26 Μαΐου 2014

Έεεεεεε....

Εν 26 σήμερα, τζι' ο μήνας εν ο Μάης,
τα 37 τα έπιαες, τζιαί κίνησες τζιαί πάεις.

Με την αρφή σου είπαμεν, για να σου κατεβούμεν,
τζιαι σκέδια εκάμναμεν, για να σου ευχηθούμεν.

Για το surprise εφέραμεν την τούρταν στο γραφείο,
μα το αστέριν έθελεν μόνον εμάς τους δύο.

Μόλις την εκατέβασα, τζι' είδεν τον τόπον άλλον,
έπιασεν την ο πέλλαρος, τζιαί εσυγχίστην μάλλον.

Ενόμισεν ιστήν γιατρόν πάλε πως ήρταμέντε,
τζιαί του κλαμάτου ελούθηκεν, μόλις στο παρά πέντε.

Τζιαί το τζιερίν που φέραμεν εσού για να το σβήσεις,
έμεινεν μονοτάξανον, χωρίς να το φυσήσεις.

Εν κάμνουμεν μάνα μου εμείς, για τούτα τα surprise,
θέλουμεν ώραν κάμποσην, να σπάσουμεν το ice.

Το party μας ετέλεψεν πριχού να ξεκινήσει,
με το αστέριν έφυες, πέρκιμον ηρεμήσει.

Γι' αυτόν τζιαί γιω αποφάσισα την έκπληξη να κάμω,
τζιαί που δαμέ να σου ευχηθώ, τζιαί ποίημα να ποστάρω.

Εν τζ' είχα το για μυστικό, πως έχω τούντο site,
τζι' είμαι εγιώ η Mademoiselle, τζι' εσού ο Mr Hyde.

Εν το καρτέρας ξέρω το, να 'χω τζιαί γιώνι blog,
όι να σε πάρει ο θυμός τζιαι του πελλού τ' αμόκ.

Ήβρα τον τρόπον να το πω, μέσα που τούντο ποίημα,
Χρόνια Πολλά με τσιαττιστόν να κάμνουσιν τζιαί ρήμα.

Εγιώ λοιπόν η Mademoiselle τζιαί το μιτσίν τ'αστέρι
ότι ποθείς ευχούμαστεν, ο χρόνος να σου φέρει.

Η αγάπη μας απέραντη, ποττέ της εν θα λήψει,
τζι' αν πω τζιαί ξαπολύσω την, το σύμπαν θα καλύψει!!!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΑΤΣΕ ΜΟΥ!!!

20 σχόλια:

  1. 1o να σου ζήσει!
    2ο μα τι ταλέντο κρυφό είσαι εσύ!
    3ο πως το πήρε;;;; :-)))
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρεντάρα μου σε ευχαριστώ! Δεν το πήρε ακόμα... Εν άνοιξε τα email του ακόμα κι εγώ κάθουμαι πας τα κάρβουνα :)

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα! Να σου ζήσει. Κρυφό ταλέντο στα τσιαττιστά και στην ποίηση. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένε! Είδες; Περνά μου τελικά!

      Διαγραφή
  3. Να σας ζήσει να τον χαίρεστε! Τελικά εφκήκε πιο έυκολα το ποιήμα παρα το surprise α?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ναι! Με το αστέριν πιο εύκολα γράφεις ποιήμα παρά κάμνεις surprise! Ευχαριστούμε ;)

      Διαγραφή
  4. Να σου ζήσει! Να τον χαίρεσαι! Μα τι αγαπησιάρικο τσιαττιστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νεράιδα μου! Εφκήκεν καλόν α;;; Είχα μιαν έννοιαν η αλήθκεια!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, να σου ζήσει, Mademoiselle Hyde!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου! :)))
    Ωραίος τρόπος να του το πεις-πολύ όμορφο ποίημα-! Εύχομαι να το πήρε καλά!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παλομίτα! Η αλήθεια είναι ότι το είδατε εσείς και ο Mr Hyde ακόμα! Αναμένω! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Ωωωωω μα τι ωραιος τρόπος να το πεις. Χρονια πολλα Mr Hyde!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίον τρόπον ήβρα Κολονάρα μου... Το θέμα έννα το δει κιόλας!!!

      Διαγραφή
  7. Ωωωω αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ποίηση τζαι τα τσιαττιστά.
    Χρόνια του πολλά, υγεία, δύναμη και ευτυχία του εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Τώρα να δούμε αν ποτέ του δεήσει να ανοίξει τα email του!

      Διαγραφή
  8. Μάνα μου σας ρε.. Να σου ζήσει, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται και οι δυο μαζί το αστέρι σας!
    (περιμένουμε τις αντιδράσεις του :-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Έννα περιμένετε πολλά νομίζω κόρη!

      Διαγραφή
  9. Με εξέπληξες πολύ ευχάριστα με το τσιαττιστο. Είσαι natural !!
    Μπορεί και να είμαι η πρώτη που το διάβασα ψες, αλλά ήθελα τον Mr Αστέρι Μωρατσο να το διαβάσει πρώτος και να σχολιάσει... Αντιλαμβάνομαι περιμενουμεν ούλλοι ακόμα :)
    Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουθ μου! Έχει δύο μέρες που το πόσταρα και όπως πολύ σωστά αντιλαμβάνεσαι ακόμα περιμένουμε!!!

      Διαγραφή
  10. Να σου ζήσει! Ολλ δε μπεστ δέαρ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή