15 Απριλίου 2014

Θηλασμός μέσα που τα μάτια μου

Αφορμή για την ανάρτηση τούτη, την οποία ήθελα που προχτές να γράψω αλλά δεν επρόλαβα, είναι μια συζήτηση που είχα με το Mr Hyde το Σάββατο το απόγευμα. Πήγαμε με το αστέρι βόλτα στη Λήδρας-Ονασαγόρου και μετά τη βόλτα μας κάτσαμε σε ένα καφέ για να πιούμεν - τι άλλο;  - καφέ! Εμείς κάτσαμε μέσα αλλά μπροστά από μια πόρτα που ήταν ανοικτή και είχε πρόσβαση και θέα προς τα έξω. 

Προς τα μέσα λοιπόν, τέλεια μέσα όμως, σε μια γωνίτσα επήρε το μάτι μου μια μανούλα που εθήλαζε το μωράκι της. Μα τι ωραίο θέαμα. Και δεν το λέω ειρωνικά ούτε και πονηρά. Άφησα που λέτε το χρόνο να περάσει και εν έκαμα καμιά νύξη περί του θέματος να δω αν μου πει τίποτε ο Mr Hyde. Είχαμε ξανά τούντη κουβέντα, όταν εθήλαζα το αστέρι, και ήταν λίγο πουριτανός να το πω, αρνητικός να το πω, κάπως θα το πω.... Δεν ήθελε να θηλάζω δημόσια, αλλά ούτε και μπροστά σε δικά μας άτομα. Οκ σπίτι των γονιών μου εν με έκοφτε, έκαμνα ότι ήθελα. Εθήλαζα στο σαλόνι, μπροστά σε ούλλους. Στο δικό του πατρικό όμως και εκτός σπιτιού ήμουν κάπως μαζεμένη, διότι εν ένιωθε καλά... Εν ξέρω κατά πόσο ήμουν σωστή ή όι αλλά εσέβουμουν το γεγονός ότι εν του άρεσκε. 

Ύστερα που κάμποσην ώραν:

Εγώ: Μάνα μου ρεεεεε έχει μιαν μανούλα που θηλάζει τζιαμέ (με τάχα μου αχάπαρο ύφος) 
Mr Hyde: ναι είδα την (με επίσης αχάπαρο ύφος)
Εγώ: Να σε ρωτήσω κάτι; Αν και ξανασυζητήσαμεν το παλιά που εθήλαζα εγώ, γιατί σε επείραζε να θηλάζω μπροστά σε άλλους;
Mr Hyde: Εν ηξέρω...

Τούντο εν ηξέρω φακκά μου κέντρο. Ε μα πρέπει να υπάρχει λόγος. Εν έθελες να θωρούν τα βυζιά μου ας πούμεν; Μα εφού εν και φαίνουνται. Έχει έναν ολόκληρο μωρό μπροστά. Οκ το δικό μας ήταν νάκκον μιτσικουρίν αλλά πάλε έχωννεν τα. Το καλοτζιαίριν στην παραλία με το μαγιώ φαίνουνται παραπάνω. Και στο κάτω κάτω ετάιζα το μωρό μου. Εν και έκαμνα επίδειξη. 

Για μέναν εν πολλά απλό. Μια μάμα ταΐζει το μωρό της. Τέλος. Εν έχει με μα με μου. Στην Κύπρον εν πολλά ταμπού τούτο. Νομίζω και σε άλλες χώρες ακόμα. Αλλά δαμέ η νοοτροπία μας εν μας επιτρέπει να το δούμε διαφορετικά. Για τους παραπάνω εν μια που έφκαλε πόξω τα βυζιά της και όι μια που ταΐζει το μωρό της. Δηλαδή εν πιο φυσιολογικό να κρατώ το πιπερό και να διώ ξένα γάλατα του μωρού παρά να φκάλω το βυζίν μου έξω που εν κατασκευασμένο για τούτον ακριβώς το λόγο. Να παράγει την τροφή του μωρού μου. 

