18 Δεκεμβρίου 2013

Κλικ...

Έδωσε μου πάσα η Αμαδρυάδα με την τελευταία ανάρτηση της για το τι θέλουμε και τι όχι από έναν άντρα εμείς οι γυναίκες. Έκαμα της και γω σχόλιο και έγραψα τα δέκα, βασικά τουλάχιστον, που έθελα και θέλω που έναν άντρα. Έκαμα ένα rewind πριν λία χρόνια που ήμουν "ελεύθερη" (όι πως τωρά εν είμαι δηλαδή - ακόμα Mademoiselle είμαι), και σκέφτουμουν τι έθελα για να γυρίσω έστω να δω κάποιον. Ναι μπορεί να έθελα πολλά αλλά το βασικό έναν ήταν. Το "κλικ". Τωρά έννα μου πεις γι αυτό έγινες και τόσων χρονών μάνα μου.  

Νομίζω ότι τούτο ισχύει για τις περισσότερες γυναίκες. Μπορεί να κάμνουμε μια λίστα μες το μυαλό μας για το τι θέλουμε που έναν άντρα και να καρτερούμεν να τα έβρουμεν ούλλα. Πρώτα πρώτα όμως πρέπει να νιώσουμε εκείνο το κλικ για να προχωρήσουμε να γνωρίσουμε τον άλλον και να δούμεν αν κάμνει check σε ούλλα πας τη λίστα μας. Και πιστεύκω ότι για να σου κάμει κλικ κάποιος το πρώτον που θωρείς εν η εμφάνιση. Και όποια λαλεί ότι εγώ θωρώ τον εσωτερικό κόσμο εν πελλάρες που λαλεί. Εν και είσαι ο Superman κόρη μου και θωρείς με X-ray που μέσα του. Έννα δεις πρώτα πόξω. Εν μώρατσος οξα; Αν δεν ένι εν θα πάεις πάρακατω να δεις για τα υπόλοιπα. Εν ηξέρω καμιά που να είδε τον Κουασιμόδο και να είπε "εφύρτηκα θέλω να τον γνωρίσω". Από κει και πέρα άμα σου κάμει κλικ η εμφάνιση πάεις και παρακάτω. Θα προσπαθήσεις γνωρίζοντας τον να δεις αν πληρεί τις δικές σου προδιαγραφές. Και συνήθως βάλλουμε και πολλές πανάθεμά μας. Εν παράλογο να καρτερούμε να τα έβρουμε ούλλα. Ξέρω το. Έννα μου πείτε εν μπορεί κάποιος να εν τέλειος. Ότι και να σημαίνει τούτο το τέλειος για την κάθε γυναίκα. Εγώ πιστεύκω ότι μπορεί. Για την κάθε μια υπάρχει εκεί έξω το κλικ. Μόλις το νιώσεις το κλικ θα το καταλάβεις. Ήρτε για σένα το τέλειο. Θέλει υπομονή και επιμονή όμως α. 

Εν και ύπουλο τούτο το κλικ όμως γι αυτό πρέπει να προσέχουμεν και λίον. Ασ πούμεν που είμαστεν μιτσιές και αφελής (ναι κάποτε είμαστεν) εχτυπούσεν μας ο έρωτας κατακούτελλα. Έκαμνε μας τούτο το κλικ και ενομίζαμεν ότι ο άλλος έχει τα ούλλα. Εν ο Mr τέλειος. Εθωρούσαμεν τον σάννα και εν ο πιο ωραίος, ο πιο έξυπνος, ο πιο ευγενικός, αγαπά μας πολλά, ποχεί μας και ξέρω γω κουβέντες. Και αΐπια να είχεν εν τα θωρούσαμεν. Έκαμα τα και γω τούτα. Και τωρά λαλώ μα τι εσκέφτεσουν κόρη μου κι επήες κι έδωσες πάνω σε τούτον; Ε εν εσκεφτουμουν... Το κλικ εγίνετουν μπουμ και έφκαλλα και καρούμπαλον.

Mεγαλώνοντας νομίζω αλλάσσουν λίον τα πράματα. Πριν να γνωρίσω το Mr Hyde είχα μες το μυαλόν μου έναν πρότυπο και κείνον ήταν. Δεν έπεφτα ίντζα κάτω που τα standards μου. Εν εσυμβιβάζουμουν εύκολα. Έπρεπε να μου κάμει κείνο το μαγικό κλικ αλλά και να πληρεί όλες τις προδιαγραφές. Κάμνει check σε ούλλα, οξά; Αν δεν κάμνει, το κλικ γίνεται μπουμ αλλά εν προχωράς πάρακατω και τουλάχιστον γλιτώνεις το καρούμπαλον. 

Έτυχε να περάσω τη φάση που ήμουν με κάποιον που εν μου έκαμε κλικ, αλλά επληρούσε πολλές από τις προδιαγραφές. Προφανώς όι ούλλες. Λάθος. Μέγα λάθος. Εν τον ερωτεύτηκα ποττέ. Και λάθος μου που ήμουν μαζί του. Εμπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ ότι μου ελαλούσαν ουλλοι. Μα εν και να βρεθεί ο τέλειος. Γι' αυτό δοκίμασε και θα δεις ότι θα είσαι ευτυχισμένη. Αγγούριν! Δεν έκαμε κλικ, δεν επληρούσε όλες τις προδιαγραφές άρα και εγώ δεν τον ερωτεύτηκα αληθινά με αποτέλεσμα να το καταλαβαίνει και να νιώθει μειονεκτικά, να ζηλεύκει, να γινούμαστε κώλος και έτα ούλλα τζιαμέ. Συμβιβασμός και πελλάρες. Στον έρωτα δεν μπορείς να συμβιβαστείς. Η ερωτεύκεσαι ή όι. Ή κάμνει κλικ ή όι. Εν έχει θκυό λογιών. 

Ναι, θα συμβιβαστείς, αλλά μετά. Γιατί αφού έβρεις τον Mr Τέλειο (βλέπε Mr Hyde ;-)) συμβιβάζεσαι στο θέμα της σχέσης. Για τη συμβίωση, την οικογένεια, τα μωρά κλπ κλπ. Αλλά πρώτα πρέπει να υπάρχει κλικ. Να υπάρχει έρωτας. Και για μένα ο έρωτας ξεκινά και που τον θαυμασμό. Αν μεν τον θαυμάζω τον άλλον παρέτα. Με ερωτεύκουμαι τον με τίποτε. Πρέπει να πληρεί όλα όσα θέλω για να τον θαυμάσω και κατ' επέκταση να τον ερωτευτώ. Έμεινα μόνη μου πολλήν καιρόν. Και καλά έκαμα να σας πω την αλήθκειαν. Γιατί κάποτε ήρθε και για μένα το κλικ. 

Τελικά ο έρωτας εν πολλά δυνατόν πράμαν. Μπορεί με ένα κλικ να τα κάμει ούλλα στάχτη και μπούρμπερη.

9 σχόλια:

  1. Είσαι μεστον νου μου σε ούλλα. Τζιαι εγώ ψάχνω τζείνο το κλικ, τζείνο το κάτι παραπάνω.Παλιά ενόμισα ότι ήβρα το αλλά προφανώς για να μεν είμαι σήμερα μαζί του ήταν false alarm. Εννοείται ότι το πρώτο που βλεπεις πάνω στο άλλο εν η εμφάνιση ρε. Ή μάλλον η εμφάνιση που εσένα σε εξιτάρει. Ας πούμε εγώ παλιά είχα μια μανία με τους ψηλούς (τζιαι οι ψηλοί μαζί μου δηλαδή:)))) Aν ο άντρας ήταν κάτω που 1.84 εν εγύριζα να το δω. Ήσουν 1,83 ελάλουν σε κοντό (τζιαι είπαμεν εγώ 1.65, είμαι). Τζιαι απέρριπτα βύρρα αρσενικούς. Εν πα να ήταν ο Κλούνει ο 'αλλος 1.83 εκάηκε. Τωρά εξεπέρασα το (σχεδόν εν τζιαι να πιάσω και τάππο, ήνταλως ενα φορώ τους τάκκουνους μου? α?) και προσπαθώ να βλέπω άλλα πράματα. Προσπαθώ... Χαίρομαι που λες ότι έμεινες μόνη σου μέχρι να έβρεις κάποιον να σου κάμει το κλικ γιατί εν κάτι που κάνω και εγώ τωρά. Εν αναλώνουμαι σε κανένα που εν μου κάνει το κλικ. Εν θέλω και οι υπόλοιποι/ες λεν με ιδιότροπη. Εγώ λέω με επιλεκτική. Επίσης γιατί να πιάνω κάποιον για να λέω ότι είμαι σε σχέση? μετά να χωρίζω και να μαραζώνω και εκεί πραγματικά να αναλώνομαι και καταναλώνομαι εσωτερικά? Λαλείς τα τέλεια...καλύφκεις με που ούλλες τις πάντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως Αμαδρυάδα μου. Τούτον το κάμνω σχέση για να μεν είμαι μόνη μου, στην Κύπρον εν πολλά διαδεδομένον. Και φακκά μου. Όπως επίσης και το παντρεύτου τωρά που τον ήβρες άμπα και φύει σου. Μα μάνα μου αν δεν έβρεις εκείνο για το οποίο είσαι σίγουρος ότι σε καλύπτει πως να κάμεις σχέση. Και γιατί να αναλωθείς άλλωστε σε κάτι που δε σε γεμίζει. Παίξε ποτζιή ποδά αν θέλεις εν σε αδικώ, αλλά μεν μπεις σε σχέση για χάρην της σχέσης εν μεγάλη μαλακία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βιάζομαι που είναι η γιορτή της μικρής διαφορετικά θα σας έκαμνα μια κοινωνιολογική ανάλυση.

    Νομίζω όμως κάμνετε το εξής λάθος. ξεκινώντας μια σχέση δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος ούτε αν είναι το σωστό άτομο, ούτε που θα καταλήξει. αν υπάρχει έρωτας, προδιαγραφές, καλή διάθεση, αγάπη προχωρείς, δοκιμάζεις και αν σου βγει σου βγήκε.

    αυτό που θέλω ότι μια σχέση είναι όπως τα κινέζικα μπισκότα της τύχης. Ακόμα και αν το μπισκότο itself αρέσκει σου τζείνο που θα διαβάσεις στο χαρτί μπορεί να το βρεις αστείο, υπερβολικό, χαζό, έξυπνο ή και ακατονόητο. αλλά δεν ξέρεις αν δεν ανοίξεις το μπισκότο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα συμφωνούμε! Εγώ απλά λέω ότι πρέπει να σου αρέσει πρώτα το μπισκότο για να το ανοίξεις. Αν δεν σου κάνει κλικ δεν θα το ανοίξεις καν. Εγώ τουλάχιστον έτσι είμαι. Από κει και πέρα σίγουρα για όλα τα άλλα θα δείξει στην πορεία.

      Διαγραφή
  4. Το κλικ εν τζαι για μένα το πιο σημαντικο.........Εχει τυχει να δωσω ευκαιρία μπας και ακουστει κανενα κλικ στην πορεία αλλα δεν.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν δουλεύκει έτσι Πρασινάδα μου... Αν δεν υπάρχει κλικ από την αρχή δεν έρχεται μετά όσο και να το περιμένεις. Εν δοκιμασμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφ

    έκαμα τζι εγώ το λάθος να "εκλογικεύσω" το γιατί έπρεπε να έιμαι με κάποιον, τικ στο ένα, τικ στο άλλο, αλλά όχι στον έρωτα. Εν κάτι που χρειάζεσαι, ο έρωτας, τζιαι όσο τζι αν εκτιμάς τον άλλο, η σαρξ σου θα τσιμπήσει μόλις βρεθεί κάποιος άλλος στο δρόμο της να σε ταράξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η σαρξ σου θα τσιμπήσει μόλις βρεθεί κάποιος άλλος στο δρόμο της να σε ταράξει"... Just to the point!!!

      Διαγραφή
  7. Re!
    Polla sosto, men tiranieste, I klik I tipote!
    An k to klik m dame dipla spazi me right now enna tu doko ton vuzunopatso :P
    N ehI prodiagrafes k pellares, ehi mr.right :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή