20 Ιανουαρίου 2014

Προξενιό

Προξενιό: Μεσολάβηση για τη γνωριμία δύο ατόμων με απώτερο στόχο τη σύναψη δεσμού. 

Σήμερα προσπαθώ να μεσολαβήσω για να γνωρίσω ένα συνάδερφο με μιαν ξαδέρφη μου. Είπα να το πω εκλεπτισμένα. Να μεν σας πω μάχουμαι να κάμω προξένια της ξαδέρφης. Ακούεται πολύ χωριάτικο. 

Κατά κύριο λόγο εν είμαι υπέρ τέτοιου είδους, ας το πούμε, κοινωνικών δραστηριοτήτων. Και ούτε κατά διάνοια αποδεχόμουν κάτι παρόμοιο για μένα στην προ Mr Hyde εποχή. Διότι ήμουν μόνη μου αρκετό καιρό και η μήτηρ και η νούννα επασκίζαν και καλά να γίνουν οι πασσσςςςς προξενήτρες. Η αλήθκεια ένι εθεωρούσα το, πως να το πω, υποτιμητικό και ρεζίλι. Ας πούμεν είμαι καμιά παρακαθκιανή και εν μπορώ να έβρω κάποιον μόνη μου; Και τι θα του πείτε του πλασμάτου; Έχω μιαν καλήν κορούδαν, όμορφη, με το σπίτι της, τη δουλειά της και όλα τα καλά και πως σου φαίνεται να γνωριστείτε; Ε άμαν εν τόσο τέλεια τούτη η κορούδα πως και εν ηβρεν ακόμα το ταίρι της; Έχει κάναν αΐπιν; Ή εσύ ας πούμεν που δέχεσαι το προξενιό φίλε μου, εν είσαι άξιος να πάεις να μιλήσεις μιας κορούς που είδες κι άρεσε σου; Καρτεράς που άλλους; Και πως έννα γίνει; Να με πιάσει τηλέφωνο και να μου πει να βρεθούμε τζιαμέ, να πάω φορώντας το ροζ μου το φουλάριν και να κάτσω να καρτερώ, εκείνον που έννα μπει και να φορεί μπλε πουκάμισο με γαρίφαλο στο πέτο; ΡΕΖΙΛΙΝ! Ένιγουεης, εγώ εφάνηκα τυχερή και έδωκα πας το Mr Hyde. Άτε και εν εδίουν όμως; Αν ήμουν τωρά στα 33 μου ελεύθερη ήταν να το σκεφτώ; Εν ξέρω, αν και νομίζω πως όι. Ναι αλλά που την άλλην εγώ ήμουν άτομο που έφκαινα. Επήεννα και στα καφέ μου, και στα μπαράκια μου, και στα κλαπ μου. Εγνώριζα κόσμο ποτζιή ποδά. Άμαν έχεις, σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον, κοινωνική ζωή όλο και τζαι σε κάποιον, κουτσόφτερον έστω, έννα δώκεις. Ή μήπως όχι.

To νόμισμαν έχει πάντα δύο όψεις. Αν παραδείγματος χάριν, κάποιος/α εν σε μιαν άλφα ηλικία και εν έτυχεν να έβρει εκείνο που λέμε το άλλο του μισό. Γιατί το να το έβρεις εν και σε μεγάλο βαθμό θέμα τύχης κατά τη γνώμη μου. To be at the right place the right time. Έννεν; Μπορεί να κάμει κάποιος/α διάφορες σχέσεις αλλά να μεν ευοδώσουν. Και τα χρόνια να περνούν. Ή μπορεί και να είναι κάποιος/α κολλημένος/η με το παρελθόν το οποίο πολλές φορές εν μας αφήνει να προχωρήσουμεν. Ή ας πούμεν μπορεί ένα άτομο να μεν έχει τούτο που λέμε πολλά ανεπτυγμένα κοινωνικά skills.  Άμα εν έχει μεγάλο κύκλο, ή και καθόλου; Ή άμα έννεν του "έξω" να φκαίνει να γνωρίσει κόσμο;  Γιατί έχει και έτσι άτομα. Πως θα έβρει ένα ταίρι; Έν και να έρτει ο πρίγκιπάς με το άσπρον άλογο να χτυπήσει την πόρτα. Πρέπει να κυκλοφορήσεις για να δώκεις πας το παιδίν ή την κορούδαν τον/την όμορφο/η, με γαλλικά και πιάνο, με την καλή δουλειά, το αυτοκίνητο, το σπίτι με πισίνα και πισινά - Είπα πολλά α; Εντάξη να δώκεις πας σε κείνο το ευλοημένο το Κλικ. Όπως λαλεί και μια αγαπημένη συνάδερφος, όπου μας λαλούν, πιάνουμεν τη τσεντούδα μας και πάμεν. Εν ξέρουμε τι τυχερό μας περιμένει και που. 