Κάμνοντας τούτες ούλλες τες σκέψεις και προσπαθώντας να τις βάλω κάτω και να σας τις πω, μπαίνω και facebook και βλέπω να γίνεται share τούτο ΔΑΜΕ. Δεν μπορούσα να τα πω καλύτερα.

Εν ξέρω πως το βλέπετε εσείς αλλά για μένα ο θηλασμός εν ιερό πράμαν. Και προχτές που είδα τούντη μανούλα να θηλάζει ένιωσα νοσταλγία. Νοσταλγία για τον καιρό που εθήλαζα το αστέρι. Εν είχεν πιο ωραίο συναίσθημα για μένα. Ήταν απλά μαγικό. Τέλος.

21 σχόλια:

  1. Η μάμμα μου εν μας εθήλασε λόγω κάποιου προβλήματος. Εν ξέρω τι γνώμη έχει για τη φάση, αλλά εγώ εν έχω έτσι θέμα. Όταν ήμουν μικρή ντρέπουμουν που έβλεπα τις γυναίκες των ξαδέρφων μου να θηλάζουν μπροστά μου, απλά επειδή το μωρό εν το κέντρο της προσοχής πάντα, έκαμνα πολλή προσπάθεια να βλέπω αλλού. :/
    Κατά τα άλλα εδιάβασα διάφορα άρθρα και αναρτήσεις, συμφωνώ μαζί σου, τζαι λυπούμαι που πρέπει να γίνουν κινήσεις τύπου μια γυναίκα βουλευτής να θηλάσει μες στη βουλή για να κινητοποιηθεί/ευαισθητοποιηθεί/χαπαρίσει ο κόσμος ότι έννεν κάτι ουάο, αλλά κάτι νορμάλ! Εν έπρεπε να θεωρείται θέμα προς συζήτηση. Ταΐζω το μωρό μου. Πάππαλλα. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε η μάμα μου μας εθήλασε Μουν μου, γιατί την τότε εποχή εθεοποιήθηκε το ξένο γάλα. Δεν την αδικώ. Τόσα έξερεν τόσα έκαμνεν. Και ναι σήμερα δεν έπρεπε καν να θεωρείται θέμα προς συζήτηση. Εν κάτι πολλά νορμάλ.

      Διαγραφή
  2. Εν έχουμεν υπόθεση σιόρ!
    Θεωρούμεν το ταμπού να δούμεν μια μάνα να θηλάζει το μωρό της αλλά εν απολύτως φυσιολογικό να καμαρώννουμεν τες γυμνόστηθες στην Αγιά Νάπα τζαι τον Πρωταρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια οι γυμνόστηθες στο Nissi Beach ότι και να 'ναι....

      Διαγραφή
  3. Τέλος, πράγματι. Δεν έχει με μα, με μου, όπως λαλείς. Εκαταντήσαμε να θεωρούμε το φυσιολογικό, παράξενο. Άτε ολάν. Εγώ μια χαρά έτυχε να
    τα θηλάσω σε κκαφέ. Και μακάρι να μπορούσα να τις θήλαζα περισσότερο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ρε Κολόνα τούτο λαλώ. Μακάρι να μπορούσα να την θηλάσω παραπάνω.

      Διαγραφή
  4. Οι απόψεις μου πάνω στο θέμα είναι κυνικές... δεν βλέπω το θηλασμό ως κάτι ιερό ή μαγικό. ο θηλασμός είναι φαί. όπως δεν νιώθω δέος μπροστά σε κάποιον που τρώει μια μιξ έτσι δεν νιώθω όταν βλέπω μια μάνα να θηλάζει :)

    επομένως πάμε στο ότι ο καθένας ό,τι θέλει κάμνει φτάνει να είναι άνετος. Και αν ο Mr Hyde δεν αισθάνεται άνετα το σέβεσαι και πας παρακάτω.

