3 Απριλίου 2014

Συναδέρφισσες - Φίλες

Είμαι που τους ανθρώπους που θέλω ο χώρος που εργάζομαι να μου αποπνέει θετική ενέργεια. Τζιαι μεν νομίσετε ότι είμαι του Φεγκ-Σούι τζιαι γέμωσα το γραφείο νερά, μπονζάι τζιαι ξέρω γω κουβέντες. Η θετική ενέργεια εν που τους ανθρώπους που εκπέμπεται και διαχέεται στο χώρο. Τζιαι οφείλω να παραδεχτώ ότι είμαι πολλά τυχερή. Στους χώρους που εδούλεψα ως τωρά είχα την τύχη να γνωρίσω ανθρώπους που με εκτιμούσαν και τους εκτιμούσα και με τους οποίους εδημιούργησα και σχέσεις πέραν των επαγγελματικών. Και όι εν μιλώ για το Mr Hyde με τον οποίο έχουμε σχέσεις τρίτου τύπου. Μιλώ για ανθρώπους με τους οποίους εδημιούργησα φιλικές σχέσεις και αν και μπορεί να μην εργαζόμαστε πλέον μαζί, ακόμα κρατάμε επαφές.

Στην τωρινή μου δουλειά, παρ'όλο που πολλοί νομίζουν (και μπορεί να εν και αλήθκεια) ότι στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο επικρατεί ο πόλεμος της πισώπλατης μαχαιριάς, εφάνηκα πάλε πολλά τυχερή και με τους/τις περισσότερους/ες συναδέρφους (οι παραπάνω είμαστε γεναίτζιες) έχουμε άριστες σχέσεις και με κάποιους/ες έχουμε και φιλικές. Τζιαι μεν νομίσετε συναδέρφους που μπορεί να είναι σε χαμηλότερες κλίμακες τζιαι να μου πείτε ότι γλύφουν με για να έχουν εύνοια η κάτι. Μιλώ για συναδέρφους που είμαστε στην ίδια κλίμακα τζιαι θα μπορούσαμε να έχουμε κόντρες τζιαι ζήλιες τζιαι ανταγωνισμό τζιαι σου πα μου πες. Κι όμως, έχουμε φιλικές σχέσεις που δεν περιορίζονται στο χώρο της δουλειάς μας, αλλά επεκτείνονται τζιαι εκτός. Δεν είμαστε κολλητοί, αλλά ούτε τζιαι απλοί συνάδερφοι. Είμαστε φίλοι. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω. Τζιαι νομίζω τζιαι τζείνοι. 

Ντάξ, έννεν ούλλα ρόδινα. Υπάρχουν τζιαι τζείνοι που δεν αντέχονται με τίποτε. Που από τότε που ήρταμε σε τούτη τη δουλειά (εγώ και κάποιοι άλλοι) η μόνη τους έννοια είναι τι κάμνουμε και γιατί και άμπα και φάμεν τους. Και ο πόλεμος είναι συνεχής και με διάφορα "όπλα". Αλλά ποιος τους γ... (Βασικά κανένας γι αυτόν εν έτσι).

Με κάποιες που τες κοπέλες κάμνουμεν πολλά καλή παρέα, είμαστε όπως την κλικκούα. Τζιαι επειδή ηλικιακά είμαστε πιο νεαρές (σε σχέση με τους δεινόσαυρους που συνήθως απαρτίζουν τούντον χώρο) θεωρώ ότι τούτο βοηθά και στη δουλειά. Προσπαθούμεν πολλά να εκσυγχρονίσουμε διάφορα δαμέ, που το πιο απλό όπως εν ένας εκτυπωτής, μέχρι τζιαι τον τρόπο σκέψης κάποιων που ακόμα ζιούν τον τζιαιρό του κουκκουφκιάου. Οκ εν τα καταφέρνουμεν πάντα, αλλά προσπαθούμεν. 

Με τούτες τες κοπέλες εκανονήσαμεν και ταξίδιν το 2012 στην Ιταλίαν. Μεγάλο πλήγμα αυτό για τη Mademoiselle σας αγαπητοί μου. Διότι τότε που εκλείσαμε τα εισητήρια και κανονίσαμεν τα ούλλα (με μπροστάρισσα εμένα), αποφάσισεν να δημιουργηθεί το αστέριν. Οπότε η Μademoiselle έμεινε με θκυό σhείλη καμένα. Επήαν οι σhιόνες και αλωνίζαν στη Ρώμη κι εγώ ήμουν δαμέ στην Εναλίαν Χώραν και εξερνούσα. Εν πειράζει εσυγχώρησα τες. Ετάξαν μου άλλον ταξίδιν φέτος. 

Εδεθήκαμεν με τούτες τες κοπέλες. Έχουμεν την έννοιαν η μια της άλλης, και σε θέματα δουλειάς αλλά και σε πιο προσωπικό επίπεδο. Μπορούμε να μιλήσουμεν άνετα για διάφορα ζητήματα τζιαι να συμβουλεύσουμεν η μια την άλλη. Οι λλίο πιο μεγάλες με τη σοφία της εμπειρίας και οι λλίον πιο μιτσιές με το τσαμπουκά και την επιμονή. Η κάθε μια εν ξεχωριστή. Η Σ. εν η μάμμα (εν η πιο μεγάλη αλλά μπορεί και η πιο πελλή), η Π. εν εκείνη με την οποία εσυνδέθηκα πιο πολλά αφού ήρταμε την ίδιαν ημέρα δουλειά και ήμαστε και στο ίδιο γραφείο για αρκετό καιρό προσπαθώντας να αμυνθούμε στον πόλεμο που ξεκίνησε εναντίον μας, την Κ. εκτιμώ την πολλά για τον τρόπο σκέψης της, την προσωπικότητα και τη δουλειά της, η Μ. εν το συννεφάκιν μας που εν στον κόσμον της αλλά εν πολλά καλή ψυσιή. Το σημαντικόν για μένα έννεν τόσο το γεγονός ότι μπορούμε να στηρίξουμε η μια την άλλη σε δύσκολες καταστάσεις άλλα το ότι χαιρόμαστε πραγματικά με τη χαρά η μια της άλλης. Θυμούμαι τότε που τους είπα ότι εν θα πάω ταξίδιν μαζίν τους και εμείναν μονοτάξανες. Ενομίσαν έπαθα τίποτε. Όταν τους είπα το λόγον εχαρήκαν. Τζι εχαρήκαν πολλά τζιαι ξέρω το. 

Θέλοντας και μη ούλλοι περνούμεν πολλές ώρες στον εργασιακό μας χώρο, οπότε εν ευχής έργον να περνούμε καλά. Για μένα εν σημαντικός παράγοντας για να είμαι ευχαριστημένη με τη δουλειά μου τζιαι πιστεύκω ότι παίζει ρόλο τζιαι στην παραγωγικότητα το να νιώθουμεν καλά στο χώρο εργασίας μας. Εγώ νιώθω πολλά τυχερή που μοιράζουμαι τούντο χώρο και τούντη δουλειά μαζί με τούτους τους ανθρώπους τζιαι ιδιαίτερα με τες συγκεκριμένες σhιόνες.  

9 σχόλια:

  1. Είσαι πολύ τυχερή, ζηλεύω! Εμάς εδώ το τμήμα είναι χωρισμένο σε αρκετά γκρούπ και το δικό μας είναι μακράν το χειρότερο όσον αφορά δέσιμο κτλ το καλό είναι οτι κάνω παρέα με άλλους από το τμήμα αλλά τρώω καθημερινά στη μάπα άτομα με τα οποία θα προτιμούσα να μην είμαι καν στην ίδια ήπειρο damn it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθκεια ένι ότι κι εγώ πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να συνεργαστώ με άτομα που όπως λες "ούτε στην ίδια ήπειρο" αλλά τι να κάμουμε; Προσπαθώ να κρατώ τη ψυχραιμία μου και να κάμνω τη δουλειά μου, αν και κάποιες φορές την έχασα με όλες τις επακόλουθες συνέπειες :)

      Διαγραφή
  2. Polla vasiko na exeis atoma pou oxi mono sinenoisai sto ergasiako xwro alla anaptusseis kai filies. Egw eimai i cheerleader damai stin doulia. Vaika oi enaroi kamnoume oloi parea sxedon ektos apo kati high (xannei) class pou exoume poy tous esuramen ekso. Sorry gai ta greeklish alla exw problem

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας μιλά η βασίλισσα του μισού γραφείου. 19 άντρες γυρώ μου και περνούμε καλά. προσέχουμε ο ένας τον άλλο, ταϊζουμε ο ένας τον άλλο, χωρίς ανταγωνισμούς και πισώπλατα. Μόνη παράπλευρη απώλεια το ότι εκατάντησα να λαλούν ρε μαλάκα θα κάμουμε φραπέ τζαι να με συμπεριλαμβάνουν τζαι μένα στο ρε μαλάκα. Ελπίζω στο εγγύς μέλλον να μεν αρχίσω να τα ξίνω.

    στην πρώτη δουλειά που πήγα υπήρχαν αρκετές κοπέλλες. βασικά και τώρα υπάρχουν αλλά είναι στο διπλανό γραφείο. κάναμε πολύ καλή παρέα, ειδικά με δύο από αυτές από την πρώτη στιγμή κολλήσαμε. η μια με πάντρεψε, την άλλη παρολίγο να την παντρέψω. είμαστε αγαπημένες, μιλούμε τουλάχιστον δυο τρεις φορές τη βδομάδα, συναντιόμαστε και τα λέμε. καμιά μας δεν έμεινε στην πρώτη δουλειά. αλλά ήταν η ευκαιρία να δημιουργηθεί μια υπέροχη παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι να ακούω ότι ο κόσμος περνά καλά στη δουλειά. Όπως είπα και στο ποστ πιστεύκω ότι παίζει ρόλο και στην παραγωγικότητα των εργαζομένων. Και ναι είναι ωραίο που δημιουργούνται και δυνατές φιλίες μέσα που τον εργασιακό χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολλά σωστό, εν πολλά σημαντικό τζαι ευχάριστο να πηαίνεις δουλειά τζαι να ξέρεις ότι εννα συναντήσεις φίλους. Τζαι τούτα ούλλα που λαλούν ότι όπου έσιει πολλές γενέτζαις εννα φαηθούν, εν πελλάρες. Εν τα άτομα που έχουν σημασία τζια όι το φύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο άσπρο μου... Τούτο άκουσα το πολλές φορές. Δαμέ ευτυχώς δεν ισχύει εκτός από τις εξαιρέσεις... Αλλά και κείνες υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα :)

      Διαγραφή
  6. Και εγώ έχω πολύ καλή σχέση με τις κορούδες του ορόφου μου. Εν σαν να συγκατοικούμε μερικές φορές, έτσι νιώθω, ξέρω ας πούμε τα χούγια της κάθε μιας πάν- κάτω. Για χρόνια μάλιστα, πριν αλλάξει δουλειά ο Στυλ, έβλεπα τις παραπάνω ώρες παρά τον Στυλ τζιαι άμαν εκανονίζαν έξοδο εν επολλοπήαινα γιατί έθελα να κάτσω σπίτι να δω τον Στυλ ή ο Στυλ έλειπε και δεν είχα να μου προσέχουν τα μωρά.Τωρά όμως, φκαίνω και με τις συναδέλφισσες τζιαι μόνη μου τζιαι με τον Στυλ. Αχχχχχ τι ωραία!

    Ναι ξέφυγα απο το θέμα ξέρω το. Εν που θέλω να πάω να δω τους λοκομοντο το Σάββατο και δεν βολεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν εξέφυγες... Κι εμείς φκαίνουμε και μόνες μας αλλά και με τα ταίρια... Όσες έχουν... Στις υπόλοιπες προσπαθούμε να κάμουμε προξένια :p

      Διαγραφή