Γι' αυτό και γω αποφάσισα να γίνω προξενήτρα για τούτη τη ξαδέρφη. Εν πολλά καλό μωρό αλλά εν τούτο που είπα και πιο πάνω. Έν έχει ανεπτυγμένα κοινωνικά skills. Είχε και μια σχέση παλαιότερα (τη μοναδική στη ζωή της) που την οποία επληγώθηκε και απο τότε έκλεισε το το μαγαζί. Εν και εν ότι έννεν άξια να έβρει κάποιον. Ή ότι έχει κάναν αΐπιν. Απλώς κάποιες συγκυρίες εκάμαν την να "κλειστεί" και να αποκτήσει ένα τρόπο ζωής και μια ρουτίνα που δεν βοηθά. Ξυπνά το πρωί πάει στη δουλειά της, την οποία btw υπεραγαπά, έρκεται το απόγευμα σπίτι κάθεται με τη μάμα της λαλεί καμιά κουβέντα, ασχολείται καμπόσον με τα μωρά (της αδερφής της και το δικό μου το αστέριν), κάμνει το μπάνιο της, θωρεί λλίην τηλεόραση ή θκιαβάζει κάνα βιβλίο και ύστερα ύπνο. Έχει καμιά θκυό φίλες αλλά παντρεμένες με μωρά οπόταν αν βρεθούν θα είναι σαββατοκυρίακα και κείνα με το ζόριν. Ξέρω ακούεται πολλά κάπως τούτον, αλλά έτσι ένι. Και πιστεύκω έχει πολλύν κόσμον που τον τρώει η καθημερινότητα και κατ' επέκτασην η μοναξιά. 

Έτσι που λαλείτε, εσκέφτηκα ένα συνάδερφο στη δουλειά που επίσης εν πολλά καλό μωρό, με λλίο πιο ανεπτυγμένα skills όμως, με πολύ χιούμορ αλλά πολλά συνεσταλμένο. Και λαλώ why not; Είπα το της άλλης ξαδέρφης (αδερφή της υποψήφιας) η οποία μου έδωσε φυσικά το πράσινο φως και έβαλα μπροστά τη "δουλειά". Ενημερώθηκε ο συνάδερφος (πολλά καλό παιδί, είπα σας το;) και είναι θετικός, αλλά θέλει να το κάμουμε λλίο στο "άξιππα". Λλίον "τυχαία". Να πάμε εμείς οι σιόνες κάπου και να έρτει και το παιδί (συνοδευόμενο που κανένα φίλο) και έκπληκτη και καλά εγώ, να ενθουσιαστώ - "Ού Κούλλη* μου μα τζιαι συ δαμέ; Πώς τζιαι στες γειτονιές μας; Κοπιάστε κάτσετε δαμέ μαζί μας". You got the point έννεν; Εγώ έθελα πιο απλά πράματα εν η αλήθκεια. Να της το πω ας πούμεν και αν εν εντάξη και κείνη να του δώκω το τηλεφωνό της και ας συνεννοηθούν που τζιαμέ τζιαι τζει. Ε τούτος θέλει το να γίνει νάκκον πιο φυσικά τάχα μου. Εν πειράζει. Εμπήκα στο χορό, έννα χορέψω. Τωρά το πρόβλημα μας με την άλλη ξαδέρφη είναι αν θα της το πούμεν ή όι; Να την πάρουμεν τέλεια απροετοίμαστη, οξά να την προειδοποιήσουμεν. Κι αν της το πούμεν και πει μας εν πάω; Ή αν δεν της το πούμεν και έρτει όπως τον χάλα κατέβαν; Εγώ είπα να μεν της το πούμεν, να το κάμουμεν τέλεια "άξιππα" που λαλεί και το παιδίν, και ας πάρουμεν το ρίσκο. Εν νομίζω να κυκλοφορήσει όπως τη ξιαξιά. 

Αναμένουμεν λοιπόν να συντονιστούμεν και να κανονίσουμεν την τυχαίαν έξοδον. Ευελπιστώ να έχει αίσιο τέλος. Αν μη τι άλλο να μεν γινούμεν ρεζίλιν στην πρώτη μου απόπειρα ως προξενήτρα. Τζιαι μπορεί να το σκεφτώ τζιαι να πιάω τα προξένια εργολαβίαν. 

* Εννοείται ότι εν τον λαλούν Κούλλην (ευτυχώς) - No offense Κούλληδες μου.

12 σχόλια:

  1. κοίτα στις περισσότερες φορές πάντα κάποιος μας συστήνει έτσι; από δω η Μάνα για παράδειγμα από εδώ ο Μοτορτζής. θέλω να πω ελάχιστοι αυτοσυστήνονται γεια σου είμαι η τάδε. το ίδιο να θεωρήσεις ότι κάμνεις. συστήνεις δύο ανθρώπους.

    Τζαι επειδή έτυχε κάτι παρόμοιο και μιας και δεν μιλούμε για ηλικίες λυκέιου πανεπιστήμιου μπορείς να είσαι ξεκαθάρος και με τους δυο. μεγάλοι άνθρωποι είναι μπορούν να το διαχειριστούν. το και το θα γνωριστείτε, ένας καφές είναι δεν θα σας παντρέψουμε με το ζόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι γώ κάτι τέτοιο είχα υπόψην. Απλά μάλλον το παιδίν νιώθει λλίον άβολα οπότε είπα να του κάμω τη χάρη. Μια έξοδος για καφέ και για μας. :)

      Διαγραφή
  2. Προσωπικά δεν θα ήθελα να μου το πουν. Όταν πας προετοιασμένος για κάτι τέτοιο έχεις λίγο την αίσθηση πως θα κριθείς, με τον ένα τρόπο ή τον άλλο και δεν δείχνεις τον πραγματικό σου εαυτό. Θεωρώ ότι αν δεν της πείτε, θα είναι περισσότερο ο αληθινός εαυτός της και είναι πιο δίκαιο έτσι και για τους δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τελικά Κολόνα μου μάλλον εν θα της το πούμεν. Να το κάμουμεν τέλεια "φυσικόν". Και όντως συμφωνώ, όταν το ξέρεις προφανώς και δεν θα είσαι και πολύ ο εαυτός σου.

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ πρόσφατα προσπάθησα να σκηνοθετήσω παρόμοια συνάντηση με δύο γνωστούς. Η κοπέλα μου είπε "δώστου το τηλέφωνο μου και πες του να με πάρει, δεν είμαι μωρό για να παίζω θέατρο, για δήθεν τυχαίες συναντήσεις". Έμεινα κάγκελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνα μου αγαπημένε μου είσαι ρομαντικός, θέλεις κι εσύ τα τυχαία και τα άξιππα ;)

      Διαγραφή
  4. Ούτε και εγώ θα ήθελα να μου το πουν. Θα ήμουν αγχωμένη, δεν θα ήμουν o εαυτός μου, δεν θα μιλούσα (ναι συμβαίνει μουν και τούτο, σπάνια αλλά συμβαίνει μου). Μην της πείτε τίποτα για να μην αγχωθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόφαση επάρθην Άμυ μου!! Δεν θα της πούμε τίποτε. Πέρκι τους έρτει και τους θκυό ο έρωτας κατακούτελλα ;) Θωρώ πολλά έργα ξέρω το!

      Διαγραφή
  5. Να σου πω πως το βλέπω εγώ. Το λέω στο πιο κοντινό μου πρόσωπο. Δηλαδή δεν θα ένιωθα καθόλου καλά να ήξερα και να την έστελνα έτσι ανυποψίαστη. Τουλάχιστον εγώ στη θέση της δεν θα το ήθελα. Φυσικά εγώ θέλω όλα να τα ξέρω, μισώ τις εκπλήξεις άρα είμαι ιδιάζουσα περίπτωση...Καλή τύχη, όπως και να'χει σε ζηλεύω διότι εγώ ακόμα δεν έκανα προξενιό της προκοπής!
    χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε όχι και μισείς τις εκπλήξεις Βrenda μου!!! Εν ωραίες οι εκπλήξεις!!! Το ότι θέλεις να τα ξέρεις όλα μάλλον παίζει ρόλο. Θέλεις να έχεις τον έλεγχο. Το θέμα είναι ότι αν το πούμε της υποψήφιας μάλλον θα χάσουμε ούλλοι που γυρόν τον έλεγχο οπότε άστο καλύτερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3.2.14

    Κι εγώ νομίζω πως είναι καλύτερα να μην της πείτε τίποτε διότι θα την αγχώσετε! Άσε που ούτε το παιδί έπρεπε να ξέρει, γιατί, παρόλο που δε θα γνωρίζει κάτι η κοπέλα, εκείνος θα νιώθει άβολα με εσάς τους υπόλοιπους! Καλή τύχη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε φίλε Ανώνυμε. Ήξερε δεν ήξερε, το αποτέλεσμα ένα και το αυτό! Τίποτε δεν έγινε. Δεν κάμνω για προξενήτρα. Θα έβρω άλλο hobby!

      Διαγραφή