21 Φεβρουαρίου 2014

Να παίξουμε κουμέρες;

Απορία: Γιατί τότε (πριν κάναν αιώνα) που ήμαστε μιτσιές άμα ήταν να παίξουμε με τις φίλες μας, με τις κούκλες μας, τα πιατούθκια, τα φεντζιανούθκια και όλα τα συναφή, ελαλούσαμεν ότι παίζουμεν κουμέρες; 

Τέσπα. Στο θέμα μας. Προχθές σαν ήμουν στο Jumbo (ναι Κολόνα μου πάω τζιαι αρέσκει μου ;)) με το αστέριν και γυρεύκαμεν πως θα μασκαρευτούμεν.... μπιπ μπιπ μήνυμα στο κινητό. Και διαβάζω: "Φιλενάδες μου του χρόνου τον Οκτώβρη έχουμε γάμο ;)." 

Ήταν από μια πολύ καλή φίλη την οποία δυστυχώς δεν βλέπω πολύ συχνά λόγω του ότι μετακόμισε σε άλλη πόλη οπότε δύσκολη πλέον η συνεύρεση. Μεινίσκω λλίο κάγκελο αλλά οκ. Έχει 2-3 χρόνια που εν με το παιδίν, εμετακόμισαν και μαζί πρόσφατα, εν ευτυχισμένη, οπότε ντάξ εν το επόμενο βήμα. (Άστε με εμένα που Mademoiselle ήμουν και Mademoiselle παραμένω. Προσπερνώ.). Απλά δεν περίμενα να παρθεί η απόφαση τόσο σύντομα. Τωρά έννα μου πείτε ήντα σύντομα. Σε ανάμιση χρόνο άξιος που να ζήσει. Ένιγουέης. Απάντησα της με χαρά (όντως εχάρηκα για τζείνη), είπαμεν κάμποσες πελλάρες και μετά... η βόμβα. "Θέλεις και να με παντρέψεις;". 

Τωρά έννα μου πείτε που εν η βόμβα. Εν το περίμενα. Περίμενα ότι θα προτείνει σε μια άλλη κοινή μας φίλη με την οποία είχα την εντύπωση ότι είναι τελοσπάντων πιο κοντά από ότι με εμένα. Η αλήθκεια ένι ότι δεν ήθελα να μπω στη διαδικασία να παντρέψω άλλη φίλη αφού είχα την χαρά και την τιμή να παντρέψω την κολλητή (επί 25 και βάλε χρόνια) και την ξαδέρφη - κολλητή. Μετά από αυτές τις δύο δεν θεωρούσα ότι είμαι τόσο συνδεδεμένη με κάποια από τις υπόλοιπες φίλες ώστε να μου ζητηθεί να τις παντρέψω. Έλα που έκαμα λάθος. Απλά θεωρώ ότι με τον άνθρωπο που επιλέγεις να σταθεί δίπλα σου σε μια τέτοια στιγμή, έχεις μια ιδιαίτερη σχέση. Με τη συγκεκριμένη φίλη είμαστε πολύ αγαπημένες αλλά δεν είμαστε και κολλητές, γι' αυτό και δεν το περίμενα. Ελπίζω μόνο να μεν μου ζητηθεί και μελλοντικά να βαφτίσω, γιατί μετά τα τρελλά κι αλλοπαρμένα αγόρια μου δεν βαφτίζω άλλο και το έχω δηλώσει επανειλημμένως. 

Της απάντησα ότι φυσικά και θα την παντρέψω. Είναι χαρά μου να το κάμω.  Αγαπώ την πολλά τη συγκεκριμένη κορούδα. Εν πολλά καλό μωρό και αρκετά βασανισμένο στη ζωή του. Μεγάλωσε σε προσφυγική οικογένεια, με τη μάμα μόνο αφού οι γονείς είχαν χωρίσει όταν ήταν μικρή, είχαν και έχουν φοβερά οικονομικά προβλήματα και το κυριότερο με μεγάλα προβλήματα υγείας της μάμας της. Και ήταν η μόνη που μπορούσε να την βουρά, πράγμα το οποίο συνεχίζει να κάμνει. Και την θαυμάζω για την δύναμη και την υπομονή της. Και η αλήθκεια εσυγκίνησε με το γεγονός ότι επέλεξε εμένα.