    Υπάρχει πάντως τον τελευταίο καιρό μια τάση υπέρ του θηλασμού σε σημείο που φτάνουμε στο αντίθετο αποτέλεσμα όσες δεν θηλάζουν να αντιμετωπίζονται λίγο ως πολύ ως άχρηστες μάνες. Και το λέω αυτό ως μάνα που θήλασα 9 μήνες. Σίγουρα είναι κάτι πολύ καλό, σίγουρα έχει αμέτρητα οφέλη, αλλά ας μην την πέφτουμε σε όσες επιλέγουν να μην θηλάσουν. Δεν το λέω για σένα τούτο, γενικό είναι το σχόλιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχει η τάση όπως λες υπέρ του θηλασμού. Υπάρχει σίουρα πολλά παραπάνω πληροφόρηση περί του θέματος. Αλλά δυστυχώς η νοοτροπία των παλιών ακόμα καλά κρατεί, οπότε δεν υπάρχει πάντα και η ανάλογη στήριξη. Όταν ούλλοι γυρόν σου (ακόμα και το ιατρικό προσωπικό) λαλούν σου δώκε μάνα μου γάλα του μωρού να χορτάσει ενώ εσύ προσπαθείς να θηλάσεις έννεν και πολλά υπέρ. Σίγουρα το να πάμε στο αντίθετο και να θεωρούμε άχρηστη όποια δεν θηλάζει έννεν η λύση. Απλά εγώ θεωρώ ότι από τη στιγμή που γίνεσαι μάνα οφείλεις να ενημερωθείς για ότι αφορά τη μητρότητα και το μωρό σου. Και σήμερα τούτο εν πολλά εύκολο. Γυρίζουν τα μυαλά μου άμα μου λαλούν εν έχω πολύ γάλα και διώ του και ξένο. Εν επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η μάνα παράγει όσο γάλα ζητά το μωρό. Μόνο σε περιπτώσεις κάποιου προβλήματος υγείας μπορώ να το δεκτώ ότι δεν μπορεί να θηλάσει. Οπότε βάλε το μωρό πας το στήθος σου και σιώπα (Όι εσύ, γενικά μιλώ). Μεν μου λαλείς εν έχω. Πε μου βαρκούμαι. Οκ να το δεκτώ. Και ενημερώθου. Μεν μου λαλείς ότι ακούεις που την κάθε θκειά σου που εγέννησε πριν 300 χρόνια. Εν με τούτα που νευριάζω Μάνα μου και όι με τις μάνες που εν θηλάζουν από επιλογή. Το έχω ξαναπεί ότι μόνο η μάνα ξέρει τι εν το καλό για το μωρό της. Ππππε έκαμα ανάρτηση.

      Διαγραφή
  5. Να σου πω την αλήθεια, ένας άντρας το βυζί δεν το θεωρεί όργανο θηλασμού, αλλά ως όργανο - θεότητα της κάβλας. Όταν ένα βυζί βγαίνει έξω στην παραλία και είναι στητό, γυαλιστερό και ημικαβλωμένο από την αλμύρα της θάλασσας δεν μας πειράζει αν το δείχνετε. Είναι δικό μας τρόπαιο άλλωστε. Αλλά όταν το βλέπουμε να ρουφιέται από ένα μωρό, με τα γάλατα να στάζουν πάνω του, και τις κουβέρντες τις παιδικές να το σκουπίζουν, απομυθοποιείται λίγο ο θρύλος... Μπορεί αυτό να φταίει.

    :) Κατά τα άλλα, ας κλείσουμε με κάτι σχετικό:
    https://www.youtube.com/watch?v=K6-0VCYd1l4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν θεωρώ ότι απομυθοποιείται... Θα το δεις όταν έρθει η ώρα να θηλάσει η Μπρέντα. Και μεν μου πεις εν θα την αφήσω... Κανόνισε! :)

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και θα την αφήσω, κατ' ακρίβεια δεν μου πέφτει λόγος. Ο θηλασμός έχει τεράστια πλεονεκτήματα άλλωστε. Απλά έγραψα ό,τι έγραψα για να δικαιολογήσω λίγο την στάση του Mr Hyde.

      Διαγραφή
    3. Το ξέρω... και αστιεύκω σε εννοείται :)

      Διαγραφή
  6. Το βυζί της μάνας εν το πιπερό του μωρού. Actually εν ένα από τα πιο ωραία πράματα που άκουσα κάποτε. Παλιά ενόμισα ότι εφαίνετουν αλλά όπως είπες και εσύ καμία σχέση και εντόπισα το μετά που είδα φίλες μου να θηλάζουν. Βασικά νομίζω ότι εν και τούτος ο λόγος που κάποιοι αντιτίθενται νομιζόμενοι ότι οι μανάδες του κόσμου εν τσιτσιολίνες. Εγώ εν έκαμα μωρό αλλά είμαι σίγουρη ότι αν κάμω ποττέ εννα θηλάσω στα σίγουρα γιατί και για μένα είναι πραγματικά μαγικό. Τι σου επροέβλεψε η φύση ας πούμε. Ακόμα ένα θαύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι Άμυ μου. Να γίνεις μάνα και να θηλάζεις να δεις τι ωραίο πράμα - θαύμα της φύσης όπως λες είναι!!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν έχει πιο τρυφερή εικόνα. Που την άλλη μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι, άντρες ως επί το πλείστον, εν τους αρέσκει η εικόνα.... εν όπως το εξήγησε ο anti-christos. Θεωρούν ένα που τα πλέον σεξουαλικά σημεία της γυναίκας, με άλλο μάτι, τζιαι δεν το... αντέχουν... συγχιζεται η ψυχολογία τους... εν μονοκομματοι... εννεν πολυδιαστατοι.

      Η δική μου εξήγηση, τουλάχιστον.
      Αν κάμετε δεύτερο... ακόλουθα την ίδια τακτική με το πρώτο... μια χαρά τα επηες νομίζω :)

      Διαγραφή
    3. Άρεσεν μου τούτο το συγχίζεται η ψυχολογία τους, εν μονοκόμματοι :) Χεχε.
      Όσο για το δεύτερο... Θα δείξει... Μπορεί να καταφέρω το Mr Hyde να γίνει λίο πιο ανοικτόμυαλος... :)

      Διαγραφή
  7. Και το κατούρημα εν φυσική ανάγκη ρε. Αλλά εν με θωρείτε να την εφκάλλω έξω να σας κατουρώ.

    Φιλικά, ο συνήγορος του διαβόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πνεύμα της αντιλογίας... Το κατούρημαν έχει ως αποτέλεσμα ένα κίτρινο υγρό που βρωμεί και ξημαρίζει τον τόπο. Γι αυτό και εν επιτρέπεται δημόσια. Ο θηλασμός έχει ως αποτέλεσμα να χορτάσει το μωρό και να σταματήσει να κλαίει.
      Φιλικά η συνήγορος των τσιτσιολίνων.

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ με την Αμαδρυάδα επί του θέματος! Θεωρώ ότι ο θηλασμός είναι κάτι μαγικό και καλό για το μωρό! Ενδιαφέρον το άρθρο που μας παραπέμπεις!
    Μακάρι στο επόμενο μωρό σας, να είναι λίγο πιο ανοιχτόμυαλος ο Mr. Hyde.
    Καλή Ανάσταση με υγεία σας εύχομαι!
    Φιλούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έπρεπε να είναι καν θέμα τούτο.
    Θέλει η άλλη να θηλάσει? Να θηλάσει! Γιατί να χώννεται δηλαδή? Δεν το καταλάβω.
    Θέλει να μεν θηλάσει? Να μεν θηλάσει! Δικαίωμα της.
    Για μένα έννεν ούτε κάτι μαγικό ούτε κάτι ιδιαίτερο ούτε κάτι σεξουαλικό και τιστιριβίζικο ιμίχιμου ούτε τίποτε.
    Νομίζω εν λίο προβληματικοί όσοι προσβάλονται ή έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Paloma: Για μένα ήταν όντως Παλόμα μου. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές. Ελπίζω να περάσατε καλά τις γιορτές.
    @ Kaisi: Αυτό είπα και γω. Δεν έπρεπε να το συζητάμε καν. Η κάθε μάνα κάμνει ότι θεωρεί καλύτερο για το μωρό της. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή