10 Μαρτίου 2014

Μέσα μου βρίσκεται

Άκουσα το πριν λίο στο ραδιόφωνο και θυμήθηκα ότι έχει καιρό που θέλω να το αναρτήσω. 

Πως είναι η Βισσάρα του για τον Αντί-Χριστο ένα πράμα; Έτσι είναι για μένα ο Μιχάλης! (Εντάξει εν είμαι τόσο άρρωστη). 

Όπως είπα και πρόσφατα όταν τον είδα live για 10000000 φορά: "Πέρασαν τόσα χρόνια... ενηλικιώθηκα, σπούδασα, ωρίμασα, ερωτεύτηκα, έγινα μαμά... αλλά ακόμα όταν σε ακούω και σε βλέπω, εξακολουθώ να αποβλακώνομαι..."



Κι εκεί που κάθε φορά λαλώ έγραψεν το αριστούργημα, κανεί τούτον ήταν... πάντα με διαψεύδει!

5 σχόλια:

  1. ooooooo! θα ξεπεράσω το εμπόδιο με την επιβεβαίωση και τον κωδικό που έχεις και θα σου κάμω κκόμεντ!
    Τα ίδια και εδώ, από κορίτσι σε τόσων χρονών γυναίκα και είμαι φαν φαν φαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε ακόμα μια φαν στην blogοσφαιρα! Btw δηλαδή τόσο καιρό εν μου έκαμνες κομμεντ λόγω επιβεβαίωσης και κωδικού; :p

      Διαγραφή
    2. yes! parapano mpeno apo kinito k diskolo na kano epiveveosi

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Mademoiselle Hyde!
    Και μένα μου αρέσουν κάποια τραγούδια του, αλλά δεν είμαι τόσο φαν φαν.. :)

    "Μέσα σου βρίσκομαι
    Εκεί είναι η θέση μου
    Όσα αντίγραφα κι αν φτιάξεις
    Δε γίνεται να με πετάξεις"

    Ωραίο τραγούδι επέλεξες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παλόμα! Όντως ωραίο. Κατά τη γνώμη μου από τα καλύτερα που έχει γράψει. Και οι στίχοι του Θάνου Παπανικολάου πολύ to the point!

      Διαγραφή