21 Μαρτίου 2014

Τι του λαλείς τωρά....

Έστειλα στη δουλειά πριν καμιάν εφτομάν μιαν επιστολήν σε ένα κύριον για ένα τεμάχιον του (βλέπε χωράφιν - βλέπε πάροδο της Ελαιώνων στο Στρόβολο - βλέπε πάει κάτι εκατομμύρια). Βασικά εθέλαμεν τη συγκατάθεση του για κάτι - ας μην μπούμεν σε λεπτομέρειες - για το οποίον μπορούμεν να πάρουμε και άμεσα άδεια από τον Έπαρχο αλλά πολιτική μας είναι να ζητάμε πρώτα άδεια από τον ιδιοκτήτη. Σημειώστε ότι η συγκατάθεση είναι τυπική καθότι δεν θα επηρεάσουμε το τεμάχιο του ούτε και οποιαδήποτε ανάπτυξη θέλει να κάμει. Αντιθέτως τον διευκολύνουμε κιόλας για οτιδήποτε θέλει να κάμει μελλοντικά. Εχτές λοιπόν έρκεται πίσω η επιστολή ως αζήτητη. Εν επήεν προφανώς να την παραλάβει από το ταχυδρομείο, καθώς την εστείλαμεν συστημένη. 

Βρίσκω και γω το τηλέφωνό του, να τον πιάσω να δω τι γίνεται. Άμπα τζιαι άλλαξε διεύθυνση, άμπα τζιαι έφυεν σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη... 

Ντρίν ντρίν...

ΜΗ=εγώ
ΚΧ=Κωστάκης Χωραφένος

ΜΗ: Ναι καλημέρα σας, Mademoiselle Hyde από .................. Θα ήθελα να μιλήσω με τον κύριο Κωστάκη Χωραφένο.
ΚΧ: Μάλιστα ο ίδιος
ΜΗ: Κύριε Χωραφένο μου σας τηλεφωνώ σχετικά με μια συστημένη επιστολή που σας στείλαμε αλλά για κάποιο λόγο δεν την παραλάβατε. 
ΚΧ: Μα εν έπιασα τίποτε εγώ.
ΜΗ: Ναι αυτό ακριβώς σας λέω. Ήρθε πίσω. Μάλλον θα έχει λάθος διεύθυνση. Η διεύθυνση σας είναι Τεμαχίου 4;
ΚΧ: Όι 6. 
ΜΗ: Α μάλιστα. Χίλια συγνώμη έχουμε λάθος διεύθυνση γι αυτό δεν την παραλάβατε. Την στέλνω ξανά στην σωστή διεύθυνση.
ΚΧ: Εεεε κυρία Hyde μα ήντα πον τούτη η επιστολή;
ΜΗ: Βασικά κύριε Χωραφένο μου, αφορά ένα τεμάχιο σας για το οποίο πρέπει να ζητήσουμε τη συγκατάθεσή σας για......... (και επεξηγώ)
ΚΧ: Μα που εν τούτο; Ξαναπέ μου;
ΜΗ: Είναι στην οδό Τάδε, πάροδο της Λεωφόρου Ελαιώνων στο Στρόβολο, πολύ κοντά στο ποταμό Πεδιαίο. (Τζιαμέ που τα χωράφκια πάσιν μια φάουσα λίρες;;;)
ΚΧ: Α ε... Τζιαι θέλεις την άδεια μου τωρά για να.........
ΜΗ: Ναι κύριε Χωραφένο μου.
ΚΧ: Μα τζιαι να μου μοιράσεις το χωράφιν που τη μέση;
ΜΗ: Όι κύριε Χωραφένο μου προς Θεού. Εν και να επηρεάσουμεν το χωράφιν σας. Εμείς ζητάμε τη συγκατάθεσή σας για ...........(και ξαναεπεξηγώ) 
ΚΧ: Ε όι εγώ εν σας αφήνω.
ΜΗ: Κοιτάξετε κύριε Χωραφένο μου, εμείς μπορούμε άμεσα να λάβουμε άδεια από τον Έπαρχο αφού δεν θα επηρεάσουμε το τεμάχιο σας, αλλά πολιτική μας είναι να ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη και να ζητάμε τη συγκατάθεση του.
ΚΧ: Εεεε εν ηξέρω. Εγώ εν δεχούμαι... Τέλοσπαντων στείλε μου την επιστολή να δω τζιαι που εν το χωράφιν τζιαι θωρούμεν.
ΜΗ: ΟΚ. Θα την στείλω άμεσα. Ευχαριστώ. (Που να σου τα φάει η τράπεζα)

Πέτε μου κυρίες και κύριοι... Όι πέτε μου. Που εν το χωράφιν του εν ηξέρει και έννα μου παίξει και τον δύσκολο για κάτι που δεν τον επηρεάζει καν. 

Δηλαδή πως γίνεται να έχεις χωράφιν σε έτσι τόπον και να μεν ηξέρεις που ένι. Για έχεις πολλά σε διάφορους τόπους και εσυγχίστηκες, για εν σε κόφτει, οπότε δώσμας το εμάς πον έχουμεν. 

Ας πούμεν εν γίνεται!!!

4 σχόλια:

  1. Σόρυ αλλά έννεν λίο άθλιο και υποκριτικό να ζητάτε συγκατάθεση για κάτι που σίκκιμε τζι αν την δώσει τζι αν μεν την δώσει;
    Εγώ ήταν να λαλώ όι μόνο τζαι μόνο για την κόντρα.
    Εσένα αν σου έστελλε η τράπεζα πχ ότι έννα σε χρεώνει τωρά τζαι να πάει 20% για το όβερντραφτ σου τζαι αν θέλεις να δώσεις τη συγκατάθεσή σου αλλά ούτως ή άλλως δώσεις την εν την δώσεις έννα γίνει 20%, έννα σου άρεσκεν;
    Κάπως έτσι και τούτος. Άσε που προφανώς αγχώθηκε να πει "ναι" μπας και κάτι εν εκατάλαβε έτσι απρόοπτα που τον επιάσετε!!
    Εν ξέρω, έτσι το βλέπω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μουν μου δεν το θεωρώ υποκριτικό ούτε και άθλιο. Άθλιο θα ήταν να πάω να κάμω τη δουλειά μου και να μεν πω τπτ απλά επειδή μπορώ, και να περνα μιαν καλήν πρωίαν που τζιαμέ (αν έξερεν που έχει χωράφκια) και να δει ότι έγινε μια παρέμβαση για την οποία δεν ειδοποιήθηκε. Και επαναλαμβάνω η παρέμβαση δεν επηρεάζε κατ ουδένα λόγο το χωράφιν του. Απλά εδώ δεν μπορώ να εξηγήσω ακριβώς για τι πρόκειται. το να πάμεν κόντρα απλά για να πάμεν κόντρα εν νομίζω να βοηθά γενικότερα ούτε εέννα παμεν μπροστά έτσι. Καλό θα ήταν να πηένναμεν κόντρα τζιαμέ που πρέπει. Τζιαι anw εκεί που έθελα να καταλήξω εν ότι ο τύπος εν έξερεν καν που εν το χωράφιν του ας πούμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκατάλαβα το πόιντ σου, απλά εστάθηκα στο συγκεκριμένο σημείο. έκαμε μου πολλή εντύπωση. ακόμα εν εκατάλαβα γιατί ζητάς συγκατάθεση αφού ούτε τον επηρεάζει, ούτε έννα αλλάξει κάτι αν δεν δώσει συγκατάθεση.
    γι'αυτό και είπα κάμε μια ενημέρωση, αλλά μεν τον περιπαίζεις ότι θέλεις τη συγκατάθεση του αλλά δώκει την εν την δώκει έννα κάμεις τη δουλειά σου εσύ παρακάμπτοντας τον γιατί εν την χρειάζεσαι τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκέψου το γίνεται, Τράπεζα Κύπρου....Προφανώς δεν τα έχει ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή