13 Ιανουαρίου 2014

Έξοδος

Όι μάνα μου. Έν κάμνουμεν εμείς πιον για έτσι πράματα. Εγεράσαμεν. Τζι' ας φαινούμαστεν 25!!

Το Σάββατον την νύχταν είχαμεν κανονισμένην έξοδον με μιαν παρέα. Μες την παρέα και η αδερφή μου και η κολλητή ξαδέρφη μας με τα αγόρια τους, οι οποίες ως party-animals αποφασίσαν να κλείσουν τραπέζι σε ένα καινούριο Hot-Spot, βλέπε club κατάσταση. 

Παίρνουμε το αστέριν στη γιαγιά. Τρώμεν. Το αστέριν κάμνει κούτζια να τζοιμηθεί. Πάμεν σπίτιν να ετοιμαστούμεν. Θωρώ την ώραν. 10 παρά. Μα ήντα να ετοιμαστούμεν έτσι ώραν; Έτσι ώραν μόνον οι κοτζιάκαρες σκαστές που τα γεροκομεία φκαίνουν............... τζιαί εμείς. Πέφτουμεν με το Mr Hyde πας τον καναπέ να περάσει η ώρα. Εκόψαμεν και το κουρίν μας (εννοείται). Πάλε καλά που εξυπνήσαμεν και στην ώρα μας να πάμεν. Εν μεινίσμουμεν δαμέ; λαλεί μου ο Mr Hyde. Πολλά θα το ήθελα, λαλώ του. Αλλά άτε. Είπαμεν των πλασμάτων και μια φορά κάθε Αγίου Πιγκουίνου που φκαίνουμεν και μεις, ας πάμεν. Ποιός πελλός πάει να ντυθεί η ώρα 11:30 να φκει έξω; Εμείς!

Κουτσά στραβά εντυθήκαμεν, εκοκκετταριστήκαμεν, εβάλαμεν τους τάκκουνους μας πέρκι γινούμεν και μεις Κολόνες και ξεκινήσαμεν. Εκάμαμεν και κανένα τέταρτο να παρκάρουμεν που την κίνησην. Κρίση κρίση αλλά φκαίνει ο κόσμος. Πάμεν που λαλείτε και βρίσκουμεν την παρέαν. Ωραίον τοπούδιν το καινούριο, εν λαλώ. Είχαμεν και καλό τραπεζάκι σε μιαν γωνιούδα και εν μας εκούνταν κανένας. Εκόφκαμεν και κίνηση τζιαμέ που είμαστεν. Έκαμεν μου εντύπωση το ότι είχε ότι λογής κόσμο θέλεις και κάθε ηλικίας. Άλλοι με τα λαμέ και τα κοστούμια και άλλοι με τα τζιηνούθκια τους και τα sport παπούτσια. Ήταν ωραία έκπληξη τούτη. Τον καιρό (του Νώε) που εφκαίναμεν εμείς σε έτσι τόπους, αν μεν εφόρες το λαμέ, το 12ποντο και έβαλλες και 3 σιέρκα σουβά, εν εκόντευκες της πόρτας. Ήντα τζαιροί! Άρχισε που λαλείτε και ο τι-τζιεϊ να παίζει τα ανεβαστικά του και αρκέψαμεν και του ποτού σιγά σιγά. Η αλήθκεια ένι ότι επεράσαμεν καλά. Έπαιξεν και ρόλο φυσικά ότι εζαλίστηκα και λίον. Ήπια κάμποσον μετά που χρόνια που είχα να φκώ σε έτσι τόπον. Εχορέψαμεν, εσουστήκαμεν, εκάμαμεν τα δικά μας. Όι, όι εν εχω παράπονον. Για μετά που τόσον τζαιρόν που είχαμεν να πάμεν σε club, επεράσαμεν πολλά καλά. 

Αλλά.... Του επόμενου Αγίου Πιγκουίνου και αν. Το πως εξύπνησα την άλλην ημέραν δε λέγεται. Άστα. Η κκελλέ καζάνιν. Επόνουν παντού. (Εν είμαι 1.75 άρα πρέπει να χορεύκω ούλλη νύχτα πας τα 10 ποντα). Ακόμα ήμουν ζαλισμένη. Ο Mr Hyde τα ίδια. Μα πως το έκαμνα τούντο πράμαν πριν 4-5 χρόνια κάθε Παρασκευή ΤΖΑΙ Σάββατο ΤΖΑΙ ενίοτε κάποιες καθημερινές και δεν επτοούμουν; Έξερα ούλλα τα bars - clubs. Έν έχανα. Έπινα, εχόρευκα μέχρι τελικής πτώσεως ως το πρωί. Πριν τες 4 εν έμπαινα σπίτι. Και άρεσκεν μου. Άρεσκεν μου πολλά!! Πως αλλάσει το πλάσμαν μες σε 4-5 χρόνια!!! Ενιγουέϊς, έπρεπεν να σηκωθώ να πάω και στο αστέριν. Ας εν καλά οι γιαγιάδες - παππούδες. Εκαταλάβαν την κατάστασην και εβοηθήσαν μας τουλάχιστον ως αργά το μεσημέριν να φέρουμεν τα μίλια μας. 

Συμπέρασμα: Οι εξόδοι μας θα περιοριστούν σε εστιατόρια, θέατρα και early drinks σε μπαράκια. Επεράσαν (ανεπιστρεπτί νομίζω) οι Προ Mr Hyde & Αστεριού εποχές των "άγριων" εξόδων. Τωρά είμαστε στην Μετά Mr Hyde & Αστεριού εποχή των πιο "mild" εξόδων. Και αρέσκει μου! Αρέσκει μου πολλά!!

6 σχόλια:

  1. Τζιαι μένα αρέσκει μου η φάση σου να λαλούμεν την αλήθκεια. Καλά ως πέρσι έβγκαινα ως αργά (με το ζόριν) αλλά πλέον εν τραβώ ούτε εγώ και πάω ως τα early μπαράκια τζιαι κανεί. Ως τις 2 θέλω να είμαι σπίτι. Βtw κατά την δική μου άποψη και όπως μας το περιγράφεις είσαι στην καλύτερη σου φάση μετα το Mr Hyde αστεράκι period:)))Να τους χαίρεσαι και τους δύο. !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άμυ μου!!! Η αλήθκεια ένι ότι πριν ενόμιζα ήμουν στην καλύτερη φάση και ελάλουν ότι οι άλλοι εμουχλιάσαν. Τωρά καταλάβω ότι εν εμουχλιάσαν απλά εν άλλη φάση που και πάλι αρέσκει μας πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαις (το κλάμα όμως που πέφτει για το πεσμένο στήθος είναι μεγαλύτερο από την έλλειψη αντοχών αλλά δεν είναι του παρόντος). αλλά τουλάχιστον εκάμαμε τα τον τζαιρό που έπρεπε. δεν έμειναν απωθημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ευτυχώς Μάνα που τα κάναμε όταν έπρεπε. Αλλιώς τωρά ήταν να βουρούμεν και να μεν φτάνουμεν ;) Όσο για το στήθος που λες... Άκουσα το που πολλές. Θέλει συζήτηση το θέμα. Εν η αλήθκεια εγώ δεν το εβίωσα ακόμα. Κια ευελπιστώ να μεν το βιώσω ούτε και αν κάμω κι άλλον αστέριν!!!!

      Διαγραφή
  3. Άκου να γελάσεις. Θα πάμε Αθήνα σε λίγες μέρες και ρωτήσαμε σε ποιά πίστα να πάμε. Μας είπαν ότι η Γαρμπή είναι καλή αλλά βγαίνει στις 3:00 το πρωί! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν σοβαρομιλάς. Ε όι και η ώρα 3 ρε παιδίν μου. Άτε 12 - 1 αλλά 3;;;; Εν ποτζοιμάται ώστι να φκει;;;;

      Διαγραφή