23 Απριλίου 2014

Πελλός ετζοιμήθην....

Εν ηξέρω αν εν επειδή αναστήθην ο Κύριος, αλλά το τι πελλάρικα όνειρα εθώρουν εψές εν περιγράφεται. Ιμίsh επήα να κάμω πλαστική στα κανάτζια μου. Άκου πελλάραν. Εν ηξέρεις τι εν τα κανάτζια; Τζιήνη η μιλλούδα που ενώνει το πιγούνι μας με το λαιμό μας. Και που άμα παshιήνεις κρεμαλλίζουνται! Ναι τζιήνα. Και ιμίsh μετά την εγκυμοσύνη εκρεμάσαν πολλά τα δικά μου και έπρεπε να τα τραβήσω. Και έκαμα πλαστική. Και εν μου τα πολλοτράβησεν την πρώτη φορά ο γιατρός και αποφάσισα να τα κάμω και δεύτερη πλαστική. Και μετά και τρίτη. Ναι ναι αγαπητέ μου αναγνώστη. Τωρά ποιός πάει να κάμει τρεις εγχειρίσεις μέσα σ' ένα όνειρο εν ηξέρω... Και εν εκάνεν το γιατρό η πελλάρα μου κίττα κέλα, την τρίτην φορά αφού με ετοίμασαν για χειρουργείο αποφάσισα ότι εν too much τρία χειρουργεία και είπα τους εν πειράζει εν καλό όπως μου το έκαμε την προηγούμενη φορά και αν αποφασίσω να ξανακάμω έννα τα κάμω μετά την επόμενη μου εγκυμοσύνη σε περίπτωση που ξανακρεμμάσουν. Τα άλλα όνειρα αντρέπουμαι να σας τα πω.... 

Όι εν πίνω χάπια. Μάλλον φταίει το γεγονός ότι εψές ούλλη νύχτα είχα τα πόθκια του αστεριού μες τα πουκατομάσελλα μου (sis word) και  εκοιμούμαστεν κάπως έτσι: 


Αγαπημένη στάση του αστεριού: Της κολάσεως φυσικά!

Καλημέρα σας! 

Υ.Γ. Χριστός Ανέστη (σε περίπτωση που εν το ξέρετε)

9 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχα! Μόνο εγώ ξέρω τι εθθυμήθηκα και γελώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τη στείλω σε 2 παθόντες τη φωτογραφία. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν πολλοί οι παθόντες νομίζω Ίνα μου!!!

      Διαγραφή
  3. "πουκατομάσελλα"!!!! Πολλά ενδιαφέρουσα λέξη!!!! Σημειώνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πουκατομάσιελα, define pls!! Χριστός Ανέστη dearie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ασπρούδι & Άμυ: Πουκατομάσελλα = Πουκάτω + μασέλλα (δηλαδή το πουκάτω μέρος της μασέλλας μας και ενίοτε η ίδια η μασέλλα μας)

    Αληθώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχα ok! Πάω να απλώσω τωρά που μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήεννε πήεννε τωρά που μπορείς και εκτός που το hubby σου πιάσε και κανένα μαξιλάρι αγκαλιά και ζήσε το όνειρο. Διότι αύριο μεθαύριο θα είναι μόνο όνειρο!!!

      Διαγραφή