9 Ιανουαρίου 2014

Εν γίνεται....

Μπήκα πριν από λίγο στις ιστοσελίδες εφημερίδων να διαβάσω κάνα νέο και "έπεσα" ΔΑΜΕ και ΔΑΜΕ

ΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!!

Με τι ψυσιή πιάνεις ένα σωματάκι 3-4 μηνών και λίγων εκατοστών και ξαπολάς το σε ΧΥΤΥ. ΜΕ ΤΙ ΨΥΣΙΗ!!!! Απάντα μου!!! Περιμένω!!! Απάντα μου!!! Έννα περιμένω πολλά α;;;;

Και ύστερα λαλείτε μου να μεν είμαι απόλυτη σε τούντον κόσμο και πιο διαλλακτική. Τίποτε! 

Αχ και να ήμουν Υπουργός Δικαιοσύνης! Έστω Αστυνομικός! Θα έκαμνα μιαν εκκαθάρισην.... Μα μιαν εκκαθάρισην... Θα τα έκαμνα λαμπίκκο δαμέσα δα!!! Ήταν να τους στήνω στα θκυό μέτρα και να κάμνω practice το σημάδιν μου. 

Ανακατώθηκα πάλε...

5 σχόλια:

  1. Oύφφου εμαύρισα πρωίν πρωί.. Πόσο δίκαιο έσιεις εκκαθάριση που έτσι εγκληματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ εγώ;;; Δεν ανακατώθηκα πάλε και με τα δικά σας;;;...
    Καλημέρα, φιλούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και χιλιαδες αλλες γυναικες παρακαλουν να κανουν ενα παιδακι και δεν τα καταφερνουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν πολλά φρικτή η ιστορία. τωρά αν τζείνος που το έκαμε είναι εγκληματίας δεν ξέρω τι να πω. χωρίς να προσφέρω δικαιολογία σε κανένα ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται στο νου του άλλου. μια γνωστή μας λίγες μέρες μετά που γέννησε αυτοκτόνησε. επιλοχεία κατάθλιψη. τζαι μιλούμε για περίπτωση που είχε και λεφτά και τρόπο να το αντιμετωπίσει.
    Χωρίς με αυτό που λέω να δικαιολογώ το έγκλημα. με καμία δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σίγουρα ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε τι παίζει στο μυαλό του καθενός... αλλά πάλε... εν ένα ανυπεράσπιστο μωρούιν τα γέριμα. Και να είχε ήδη πεθάνει εν το πιάνεις να το πετάξεις. Έλεος που πάμεν... Εν ξέρω τι να πω και γω πιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή