31 Δεκεμβρίου 2013

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

Εν συνηθίζω να κάμνω ανασκόπηση της κάθε χρόνιας με το που φτάνει το τέλος της. Ούτε είμαι που τους ανθρώπους που κάθε αρχή του νέου έτους βάλλουν στόχους κλπ κλπ. Έχω κάποια πράματα στο μυαλό μου που θα ήθελα να κάμω αλλά ως επί το πλείστον είμαι μπανάλ!!! Θέλω την υγειά μας! Του αστεριού, του Mr Hyde, της οικογένειας, των συγγενών, των φίλων, world peace τζιαί ξέρω γω κουβέντες. 

Έτσι θα αφήσω τη νέα χρονιά με ένα μεγάλο-τεράστιο-πελώριο-γιγάντιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. 

Θα πω ευχαριστώ για ούλλα όσα έχω. Κι έχω πολλά! Πολλά παραπάνω που τζείνα που κάποια πλάσματα εν μπορούν να ονειρευτούν καν. Έχω το πιο λαμπρόν αστέριν! Έχω το Mr Hyde που για να εν μαζί μου έκαμεν υπερβάσεις (long story). Έχω την οικογένεια μου που με αγαπά και με στηρίζει. Έχω τη δουλειά μου που εν στο αντικείμενο μου και ευχαριστεί με. Και φυσικά τους φίλους μου που τους συγκεκριμένους είμαι πολλά τυχερή που τους έχω. Εν και εν ότι εν υπάρχουν προβλήματα. Ούλλοι έχουμε μικρά ή μεγάλα. Άμαν όμως θωρούμεν τα πράματα θετικά και λαλούμεν Δόξα σοί ο Θεός για τζείνα που έχουμεν, ούλλα προσπερνούμεν τα πιο εύκολα. Φτάνει να σκεφτούμεν ότι είμαστε που τους τυχερούς τούτου του κόσμου. Εν θα απαριθμήσω τωρά τες δυστυχίες που μπορεί να περνούν κάποιοι συνάνθρωποί μας είτε δαμέ δίπλα μας, είτε στην άλλην άκρη του πλανήτη. Απλά έχω το στο πίσω μέρος του μυαλού μου και λαλώ ευχαριστώ που είμαι δαμέ που είμαι και με τους ανθρώπους που είμαι. 

Γι΄αυτόν πόψε που να φύει τούτος ο χρόνος, που ομολογουμένως δεν ήταν και ο καλύτερος για τον τόπο μας και για πολλούς συνανθρώπους μας, πείτε έναν ευχαριστώ που έχετε όσα έχετε και ο νέος χρόνος θα είναι και κείνος γενναιόδωρος, μπορεί και παραπάνω που τον προηγούμενο. 

Καλή Χρονιά να φτάσουμεν κοπέλια και κοπέλλες!!!

1 σχόλιο: