4 Δεκεμβρίου 2013

Εφουτουνιάστηκα!!!

Επήεννα που λαλείτε αγαπητοί μου συν-bloggers πας τη Γρίβα Διγενή στο ύψος που εν η Blinkers. Και κρατώ τη δεξιά λωρίδα διότι στα φώτα (του Κύκκου) που εν 200-300 μέτρα παρακάτω θα στρίψω δεξιά. Είναι γύρω στις 6:30 το απόγευμα και έχω μες το αυτοκίνητο δύο γιαγιάδες και έναν αστέριν. 

Σημειώστε ότι εν ειμαι καμιά που πάει όπως τον κάττο. Πολλές φορές ακούω τη μουρμούρα των μαμμάδων-νούννων-γιαγιάδων "μεν βουράς και έχεις και μωρόν μες το αυτοκίνητο". Άρα συμπεραίνετε ότι πάω κανονικά έννεν; Σημείωση ότι το όριον εν 50 χλμ μες το συγκεκριμένο δρόμο. Και σαν πάω και γω αχάπαρη (όι η blogger) ακούω πουρούες. Θωρώ που το καθρεφτάκι μου και έχει ένα πίσω μου κολλημένο να μου νεφκει και να με ξιτιμάζει (προφανώς)! WTF λαλώ και γω. Και επειδή σχεδόν φτάνουμε στα φώτα συνεχίζω να πηαίνω στη δεξιά λωρίδα (αφού θα έστριφκα δεξια). Και προσπερνά με που την αριστερή, ξιτιμάζει με και πάει λλία μέτρα πάρακατω και σταματά αναγκαστικά, αφού ήταν κόκκινο. Περιττόν ότι μόλις με προσπέρασε και μπήκε μπροστά μου εγονάτησα πας την πουρού!! Και φυσικά μόλις τον επρόλαβα στα φώτα εσταμάτησα δίπλα του και άνοιξα το στόμα μου και τον εστόλισα. Τον εστόλισα παραπάνω που το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που εστόλισα σπίτι προχτές. Και είχε και το θράσσος να μου πεί να μάθω να οδηγώ ο μ@&$^#%$. Επελλοβούραν και έθελε να προσπεράσει σε δρόμο των 50 χλμ και είχε και απαίτηση. Ο χώρκατος. Τόσα νεύρα έκαμα και τόσο πολλά εφώναζα του που σίουρα ακούσαν με και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που ήταν σταματημένα στα φώτα. Αλλά εν με κόφτει!!! Εφουτουνιάστηκα πολλά!!! (Πάλε καλά που εν εφοήθηκε και το αστέριν να κλαίει)

Και εννοείται έπιασα και έκαμα καταγγελία στην αστυνομία για επικίνδυνο οδήγημα. Φυσικά, μέσω τηλεφώνου μόνο τηλεφωνική παρατήρηση μπορεί να γίνει. Για να πάει δικαστήριο έπρεπε να πάω στο Τμήμα και να κάμω γραπτή καταγγελία. Αν μεν είχα το μωρό μαζί μου πραγματικά ήταν να πάω. Τόσο πολλά με ενευρίασε. Ελπίζω μόνο, ο αστυνομικός που εμίλησα να έπιασε όντως να κάμει παρατήρηση. 

Anw εφουτουνιάστηκα πάλε, μόνο που τα έγραψα!

6 σχόλια:

  1. καλημερα! καλως σε βρηκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και σε σένα!!! Καλωσόρισες και συ στο φτωχικό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το λοιπόν. Προχτές σε ανακάλυψα. Ήδη αρέσκεις μου πολλά. Άκου, μες την νήσον εν οδηγούμε. Έχουμε το λεγόμενο 'agressive driving'. Οι ρώσοι συνάδελφοι μου λαλούν μου συνέχεια ότι στην Ρωσία εν σσιειρότερα τα πράματα. Πιστέφκω τους. Αλλά επειδή σε καταλάβω με τι μακάκες συναντάς μες τους δρόμους, έχω να σου πω να προσέχεις γιατί εν ασυνείδυτος ο πολύς ο κόσμος τζιαι εν τους κόφτει.

    επίσης εν ξέρω αν έσσιεις φατσοβιβλίο αλλά έσσιει ένα γκρουπ που το έκαμε ένας γνωστός μου πρόσφατα τζιαι βάλει φώτος με όλα τα αυτοκίνητα τα οποία εν παρκαρισμένα παράνομα. κάτι που επίσης με τσαντίζει μες την νήσο. seriously they don't respect anything μες τούντον τόπο.

    έτο λινκ για το γκρουπ που σου είπα: 'Park Cyprus' https://www.facebook.com/groups/244589449027950/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες Lucrezia!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσκω :) Όντως στην Κύπρο έχουμε πολλά την νοοτροπία του "απόν αντρέπεται ο κόσμος εν δικός του". Θα το ψάξω το link. Σ' ευχαριστώ και θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ σήμερα σε ανακάλυψα.Καλώς την! Που τούτους εννα έβρεις πολλούς, οι παραπάνω πελλοί εν ξαπώλυτοι! Μεν νευριάζεις έτσι πολλά, παθαίνω το τζιαι γω τζιαι μετά λαλώ, wtf, εννα νευριάζω για τον κάθε αμπάλατο, φτανό, ψυχάκια; Να πιουν ξύδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Τριολούιν!!! Ξέρω το μάνα μου ότι οι παραπάνω εν ξαπόλυτοι αλλά ήντα να κάμω είμαι και γω λίο πελλονευρική. :)

      Διαγραφή