28 Φεβρουαρίου 2014

Μεν αφεθείς!

Εχτές σαν ήμουν μες το τουsh τζιαι εμπανιαρίζουμουν, εν ξέρω πως μου ήρτε στο νου και με ποιο συνειρμό, αλλά αθθυμήθηκα τες εποχές που εφόρουν τα τζην μου τα στενά και ειδικά κάτι κοντά το καλοκαίρι, λλίο κάτω που τον κώλο (ΟΚ επαράσιεσα το). Αλλά έτσι ένι. Εφόρουν τα. Και πεθυμώ τζιείνη την εποχή. Και όταν λέω τζιείνη την εποχή εννοώ πριν 2-2.5 χρόνια. Δηλαδή προ αστεριού εποχή. 

Στην μετά αστεριού εποχή πασκίζω να μπω μες τα τζην, μπαίνω κουτσά στραβά αλλά ως τζιαμέ. Για κούμπωμα ούτε λόγος. Πεθυμώ να φορήσω τζιαι κάτι φουστανούθκια μου στενά και κοντά  που τα εφόρουν σε ειδικές περιστάσεις. Βλέπε γάμους, βαφτίσια, πάρτυ κλπ κλπ. Τωρά τούτα ούλλα εν μες τα ερμάρκα και θωρώ τα και θωρούν με. Η σχέση μας πλέον είναι πλατωνική. Σαρκική δεν ξέρω πότε θα ξαναγίνει. Ευελπιστώ σύντομα.

Έχει κανένα εξάμηνο, πάω και γυμνάζουμαι σε μια κοπέλα/γυμνάστρια κοντά στο σπίτι μου 2 φορές την εβδομάδα. Κάμνω γυμναστική/όργανα και κάμνω και πιλάτες. Φκάλλει μου τον κώλο μου, αλλά χαλάλι. Επίσης έκαμε μου και ειδική διατροφή. Μεν φανταστείς δίαιτα. Εν χρειάζεται να χάσω ιδιαίτερα κιλά αλλά πρέπει να διατηρηθώ, να συσφιχθώ και να χάσω λίπος σε συγκεκριμένα σημεία. Δηλαδή πόντους ουσιαστικά από πόδια, γλουτούς και κοιλιά. ΚΟΙΛΙΑ. Τζιείνη η κοιλιά. Εν φεύκει με τίποτε. Από κοιλιακοί εγίναν μυλλιακοί. Δηλαδή ένας μυλλιακός. Και ΠΡΕΠΕΙ να φύει. 

Τωρά έννα μου πεις που κολλά ο τίτλος. Κολλά και καλοκολλά. Μεν αφεθείς! Εν τούτο που λαλώ του εαυτού μου. Και εν τούτο που πρέπει να λαλεί κάθε κοπέλα στον εαυτό της. Βλέπω κοπέλες στην ηλικία μου και πιο μιτσιές που παντρεύκουνται, γεννούν και ύστερα αφήνουνται. Μεινίσκουν τους τα κιλά, σταματούν να περιποιούνται τον εαυτό τους, κυκλοφορούν αχτένιστες και γενικότερα εν όπως τον χάλα-κατέβαν. Ε μα έτσι σκέδιον έτα ούλλα τζιαμέ. Έτσι πιστεύκω ξεκινούν πολλά προβλήματα. Χαλά η διάθεση, πέφτει η αυτοπεποίθηση, η ψυχολογία γενικότερα γίνεται σκατά και έχει αντίκτυπο και στο σύντροφο και κατ' επέκταση στη σχέση. Εν κρίμαν. Με λλίη προσπάθεια, θέληση και πείσμα μπορούμε νομίζω να επανέλθουμε. ΟΚ εν έχω ψευδαισθήσεις ότι έννα γίνω ακριβώς όπως πριν αλλά ευελπιστώ σε κάτι που εν θα απέχει πολλά. Και αντιλαμβάνουμαι ότι για κάποιες μπορεί τούτο να σημαίνει λλίη παραπάνω προσπάθεια που άλλες αλλά και πάλι εν για το δικό μας καλό που το κάμνουμε. Ούλλες οι γυναίκες θέλουν να είναι ωραίες και να νιώθουν βλέμματα πάνω τους και όλες θέλουν ο άντρας που έχουν δίπλα τους να συνεχίσει να τις βλέπει όπως πριν και να τις ποθεί. Γιατί κακά τα ψέματα άμα νιώσεις ότι έδισες το γάρο σου και αφεθείς, τότε ο γάρος έννα ξαποληθεί και να βουρά άλλες. Το πιο σημαντικό όμως εν ο ίδιος ο εαυτός μας. Αν νιώθουμε εμείς ωραίες, τότε είμαστε ωραίες.

Γι αυτό κοπέλες μου, μεν αφήνεστε. Αγαπάτε τον εαυτό σας και περιποιηθείτε τον. Νιώστε ωραίες για να είστε ωραίες, πρώτα για σας και μετά για τους υπόλοιπους.

 "Το σώμα μας είναι ο ναός της ψυχής μας" είπε ο Πλάτωνας.  

6 σχόλια:

  1. έγραψα ένα παρόμοιο ποστ και μερικά σχόλια έπεσαν να με φάνε. Αλλά το πιστεύω πολλά δύνατα τούτο που λες.

    Σε ένα κόσμο που καλώς ή κακώς δίνει σημασία στο ωραίο σώμα, στην ομορφιά, στο φτιάξιμο είναι κρίμα να υπάρχουν γυναίκες που ρίχνουν τις μετοχές μόνες τους. Όσο και να μην μας αρέσει, αυτές που σάζονται θα έχουν καλύτερη αντιμετώπιση. και από το σύντροφό τους, και από τον εργοδότη τους και παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα. Και καλώς ή κακώς τη σήμερον ημέρα έτσι έχουν τα πράματα!

      Διαγραφή
  2. Στο πρώτο μεσημεριανό μαγκαζίνο που θα παρουσιάσω κάποτε θα έχεις τη στήλη "μεν αφεθείς". Δυο φορές την εβδομάδα από €100. Πώς σου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!! Και θα έχουμε μαζί μας και τη Θέκλα Πετρίδου για το ψυχολογικό κομμάτι της υπόθεσης. Μα σάννα και εν λλία που μου διάς;;; :)

      Διαγραφή
  3. Ηρτα που ταξίδι όπου έφαγα τον αγλάιωρα. Ούτε εγώ ξέρω πότε θα γίνει Σαρκική 'η σχέση μου με τα παντελόνια μου. Που άυριο πάντως δίαιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα όπως εν τα πράματα εν τη θωρώ να γίνεται πάντως :(

      Διαγραφή