28 Νοεμβρίου 2013

Φάε αστέρι μου να μεγαλώσεις...

Καλημέρα μας και σήμερα. Αγχώνουμαι! Αγχώνουμαι πολλά! Κάνω έκκληση σε όλους τους γονείς και μή, bloggers να δώσουν τα φώτα τους. 

Το αστέριν δεν τρώει. Αρνείται πεισματικά. Ζει με το ψωμίν. Δώστης ψωμίν και Άγιος ο Θεός. Δεν τρώει τίποτε άλλο. Τουλάχιστον όχι με την όρεξη της. Πρέπει να την πιέσω, να την ξεγελάσω για να φάει καμιά μπουκιά φαΐ ή φρούτο και κείνο παίζει να μου το φτύσει. Εχτές όλη μέρα έφαε αυγό το πρωί, μια φέτα ψωμί το μεσημέρι και λίγο φρούτο το απόγευμα. Και τούτα με το παρακάλιο και αφού φυσικά κάμνω τον καραγκιόζη την ώρα που την ταΐζω. Τι θα κάμω;;;;;;;; 

Είναι γενικώς μικροκαμωμένο μωρό. Η παιδίατρος ως τωρά είπε ότι δεν ανησυχεί αλλά θα πρέπει μες τον επόμενο μήνα να βάλουμε λίγο βάρος γιατί τον προηγούμενο γιοκ. Εν εβάλαμεν ούτε δράμυν. Όταν ήταν πιο μικρή που ετρώγαμεν σουπίτσες κλπ κλπ εκαθάριζεν το φαΐ της. Τωρά τίποτε. Ούτε δέχεται να το γευτεί. Ειδικά το μεσημεριανό. Και αν καταφέρεις και βάλεις της καμιά μπουκιά στο στόμα θα την φτύσει. Και να πω έννεν γευσάτα τα φαγιά που της βάλω;;;; Να καταλάβετε τες παραπάνω φορές είναι ή φαΐ της μάμας-γιαγιάς ή του θείου-σεφ. Τι άλλο πρέπει να κάμω;;; Να επιστρατεύσω το Ρουσουνίδη ας πούμεν;;; Τζαι όι να νομίσετε ότι εγώ εν μαειρεύκω. Μαειρεύκω και μάλιστα πολλά ωραία οκ;;; Τεσπα... Εν ξερω τι να κάμω άλλο. Εδοκίμασα τα πάντα νομίζω. 

Αν τα διάβαζε η μάμα-γιαγιά τούτα θα μου ελάλεν τωρά "τι καρτεράς κόρη μου" και "πόθεν να πάρει το μωρό". Και γω που ήμουν μωρό άστομη ήμουν. Έτρωα με το σταγονόμετρο. Άστο που τωρά εν φκάλλω σκάρτο. Το θέμα μας εν άλλον όμως. Τι να κάμω;;;; (Εξαναρώτησα σας α....)

Anw, αυτά για σήμερα. Πρίζω σας αύριο πάλε!

7 σχόλια:

  1. όταν ήμουν ενός χρονού έβγαλα κάτι κόκκινα πράγματα πάνω μου. Τότε ζούσαμε Νότιο Αφρική. Με παίρνει στο γιατρό η μάνα μου. Της είπε ότι έτσι κοκκινίλες είχαν συνήθως τα μαυράκια που δεν είχαν φαί να φάνε. η μάνα μου λαλεί ότι ήταν μέρες που ζούσα με ένα αυγό. το συμπέρασμα είναι πως στην Κύπρο κανένας δεν πεθανίσκει που την πείνα. Τωρά εν φκάλλω σκάρτο επίσης.

    αλλά σοβαρά τώρα. αν δεν θέλει να φάει δεν υπάρχει τρόπος να την κάμεις να φάει. αν όμως δεν βάζει βάρος και ύψος πρέπει να το συζητήσεις με την παιδίατρο, ίσως σε παραπέμψει σε εξετάσεις. μπορεί κάτι να την πειράζει ή να την ενοχλεί στις γεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες Μάνα. Το ξέρω ότι κανένα μωρό στην Κύπρο δεν πεθαίνει της πείνας. Το ίδιο έλεγε και ο παιδίατρος της μάνας μου όταν ήμουν εγώ μωρό. Αλλά πάλε ένα άγχος το έχω... Το βάρος με ανησυχεί περισσότερο που εν έβαλε καθόλου τον προηγούμενο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου email lunaticxt2@gmail.com να σου πω κάτι.

      Διαγραφή
  3. Νομίζω δεν χρειάζεται να αφήσω σχόλιο. Άνθρωπος που δεν έφαγε ποτέ στη ζωή του κάτι άλλο από μακαρόνια, και που τρώει μόνο όταν είναι να λιποθυμήσει, τι να σε συμβουλεύσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα αγαπημένε μου!!! Από ότι διαβάζω σε αυτόν τον εblogημένο μικρόκοσμο οι περισσότεροι δεν τρώγαμε... Τουλάχιστον ως μωρά... Γιατί τωρά... Άστο καλύτερα :)

      Διαγραφή
  4. ρηλάξ :)
    φάση είναι, θα περάσει. Κι εμένα ο Ούτποτ πέρασε φάση αποκλειστικής ψωμοφαγίας, του πέρασε. Θάρτει μια μέρα ξαφνικά και θα θέλει να φάει από τον γύρο σου. Και θα σου τον φάει.

    Και μετά θα τρώει μόνο γύρο.

    Νομίζω δυο είναι τα σημαντικά να προσέχεις: η διάθεσή τους να είναι καλή, και να μεγαλώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγά σιγά θα ρηλαξάρω που θα πάει!!! Ξέρω ότι είναι φάσεις Sike μου και ελπίζω η δική μας να περάσει γλήορα γιατί αλλιώς πάλε δεν θα βάλει δράμυν. Τούτο το πράμαν με το ψωμίν δηλαδή...Έλεος... Όποτε της δώσεις ψωμίν τρώει... Οτιδήποτε άλλον όι. Η διάθεσή μας ευτυχώς εν πτοείται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή