7 Μαρτίου 2014

Men

Σκηνικό:

Προχτές το απόγευμα το αστέριν είχε το καθιερωμένο του εβδομαδιαίο μάθημα.

Ανοίγει παρένθεση
(Το αστέριν τελικά δεν το έγραψα baby motion όπως σας είχα πει παλαιότερα, λόγω του ότι οι μέρες και οι ώρες δεν μας εβόλευαν. Οπότε, μετά και από παρότρυνση της παιδιάτρου για να δυναμώσουμε τους μύγες μας πέρκι περπατήσουμε, γραφτήκαμε κολύμπι και είμαστε τα μάλα ευχαριστημένοι - αν εξαιρέσουμε τις πρώτες 2 φορές που έκλαιεν γοερά και δεν ήθελε να μπει στην πισίνα). 
Κλείνει η παρένθεση

Λόγω του ότι την τελευταία φορά που ψιλοαρρώστησε - βλέπε μίξες και βήχας/φλέγματα - ήταν μετά από το μάθημα κολύμβησης, εθεώρησα ότι έφταιε τζιαι λίο το γεγονός ότι εφκήκεν από την πισίνα τζιαι πήρα την κατευθείαν στα αποδυτήρια για να τη σκουπίσω και να τη ντύσω. Σημειώστε ότι η διαφορά θερμοκρασίας της αίθουσας που είναι η πισίνα και των αποδυτηρίων είναι μεγάλη. Οπότε ήθελα να γίνει μια διευθέτηση, να ντύνω το αστέριν μες την ίδια αίθουσα που εν η πισίνα για να μεν αλλάζει απότομα θερμοκρασία μόλις βγει από το νερό. Σημειώστε επίσης ότι ο Mr Hyde πάει στο συγκεκριμένο γυμναστήριο και στην πισίνα σχεδόν κάθε μέρα. 

Έτσι του είπα κι εγώ μίλα τους εσύ που τους ξέρεις αν μπορεί να γίνει κάτι. Και μου είπε μεν ανησυχείς θα το κανονίσω... Ε από ότι καταλαβαίνετε εν ποτζιήνο το κανόνισμα που κάμνουν οι άντρες που έκαμε. Εμίλησε με τον ιδιοκτήτη ιμήsh και του είπε ότι εν μπορεί να μας βοηθήσει. 

- Ε επρότεινες του καμιά λύση του ανθρώπου; Αν μπορεί ας πούμε να μας προσφέρει ένα τραπεζάκι, ένα πάγκο, κάτι τελοσπάντων ούτως ώστε να παίρνω και γω την αλλάχτρα της μαζί μου και να την αλλάζω εκεί; 
- Εεεεε όι τζιαι άσε να δούμεν, τζιαι αν είναι να πάω να γοράσω μιαν ποτζιήνες τες αλλάχτρες που εν με σταντ. 
- Καλά γιε μου θα πάμε να αγοράσουμεν αλλάχτρα για να πιαίννουμε μιαν φοράν την εφτομάν μάθημα;; Πιάσε την κοπέλα που μας κάμνει μάθημα και πε της την κουβέντα μπορεί να συνεννοηθεί εκείνη και να μας βοηθήσει. 

Εννοείται ότι δεν την έπιασε και εννοείται ότι επήε να ψάξει να γοράσει αλλάχτρα με σταντ, αλλά μόλις του είπαν τες τιμές άλλαξε γνώμη. Ώσπου κι ενευρίασα εγώ κι είπα του δώσμου το τηλέφωνο της κοπέλας να την πιάσω. Κι εν κανεί, ενευρίασεν γιατί να ανακατωθώ κι εγώ. 

Εννοείται ότι έκαμα μια συζήτηση με την κοπέλα του ανάμιση λεπτού και ελύθηκε το πρόβλημα. Επήαμεν μάθημα και υπήρχε ένας πάγκος διαθέσιμος από τα αποδυτήρια για να τον βάλουμε έξω στην αίθουσα της πισίνας να αλλάζω το μωρό.

Γιατί οι άντρες αρνούνται να κάμουν κάτι πολλά απλό για να διευκολύνουν τη ζωή τους (και τη δική μας μαζί) και προσπαθούν να έβρουν λύση μέσω της πιο πολύπλοκης οδού;;;; 

Λύστε μου τούντην απορία! 

Μα φκαίνω που τα ρούχα μου ρε παιθκιά!!! Ώραν ώραν θέλω να τον πιάω τζιαι να του ώκω να του ώκω να του ώκω!!! 

8 σχόλια:

  1. Λύση δεν υπάρχει στο πρόβλημα σου το αντιλαμβάνεσαι είμαι σίγουρη Οι άντρες εν άντρες,λλίο μωρά δήλαδή! Εαν δεν αναλάβεις εσύ Χάιντι μου σωτηρία ουκ έχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ρε κουμπάρε μιλούμεν για το πιο απλό πράμαν! Έναν τηλέφωνο που έλυσε το προβλημα μας σε 1 λεπτό!!! Άκου να γοράσω και αλλάχτρα! Εν εχουν υπόθεσην μάνα μου!

      Διαγραφή
  2. Mademoiselle Hyde,
    μου αλλάζεις την κοσμοθεωρία μου σήμερα! Νόμιζα πως οι άντρες τα απλοποιούσαν όλα και δεν τα έκαναν πολύπλοκα.. πφφφ!!!
    Επομένως δεν μπορώ να σου λύσω την απορία..
    Να περάσετε καλό Σ/Κ με το αστέριν και τον Mr. Hyde! Φιλούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλόμα μου η αλήθεια είναι ότι σε κάποια πράματα δεν το αναλύουν όσο εμείς οι γυναίκες αλλά σε κάποια άλλα κάμνουν όπως τα μωρά! Φκαίνεις που τα ρούχα σου ή εν φκαίνεις!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ απλό.. Είναι ΑΝΤΡΕΣ τέλος! Δεν ύπαρχει τίποτε άλλο που να το δικαιολογεί και να σε παρηγορήσει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντρες I know! As simple as that! Καλώς ήρθες στο φτωχικό μου :)

      Διαγραφή
  4. 'Εχω πολλές φορές προβληματιστεί ακριβώς με την ίδια ερώτηση τζαι υποψιάζουμαι ότι φοούνται ότι εννα μαράνει η πουλλού τους τζαι εννα ππέσει αν ζητήσουν βοήθεια για το πιο απλόν πράμαν. Που οδηγίες πού να έβρουν τα μακαρόνια μες το σούπερ μάρκετ μέχρι έναν πάγκον για να αλλάξεις το μωρό στην πισίνα. Εν τζαι φταίσειν, έτσι ένει φτιαγμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα άρεσεν μου πολλά τούτον... "έννα μαράνει η πουλλού τους τζιαι έννα ππέσει". Χαχαχα πολλά καλόν! Είσαι θεά!

      Διαγραφή