Οπότε αγαπητοί μου η επιχείρηση "Κουμεράτα" συνεχίζεται. Και εννοείται ότι εάν κάποτε αποφασίσει ο Mr Hyde να με κάμει από Mademoiselle σε Madame τότε θα έχω και γω πρόβλημα ποια θα σταθεί δίπλα μου. Διότι ως τότε θα τις έχω παντρέψει ούλλες εγώ. Οπότε αποφάσισα που τα τωρά ότι δεν θα σταθεί δίπλα μου καμιά. Θα σταθεί κάποιος. Κι εκείνος ο κάποιος ξέρει ποιος ένι. Και θα γελάσουμεν πολλά! 

10 σχόλια:

  1. Εγώ σου λέω να πρωτοτυπησεις κι' άλλο και να βάλεις να σταθούν δίπλα σου όσες επαντρεψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολονάρα μου ως τότε μάλλον θα μαζευτούν πολλές και εννα έχει συνωστισμό!!!

      Διαγραφή
  2. Για να σε επιλεγουν για κουμερα σημαινει οτι αξιζεις πολλα για αυτες! παντως μεν σε παραξενευκει καθολου το οτι επελεξε σε ενω δεν εισαστε κολλητες, απλα καλες φιλες. και εγω τη δικη μου ετσι την επελεξα, για το λογο οτι ειδα ποσο αξιολογος ανθρωπος ηταν και αφου ειμασταν ηδη καλες φιλες, ηθελα να δωσω την ευκαιρια σε αυτο το ατομο να ερθει και πιο κοντα στη ζωη μου,, η κουμπαρια σκεφτηκα θα μας φερει ακομα πιο κοντα. Πιστευω και ελπιζω να εγινε! Οποταν ισως και η φιλη σου κατι παρομοιο θα σκεφτηκε!
    για τα βαφτισια κατι που πιανει πολυ αν δεν θες να βαφτισεις, ειναι: θα το ηθελα πολυ αλλα οικονομικα δε με βλεπω να τα καταφερνω! try it! it works!
    ευχομαι και στα δικα σου (αν το θελεις φυσικα! :) )xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί όντως έτσι να σκέφτηκε. Δεν το σκέφτηκα από αυτή τη πλευρά, ίσως να έχεις δίκιο. Όντως τούτο με το οικονομικό και το βαφτήσι πιάνει εξανάκουσα το. Thanks για την ευχή. Το θέλω, δεν το αρνήθηκα ποτέ. Σε κάποια φάση θα γίνει κι αυτό... κάπου, κάπως, κάποτε :)

      Διαγραφή
  3. Ε και αν τες επάντρεψες εσύ τι σημασία έχει? Εγώ είχα δύο και τη μια την είχα παντρέψει και εγώ ένα χρόνο πιο πριν.

    Πάντως μακάρι να εύρεις παπά να δεχτεί να σταθεί δίπλα σου αρσενικός και προχώρα! Πιστεύω όμως πως στην οπισθοδρομική βραχονησίδα θα είναι δύσκολο δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσκέφτηκα το τούτο που λαλείς. Αλλά έννα μεν ηβρεθεί κανένας πελλόπαπας να με παντρέψει με τον πελλό που σκέφτουμαι δίπλα μου;

      Διαγραφή
    2. Εμ γίνεται και δεν μπορούν να σου το αρνηθούν ότι δικαιολογία και αν προβάλουν. Δεν γράφει κάπου ότι δε γίνεται. Έχει ήδη γίνει. ;)

      Διαγραφή
    3. Χα! Εξανάγινε στην Κύπρο; Τέλεια! Γιατί στην Ελλάδα ξέρω ότι γίνεται γενικότερα. Ίδια θρησκεία οπότε δεν μπορούν να μου πουν τπτ! Χα!

      Διαγραφή
  4. Να την παντρέψεις την κορούδα, εν πολλά μεγάλη τιμή να σε θεωρούν το άτομο που νοιώθουν κοντά τους για κουμέρα. Εχω και εγώ τρεις κουμέρες και έπεται και τέταρτη και εν ωραίο πράμα να σε αγαπούν και να σε διαλέγουν να τους παντρέψεις ή και βαφτίσεις(τα βαφτίσια θεωρώ τα πιο σημαντικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω το Άμυ μου!!! Και είναι όντως μεγάλη μου χαρά που θα το κάμω. Τα βαφτίσια εξαναείπα το κι εγώ ότι θεωρώ το πολλά σημαντικό γι αυτό και νομίζω είναι πολύ δύσκολο εώς και αδύνατο να βαφτίσω ξανά!

      Διαγραφή