11 Φεβρουαρίου 2014

Κούχου-Κούχου

Εχάθηκα ξέρω το. Μα εν με γυρέψετε; Όι; Πληγώνετε με τωρά.
 
Είμαι άρρωστη. Και όχι εν αρρωστώ εύκολα. Γαμώ το για οργανισμό ρε παιδί μου να μεν με αφήνει να πιάνω και γω 42 μέρες sick-leave κάθε χρόνο! Τσ τσ τσ τσ... 
 
Τούντη φορά ας όψεται το αστέριν. Την περασμένη Δευτέρα (πριν μιαν εβδομάδα) αρχίσαν οι μίξες και τα βηχούθκια. Έτσι αρχίσαμεν το ρούφιγμα της μίξας (γιαξ I know) και την Τρίτη και Τετάρτη ήταν καλύτερα αλλά την Πέμπτη κακωσορίσαμεν μιαν ωραίαν ωτίτιδα συνοδευόμενη από πυρετούς και ιδιοτροπίες οπότε και αρχίσαμε αντιβιώσεις και κόντρα σιρόπια. Από την Παρασκευή επανήλθεν το κέφι μας, αποχαιρετίσαμεν τους πυρετούς και σιγά σιγά είμαστε καλύτερα. Το αστέριν δηλαδή, γιατί η μάμα του αστεριού εφκήκεν total loss!
 
Αρκέψαν οι πόνοι στο κεφάλι και σε όλο το σώμα, εκλείσαν μύτη και αυτιά - όπως τότε που ήμουν κουφή - ναι κάποτε ήμουν και κουφή (τωρά ακούω τα ούλλα οπότε μεν ψιθυρίζετε), βήχας και όλα τα συναφή. Ε λαλώ και γω μα εν και να σπάσω. Πάω στο γιατρό φορτώνει με φάρμακα, δια μου και άδεια (μακάρι ναν καλά ο άθρωπος) και έρκουμαι σπίτι. Περιοριζούμαστε σπίτι οικονιακώς και τζιαμέ που λαλώ άτε έννα γιάνουμεν να πάμεν πίσω δουλειά... Αγγούριν! Εχτές ενόμιζα έννα φκεί ο λαιμός μου. Βήξε βήξε επόνισα τα αυτιά μου και την κκελλέ μου ολόκληρη. ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ βήχας. Και ξανά μανά στο γιατρό. Και ξανά άλλα φάρμακα για το λαιμό. Έτσι βήχα πάντως εν τον εύχομαι σε κανένα. Ο βήχας του λυκόσκυλλου. Έτσι τον ονόμασα (αν τζιαι νομίζω εν εξανάκουσα να βήχει λυκόσκυλλο αλλά κάπως έτσι το φαντάζουμαι). Οπότε είμαι και σήμερα σπίτι πέρκι ποκάτσει λλίον. Ευτυχώς το αστέριν εν πολλά καλύτερα και εμένα τα αυτιά μου εν επηρεαστήκαν (ακόμα).
 
Και εν μας εκανούσαν τα άλλα ούλλα αποφάσισεν και το τυφλόν (σκωληκοειδιτιδα για τα καλαμαρούθκια) του παπά μου να κάμει retire στα 56 του. Έλεος. Εβουρούσαμεν και στες κλινικές για επέμβασην. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά!
 
Αυτά... Γιανίσκουμεν και επανερχόμαστε...

10 σχόλια:

  1. Οι λυκόσκυλοι και γενικά οι σκύλοι παθαίνουν το kennel cough. Κολλούν όταν μυρίσουν ή όταν γλύψουν πισσια που άλλους σκύλους. ένας άσχημος, βαθύς βήχας. τους περνά με αντιβίωση.

    και μετά την επίδειξη γνώσεων να σου ευχηθώ καλή και γρήγορη ανάρρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές και την ενημέρωση! Εν ποτούτον που έχω κι εγώ τον άσχημο και βαθύ αλλά χωρίς να μυρίσω πισσιά. Εκτός αν μετρούν τα πισσιά του αστεριού ;)

      Διαγραφή
  2. Περαστικά σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά!!
    Μα εν επιδημία; Aκούω πολύ κόσμο.
    Ευτυχώς εν κολλούμε που το ίντερνετ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Γενικά κυκλοφορούν πολλές ιώσεις. Ας όψεται ο σκατότζιαιρος δαμέ στες αραπιές που ζιούμεν!

      Διαγραφή
  4. Περαστικά σας Hydoulla μου και σε σένα και στο αστεράκι σου
    . Μα εχάθηκε το σχόλιο μου, που επήε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά να ένει, εννα σαι άππαρος ώσπου να ξαναπείς κκουχχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Thnx τριολίν μου. Αν και δε ξέρω πόσος καιρός θα περάσει για να γίνω άππαρος. Ακόμα βήχω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή