9 Δεκεμβρίου 2013

Αγαπητέ κύριε Γιωρκάτζιη μου....

Επήα το Σαββατοκυρίακο στη Λεμεσό. Εν σε κόφτει; Κόφτει σε και καλοκόφτει σε! Επήα που λαλείς στη Λεμεσό, και τη νύχτα εφκήκα και για φαΐ και για ποτό. Είσαι αθκιανή έννα μου πεις. Ναι, αλλά έννεν τούτο το θέμα μας. Πολλά ωραία η Λεμεσός! Μεν μου καραμουτσιάζεις. Και η Λευκωσία καλή ένι. Περίμενε να σου πω. 

Κατ' αρχήν που πριν να πάμε έθελα να κάμω κάπου κράτηση για φαΐ. Έψαξα το, ερώτησα και γνωστούς Λεμέσιους να μου πουν απόψεις για να αποφασίσω. Έλα που εσυγχίστηκα όμως; Οι επιλογές πολλές Δήμαρχε μου. Και όι μόνο σε ποιότητα από ότι άκουα, αλλά και σε περιβάλλον και τιμές. Που να πρωτοπάεις. Κάστρον; Παραλίαν; Σαριπόλου; Τελικά καταλήγω και κάμνω κράτηση Κάστρον. Μα τι ωραίο περιβάλλον κύριε Γιωρκάτζιη μου. Έναν όμορφον Κάστρον φωτισμένο τη νύχταν με γυρόν-γυρόν καμπόσα μαγαζιά με φαΐ, ποτό, ότι θέλεις. Να κάθεσαι να τρώεις και να πίνεις και να έχεις και θέα το Καστρούδιν. Δαμέ στην πρωτεύουσαν που έχει έτσι πράμαν. Πε μου να πάω. Εντάξη εν έχεις Κάστρον Δήμαρχε μου. Έχεις Τείχη! Άκου; Κοτζιά μου Τείχη που διούν γυρόν και έχουν και τόσους Προμαχώνες! Πλάτσαν πολλήν. Έννεν ανάγκη να εν ούλλα Πάρκιγκ. Οκ. Θέλουμε και Πάρκιγκ. Εν λαλώ! Αλλά άμαν τα λεωφορεία παν κι έρκουνται σε τακτά χρονικά διαστήματα και όι κάθε μισήν-μιαν ώραν εν θα αναγκάζουμε να πιάνω αυτοκίνητο Δήμαρχε μου να πάω βόλταν ή για καφεν στο καφέ/εστιατόριο που εν πάνω στον Προμαχώνα Κωνστάνζα (λέμε τωρά). 

Ύστερα που το φαΐ, αποφασίσαμε να αφήσουμε το ειδυλλιακό τοπίο του Κάστρου και να πάμε για ποτό στη Σαριπόλου. Επήες ποττέ Δήμαρχε μου; Όι να πάεις! Πολλά ωραία λαλώ σου. Ούλλα τα μπαράκια μαζεμένα σε μια πλατεία και στα γύρω πλακόστρωτα δρομάκια. Και με τραπέζια έξω στεγασμένα με τέντες που το κάθε μαγαζί και με ειδικά στέγαστρα του Δήμου στο κέντρο της πλατείας. Πολλά ωραία λαλώ σου. Να φανταστείς εκαθούμαστε έξω και με κρυάδα με τίποτε. Και η μουσική ττάππον. Οκ προφανώς μετά τες 2 που εφύαμεν εμείς μπορεί να χαμηλώσαν τις μουσικές αλλά μέχρι η ώρα 2 ήταν όπως το club. Επήαμεν σε δύο μαγαζιά και τα δύο υπέροχα. Και υπόψην Δήμαρχε μου ΕΝ εκόφκαν κκελλέν όπως κάμνουν οι παραπάνω στην πρωτεύουσαν. Οκ καταλάβω το.  Τι να κάμεις και σύ; Να τους κάμεις τέττε να χαμηλώσουν τες τιμές; Ε ξέρω γω; Εν και είμαι Δήμαρχος. Εσύ είσαι ο μάστρος. Διαβουλεύτου. 

Τωρά έννα μου πεις εν σου κάμνει χρυσή μου (φακκά μου πολλά τούτο το χρυσή μου) η Λήδρας και η Ονασαγόρου που αναπτύχθηκαν τόσο τα τελευταία χρόνια; Ναι Δήμαρχε μου καλό. Και αναγνωρίζω σου το. Και σένα και της Μαύρου γιατί εν που τότε που ξεκίνησε η ούλλη φάση. Εκάμετε καλή δουλειά στο να αναπτυχθεί/αναζωογονηθεί η παλιά πόλη και να απογκετοποιηθεί η περιοχή. Αλλά...Ε ναί έχει και αλλά... Για να φτάσει σε έτσι σημείο (βλέπε Κάστρο Λεμεσού και Σαριπόλου) θέλει δουλειά. Πολλήν ακόμα. Έγιναν προσπάθειες που ιδιώτες στην παλιά πόλη ξέρω το (βλέπε Ερμού 300) και περιοχές ποτζιή στην Πύλη Αμμοχώστου. Αλλά θέλει συλλογική προσπάθεια. Εν ούλλα σκόρπια ποτζιή ποδά. Έν έχει κάπου ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα. Ρούχα δαμέ, καφέ δίπλα, παπούτσια παραδίπλα και ο Ηράκλης μες τη μέση (ιστορικό μαγαζί ξέρω το). Νομίζω αν χαλαρώσεις λλίο τις διαδικασίες με τες άδειες, αν δεις τι μπορεί να γίνει με κάποια πολλά ωραία παλιά κτίρια μες την παλιά πόλη, ή και με τα ενοίκια (γιατί τωρά με την ανάπτυξη που θωρούν οι ιδιοκτήτες νομίζουν έννα ενοικιάσουν το Rockefeller Center), διότι για να έχεις και ποιότητα και καλές τιμές θέλει ένα συνδυασμό πραμάτων. Και που την άλλην εν και κείνη η Πλατεία η γέριμη. Έμεινεν τζιαμέ και χάσκει. Καρτερούμεν το Μιλτή. Εν και γίνεται να κάμεις έτσι δουλειές και να έχεις το εργοτάξιο ανοικτό 1000 χρόνια. Έβρετε μια χρυσή έστω ασημένια τομή να προχωρούμεν.

Ξέρεις τα τούτα ούλλα που σου λαλώ είμαι σίουρη. Εν και είσαι κανένα κομματόσκυλλο (θέλω να πιστεύκω) που το βάλαν τζιαμέ για την καρέκλαν. Είσαι μιτσής και έξυπνος και θωρείς τα πράματα που μια πλευρά που εν νάκκον πιο προοδευτική από ότι εξέραμεν ως τωρά.  Και κάμνεις πολλές προσπάθειες θωρώ το. Και με τη Μακαρίου τωρά. Με την οδό Χριστουγέννων. Ε ύστερα; Πάλε νέκρα έννα ένι. Άκουσα θέλεις να της πεζοδρομήσεις και κείνη και να αφήσεις μόνο μια λωρίδα για λεωφορεία - τραμ. Μπορεί και να πετύχει. Εν ξέρω. 

Αν δεν σταματήσει να παίζει τ' αππαρίν μας όμως δαμέ στη μόνη μοιρασμένη πρωτεύουσα εν και να δούμε χαΐριν. Εν θέλεις και συ να έρκουνται οι Λεμεσιανοί στη Λευκωσία και να πηέννουν πίσω και να μουρμουρούν του Αντρέα του Χρίστου; Α; Α; Θέλεις ξέρω το.

5 σχόλια:

  1. Σαν την Λεμεσό εν έσιει :)))) πε τα χρυσόστομη, μόνη διαφωνία η Σαριπόλου εκατάντησε λλιον αηδία........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαδρυάδα μου εν ξέρω γιατί λαλείς εκατάντησε αηδία; Εγώ φυσικά μιαν φοράν επήα και άρεσε μου. Κατά τα άλλα Limassol rocks!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεω το γιατί έγινε λλίον παναύρι πλέον, αρχικά όταν άοιξε ήταν πολλά όμορφα τωρά εν εμπάτε σκύλλοι αλέστρε, πολλή πολυκοσμία, ένας χαμός, νεκατωμένες μουσικές κλπ. Αρχικά ήταν τέλια εκεί. Βέβαια εν και γούστα Μademoiselle μου. Aς πούμε και το κάστρο έχει κόσμο αλλά εν ιχ'υει τζείνος ούλλος ο πανζουρλισμός. Βέβαια παραδέχομαι εν γούστα. Και εννοείται Limassol rocks, και λεμεσιανές και λεμεσιανοί χαχαχαχα. φιλάκια χχχ

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχα! Κάποιες φάσεις οι περιγραφές σου χτυπούν τα ρέστα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαίρομαι να το ακούω από τον καθηγητή των περιγραφών!!! Ανοίει η καρκιά μου φύλλα φύλλα!!!

      Διαγραφή