24 Μαρτίου 2014

Ναι ή Όχι; Και Πως;

Για να βλέπω χέρια να πληκτρολογούν... Να μου πείτε τη γνώμη σας....

O Mr Hyde δεν ξέρει για την ύπαρξη αυτού εδώ του blog. Και η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σίγουρη αν θέλω να το μάθει ακόμα. Από τη μία, ο Mr Hyde έχει ένα θέμα με τη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων και όχι μόνο. Το να σας πω ας πούμεν ότι εν ψηλός, μελαχροινός, με πράσινα μάθκια (Ναι εν μώρατσος :P ) είναι προσωπικό δεδομένο. Άσχετον αν έχει αλλο κάτι χιλιάδες με τα ίδια χαρακτηριστικά. Φυσικά εγώ εν τζιαι είπα σας ποτέ τίποτε έννεν; Από την άλλην, αν του το πω εν ξέρω κατά πόσο θα μπορώ να γράφω τόσο ελεύθερα για θέματα που μπορεί να τον/μας αφορούν. Νομίζω έννα σκέφτουμαι συνέχεια τι θα πει αν το διαβάσει τούτο... 

Τελοσπάντων, το θέμα είναι αν θα του το πω και πως. 
  1. Α, αγάπη εξήχασα να σου πω... έχω blog!
  2. Μωρό μου έχει κάτι που θέλω να σου πω κι ελπίζω να μεν το πάρεις κάπως.... (και μετά κάθουμαι του για να του φύει το κάπως).
  3. Πρώτα κάθουμαι του και μετά λαλώ του το κάμνοντας τα γλυκά ματάκια.
  4. Πάμεν σ΄ένα καλό εστιατόριο για φαΐ και πίνοντας το κρασίν μας λαλώ του "έχω να σου πω κάτι πολλά σημαντικό, όι μεν ανησυχείς εν θελω να παντρευτούμεν ακόμα" και μετά λαλώ το οπότε εννάν κάπως "thank God τούτον ήταν;"
  5. Παραγγέλω του σουβλάκια που τον Λάμπρον και όπως τρώει λαλώ του το. (εννάν τόσον ευχαριστημένος που το φαΐν που εν θα του κάμει κούκου).
  6. Βάλλω το αστέριν να του το πει... (γμτ εν μιλά ακόμα).
Δώστε μου τα φώτα σας παρακαλώ!!! 

Ευχαριστώωωωωωωω

27 σχόλια:

  1. Εσύ γνωρίζεις καλύτερα τους λόγους που ξεκίνησες το μπλογκ άμα έχεις έτοιμες απαντήσεις σε πιθανές ερωτήσεις απλά στείλε του ένα λινκ μιας ανάρτησης και περίμενε αντιδράσεις!!! (καλού κακού ετοιμάσου να του κάτσεις όπως και να χει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθκεια ένι ότι εν με link που σκέφτομαι να το κάμω... έννα έχει φάσην!!!!

      Διαγραφή
  2. Εμ... εγώ δεν είπα τίποτα σε κανένα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά εγώ δεν είμαι στη δική σου τη φάση... Η Τζόυς θα μπορεί να δώσει λίγο φως επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τούτο που σκέφτουμαι βασικά... άμα του το πω άμπα και παρασυρθώ και πω και πάρακάτω... κι εν θέλω να ξέρει πολύς κόσμος....

      Διαγραφή
  3. Προσωπικά δεδομένα είναι ότι δεν ξέρει η Google. Τζαι η Google ξέρει τα πάντα όχι μόνο τι χρώμα είναι τα μάθκια του μίστερ αλλά τζαι τι χρώμα σώβρακο φορεί.

    Βρες τρόπο και πες το. Δεν παύει να είναι ένα μυστικό. και υπάρχει κίνδυνος να το μάθει από αλλού και τα πράγματα να γίνουν χειρότερα. συζήτα το, πες ότι είναι κάτι που σου αρέσει, που σε εκφράζει, που σε βοηθά και βάλτε μαζί όρια για το τι θα γράφεις, που θα τον αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάνα μου αν του πω ετσι πράμαν για τη google έννα κοψει το internet σπίτι... και ναι φοούμαι ότι αν ανακαλύψει το μπλοκ ή το μάθει από άλλου; τι γινεται;

      Διαγραφή
    2. .... και εν ειπες τίποτε για το σεξ τζιαι ανησυχώ!!!! ;p

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη Mademoiselle η δική μου γνώμη είναι να καμείς sex τζαι μετά να του το πείς! Αλλά πρόσεξε να εν επιτυχιονέ το sexακι!!! Αν του πεις ότι την αλήθεια και πως πραγματικά αισθάνεσαι που έχεις αυτό το blog he will understand! He might get upset at the beginning γιατί εν του είπες τίποτε πιο γρήγορα αλλά με ένα καλό σεξάκι θα το ξανασκεφτεί πιο λογικά!! Good luck!!! That's just my opinion dude!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σεξ μάλλον εν δεδομένο ;p Όπως και να χει πιστεύω θα με καταλάβει.

      Διαγραφή
  5. http://www.rain-tears-drops.blogspot.com/2013/04/blog-post.html
    Για να πάρεις ιδέες! :)

    Εγώ πάντως εν θα άντεχα να μεν του το ελάλουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ρε Joy μου νομίζω αργά ή γρήγορα εννα το πω. Εν θα αντέξω... Μάνα μου ρε εσένα έκαμε το φύλλο και φτερό. Εμένα νομίζω στα πρώτα 2-3 έννα βαρεθεί :p

      Διαγραφή
  6. Ηντα να του το πεις δηλαδη? Εννεν ωραιο να εσιεις τζιαι εσυ ενα μυστικο? Δες το σαν ο κρυφος γκομενος που εσιεις.
    Αν πιστευεις οτι δεν θα επηρεασει τον τροπο που εκφραζεσαι μεσω του μπλογκ, τοτε να του το πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαλείς κορή; Να μεν μας πιάει στα πράσα εν το θέμαν καμιάν ημέραν και να βουρούμεν... καλή ώρα τωρά... εν απέναντι μου θωρεί τηλεόραση κι εγώ γράφω... αν πει και διερωτηθεί ήντα που κάμνω εκάτσαμεν πάνω...

      Διαγραφή
  7. το λοιπον!
    εμένα ο φιτζ ξέρει το.
    εν λλίο δύσκολο στην αρχή, επειδή γράφω αρκετά προσωπικά, αλλά σιγά το πράμα δεν είμαστε και ο γουίλιαμ με την κέητ
    αν αυτά που μας λες εδώ τα επικοινωνείς και με αυτόν δεν γκοου φορ ιτ
    αν αυτά που μας λες εδώ, τα λες για να ξεφουσκώσεις τα νεύρα σου τότε τοντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν δύσκολο ώστι να βρεθεί ο τρόπος να το πω... μετά θα εν εύκολα τα πράματα νομίζω... όπως λαλείς τζιαι συ εν και είμαστε το πριγκιπικό ζεύγος... αλλά άτε να τν πείσεις...

      Διαγραφή
  8. Μπορεις να πεις οτι αρχισες να το γραφεις δοκιμαστικα,δεν ησουν σιγουρη αν θα σου αρεσει να το συνεχισεις... εννεν ψεμα φανταζουμαι, τζιαι τωρα που σιουρευτηκες ειπες να του το πεις.

    Εν να σβησεις τουτο το ποστ φανταζουμαι.. με τις σεξουλιαρικες ιδεες, γιατι εν να φανει τζιαι στημενο το σεξ on top of everything... μουαχαχα!!!


    Μολοα το τζιαι ουλλα εν ναν ενταξει... οσο πιο γρηγορα, τοσο το καλυτερο dearest
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον προς τα τζει πάω ρουθ μου... να το μολοήσω.... Και όντως έτσι εξεκίνησε... δοκιμαστικά... και προς το παρόν πετυχαίνει...

      Διαγραφή
  9. χμμμ, εν ξέρω. ο πρώην ήξερε το, αλλά τωρά που εν πρώην εν χαίρομαι ιδιαίτερα που το ξέρει.
    φυσικά εν με κόφκει που το να γράψω κάτι, αλλά αν είχα την επιλογή θα το διέγραφα που τη μνήμη του.
    αν ήμουν με κάποιον δεν ξέρω αν θα του το έλεγα τωρά πάντως, οπότε εν μπορώ να βοηθήσω...

    τωρά αν το πάρεις απόφαση και μένει το πώς, νομίζω μπορείς να βρεις μια στιγμή τζαι να το πεις, εν τόσο μεγάλο θέμα όσο το κάμνεις να είναι νομίζω. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να χεις δικίο Μουν μου... καμνουμε το μεγάλο θέμα... σιγα το πράμαν ας πούμεν,... εν και τα μυστικά της NSA που γράφω...

      Διαγραφή
  10. Έλα ρε Hyde μου πε του το. Κάμε και ένα καλό σεξ που τάχα μου εννα εξυπηρετεί εκείνο (αλλά φρόντισε να εξυπηρετεί εσένα )και μετά πε του το. Φαντάζομαι και τα παραπάνω πράματα που γραφεις θα του τα λες και διαπροσωπικά (εσύ θα μας πει αν ναι ή όχι). Επίσης μόλις του το πεις γιατι είμαι πεπεισμένη ότι θα το κάμεις στο τέλος (:)))))) σβήσε το σχόλιο μου να μεν με πάρει τζιαι που κακό μάτι ο άνθρωπος ότι σε παρασύρω στην κουβέντα με το σεξ χαχαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη με το σεξ.... είπαμεν εν το γλυτώνω.. εν δεδομένο.... ;p Μάλλον Άμυ μου κάπου κάπως κάποτε θα του το πω...Ούτως η άλλως τα παραπάνω συζητούμεν τα.... Και οί εν σβήνω το σχόλιο σου... να δει τες κακές επιρροές δαμέσα :p (αστιεύκω α)

      Διαγραφή
  11. Mademoiselle Hyde,
    θα είχε πολύ πλάκα να του το έλεγες και να διάβαζε το συγκεκριμένο ποστ! Χαχαχα!
    Μιας και ήρθα αργοπορημένη, συμφωνώ με την άποψη της Mana..
    Επίσης, πιστεύω πως και μόνο που το σκέφτεσαι, θα του το αναφέρεις σύντομα.. Τώρα το πως είναι κάπως υποκειμενικό και αφού σε αγαπάει, θα καταλάβει..
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Παλόμα μου αν δεν ήθελα να το κάμω δεν θα το σκεφτόμουν και δε θα το συζητούσα καν ... και έιναι λογικο... Η ιδεα με το συγκεκριμένο ποστ είναι ωραία πάντως... θα το σκεφτώ....

      Διαγραφή
  12. Το κάνουμε πολύ μεγαλύτερο θέμα απο ότι είναι εμείς οι γυναίκες. Τ;ο πράγμα είναι πολύ απλό: φίλε μου, όπως σε γουστάρω εσένα, γουστάρω να έχω και μπλογκ, γουσταρεις να κάνουμε σεξ τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα καλή!!! Όντως νομίζω κάμνουμε το θέμα... Σιγά το πράμαν ας πούμεν...

      Διαγραφή
  13. εγώ νομίζω ρίξε καμιά μπηχτή, στο αχάπαρο, να μάθεις τί πιστεύει για τα βλογς... αν δεν του αρέσκει η ιδέα τότε σκέφτεσαι πώς να του το πεις
    αν ενθουσιαστεί τότε ίσως ναν καλή φάση να του το πεις

    εν πάσει περιπτώσει σκέφτου ότι δεν θα γράφεις ελεύθερα πλέον αλλά ντάξει, σιγά, αν δεν το έχεις τόση ανάγκη τότε no big deal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, ξέρει ότι διαβάζω μπλόγκς... Και ξέρει και πάνω κάτω ποιά... οπότε μπορεί αν έχει καμιάν αναλαμπή να μπει και κείνος να διαβάσει τότε να με ανακαλύψει... Εν τούτο που εν θέλω βασικά... Εν θέλω να το ανακαλύψει ή να του το πει κανένας που επίσης θα με καταλάβει... Και ναι προβληματίζει με ότι έννα σκέφτουμαι 2 φορές πριν γράψω κάτι...

      Διαγραφή