταν το μωρό και έπρεπε να την προσέχω. Άσε που έκλαιε κι έθελε να την πάρω όπου επήεννα. Και πολλές φορές αναγκάζουμουν να το κάμω. Ήταν ο χάρος μου. 

Εγώ ήμουν το υπάκουο μωρό, το καλό, το συγυρισμένο κλπ κλπ. Η αρφή μου που την άλλην, ακατάστατη, αντάρτισσα, σάγλισσα, μια φάουσα κανονική (έχει το ως τωρά). Ετσακωνούμαστε ποια έννα πέσει πας τον καναπέ τη νύχτα να δει τηλεόραση. Η άλλη έπρεπε να κάθεται πας τον άλλο καναπέ με τον παπά. Η μάμα η καημένη πας την καρέκλα. Τες παραπάνω φορές ενίκαν, είτε γιατί με εσαπάτζιαζε, είτε γιατί απείλαν μας ο παπάς ότι αν δεν σταματήσουμε θα μας δέρει οπότε έκαμνα εγώ πίσω.  

Εγώ έπρεπε να πιάσω άδεια να φκώ έξω ή να πάω σε καμιά φίλη κανένα δειλινό. Ως τζιαι για να κατουρίσω που λαλεί ο λόος, ερώτουν πρώτα. Τζείνη απλά έκαμνε δήλωση. Παπά έννα πάω έξω. Κόττα. Τζιαι ο παπάς ζόμπι. Με μα με μου. Εμένα έκαμνε μου ιερά εξέταση κάθε φορά. Η αρφή μου εκπαίδευσεν τον καλά. Ήταν σhιεηττάνισσα. Εδίαν του ανταλλάγματα. Επαζάρευκεν τον με τους βαθμούς τζιαι τα διαγωνίσματα τζιαι έκαμνεν ότι έθελεν. Ήταν που μιτσιά έξυπνη, σπίρτο, άψε σβήσε, οπότε εν τζιαι εχρειάζετουν ιδιαίτερην προσπάθειαν. Επέφταν αβέρτα τα 20άρκα τζιαι ο παπάς στρατιώτης. Εγώ που να κάμω έτσι πράμαν. Ήμουν νάκκον μαννή η αλήθκεια. 

Φυσικά τζείνην αν την αρωτήσει κάποιος έννα πει ότι εγώ ήμουν η παραχαϊδεμένη. Η πριγκίπισσα. Μπορεί και έτσι να ήταν στις αρχές γιατί ήμουν το πρώτο μωρό στην οικογένεια οπότε ήταν ούλλοι πάνω μου. Όταν εγεννήθηκε η αρφή μου, εγεννηθήκαν πολλά κοντά και τα ξαδέρφια (της νούννας μου) οπότε τα πράματα ήταν πλέον ρουτίνα. 

Η σχέση μας έγινε περισσότερο "αδερφική" όταν εμεγαλώσαμε. Κάπου στα 16-18 της χρόνια που ωρίμασε. Εγώ φυσικά είχα ήδη φύει για σπουδές οπότε δεν ήμουν κοντά. Αλλά η σχέση μας ήταν πολλά πιο στενή από ότι ήταν όταν ήμουν δαμέ. Που τζιαμέ τζιαι τζεί είμαστε αδερφές με όλη τη σημασία της λέξης. Πάντα αγαπούσα την εννοείται αλλά άμα είσαι μωρό εν διαφορετικά που το εκφράζεις. 

Από τότε είμαστε δίπλα η μια στην άλλη σε οτιδήποτε σημαντικό ή μή, καλό ή κακό. Άμα έχει ένα πρόβλημα είμαι η πρώτη που θα πιάσει τηλέφωνο όπου και να βρίσκεται. Άμα έννα μάθει κάτι ευχάριστο εν εμένα που έννα το πει πρώτα. Στις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της ήμουν παρούσα και ένιωσα πολλά περήφανη για τζείνην. Και ακόμα νιώθω για ότι κάμνει, σημαντικό ή όι και τόσο σημαντικό. Ήταν η πρώτη που έμαθε για την εγκυμοσύνη μου και εκείνη που νομίζω αγαπά το αστέρι παραπάνω που ούλλους μετά που μένα και τον παπά της. Και γι' αυτό και είναι η νούννα του αστεριού. 

....Γιατί εν η ΑΔΕΡΦΗ μου και ΑΓΑΠΩ την.... Και ακόμα περιπαίζω την ότι που τες θκυό μας, εγώ είμαι η όμορφη.



12 σχόλια:

  1. ήντα ωραία?? πάντα ήταν το απωθημένο μου να έχω μια αδερφή αντιθέτως είμαι μεταξύ δυο μαντραχαλλέων. Να καλά βέβαια αλλά πάλε και γω πιστέυω ότι η σχέση με την αδερφή εν ανεπανάληπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν όντως ανεπανάληπτη αλλά και με τα αγόρια πρέπει να έχει πολλά θετκά... Εν προστάτες!!! Θέλω ανάρτηση ;)

      Διαγραφή
  2. Α, σχεδόν έξι χρόνια τζαι εμείς. τζαι παρόλο που την αγαπώ πολλά τζαι είναι που τα πιο κοντινά μου άτομα, ακόμα δεν μπορώ να της συγχωρέσω που μου ανακάτωνε τα συρτάρκα μου τζαι επείραζε τα πράματά μου. ούφφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μα φυσικά!!! εννοείται ότι ανακάτωνεν!!! Εκτός των άλλων ούλλων που εκαμνε!!! Εν πειράζει ήταν μιτσιά τζιαι άμυαλη. (όι πως τωρά έχει νου).

      Διαγραφή
  3. Φκαινει ουλλη η αγάπη που νοιωθεις μες τις λέξεις σου :)
    Να χαίρεστε η μια την άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ! Έχω και εγώ διαφορά ηλικίας με την αδερφή μου 5 χρονάκια! Εκείνη τελείωνε το Λύκειο και εγώ ετοιμαζόμουν να πάω Γυμνάσιο! Πάντοτε λέει πως της έκανα τη ζωή πατίνι επειδή ήθελα να πηγαίνω παντού μαζί της, αλλά τότε δεν το καταλάβαινα.. :( Της έχω άπειρη αδυναμία και είναι η καλύτερη αδερφή του κόσμου!
    Υπέροχο το ποστ σου! Να είστε πάντα αγαπημένες με την αδερφή σου!!!
    Φιλάκια και να καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εσείς οι μικρές αδερφές το χετε να μας κάνετε τη ζωή δυσκολη!!!! Ευχαριστώ Παλόμα!!! Καλο ΣΚ και σε σένα :)

      Διαγραφή
  5. Ουφου πάω να στείλω μήνυμα της αδελφής μου!! Μπράβο για το υπέροχο πόστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή