22 Δεκεμβρίου 2013

Από Δεσποινίδα σε Δεσποσύνη...

Αγαπητή μου Δεσποσύνη

Είμαι η Mademoiselle Hyde (κι εγώ Δεσποσύνη είμαι) και σου έλαχε να σου κάνω δωράκι στο Secret Santa για φέτος. Δεν σε ξέρω πολύ καλά οπότε όταν με ενημέρωσε η Πρασινάδα μας, ότι θα έκανα δωράκι σε σένα μπήκα στο blog σου και διάβαζα...διάβαζα...διάβαζα... ;) Οκ δεν είναι ότι σε έμαθα κιόλας εντελώς αλλά κάτι ξέρω παραπάνω τώρα... Λοιπόν... 

Βλέποντας την αγωνία σου να τα καταφέρεις και να τα προλάβεις όλα αυτά τα Χριστούγεννα αποφάσισα να δώσω ένα χέρι βοηθείας. Τι χέρι δηλαδή... Και χέρι και πόδι και κεφάλι.... Εσκέφτηκα αρχικά να σου έστελνα κανένα ποτούτον...

 
Αλλά ύστερα λαλώ εν και ο Σύμβιος.... μεν τον κάμουμεν να ζηλέψει. Οπότε είπα να πάω σε κάτι πιο ουδέτερο και πιο.... extreme να το πω;;;;

Και VOILA....


Το παιδί για όλες τις δουλειές. Ή καλύτερα το Robot για όλες τις δουλειές. Δαμέ ποτίζει αλλά μπορεί να κάμει πολλά πράματα. Που τζιάμια, μπάνια, σκούπα, σφουγγάρισμα, ακόμα και να σε βοηθήσει με τα πισκοττούθκια!!! Άδε...
 
 
 
Έτσι έν θα έχεις έννοια να τα προλάβεις εσύ ούλλα. Θα σε βοηθήσει και θα τα κάμεις ούλλα στην εντέλεια!!! Θα είσαι και η πρώτη νοικοκυρά και θα πάεις και στο γυμναστήριο σου και θα παίζεις και με τις ώρες με το Ζιζάνιο. 

Αυτά... Ελπίζω να σου άρεσε το δώρο μου και να σου φανεί όντως χρήσιμο!!!

Άντε και σε καλή μεριά!!!

P.S. Κι άμα τον βαρεθείς και πιάνει τόπο, σβήνεις τον και βάλεις τον μες την αποθήκη :)

1 σχόλιο:

  1. Ωραίο δώρο!Καλλίττερον που τείνον που έκαμα εγώ της azimuth γιατί το δικό σου δώρο, όπως είπες, όταν το βαρεθείς σβήννεις το και βάλλεις το στην αποθήκη. Μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή