26 Νοεμβρίου 2013

Προσκλητήριο

...μου έπεσε απ' τα χέρια

 

Καλημέρα σας!!! Είπα εν θα έγραφα που το πρωί ξημέρωμα σήμερα αλλά εν εμπορούσα να περιμένω. Έπρεπε να σας πω αυτό που έγινε πριν από λίγο. 

Ήρθε που λέτε μια συνάδερφος - μεγάλη κυρία, εδώ στο γραφείο να με καλέσει για το γάμο της κόρης της. Και μου δίνει δύο προσκλητήρια. Ενόμισα έκαμε λάθος και πάω να της δώσω το ένα πίσω..... (Σ = συνάδερφος - ΜΗ = εγώ)

Σ: "Όι... Εν για τον Mr Hyde"
ΜΗ: "Mα εν και εν ανάγκη να καταϋσιευκεις τα προσκλητήρια. Εμάς ένα δώσε μας." (με ύφος wtf)
Σ: "Ε όι εν και είσαστε επίσημα μαζί ακόμα!"
ΜΗ: (Εξακολουθεί το ύφος wtf)

Έτσι για να μεν διερωτάστε, με το Mr Hyde εργαζόμαστε στον ίδιο τομέα και ξέρει τον οπότε θα είμαστε και οι δύο καλεσμένοι. Και επίσης με τον Mr Hyde εν είμαστε παντρεμένοι. Συζούμε, έχουμε ένα μωρό και Δόξα Σοι ο Θεός είμαστε μια χαρά. 
 
Ε καλάν μάνα μου τι παραπάνω επισημότητα θέλεις που ένα μωρόν ασπούμεν;;;; Πρέπει να φορήσω το άσπρο το φουστάνι δηλαδής;;;; ΟΚ, κάποτε θα το φορήσω, εν και είμαι εναντίον ή κάτι. Αλλά εν και να σιασιάρω επειδή έκαμα μωρό. Ή εν και είμαι καμιά παράνομη...Ξέρω γω, τι να πω. 

Πιάννω και λαλώ το του Mr Hyde. Εγέλαν, και λαλεί μου "εν και ξέρεις, τούτη μες τον νου της θεωρεί μας τόσο παράνομους που νομίζει ότι από λεπτό σε λεπτό θα μας χτυπήσει την πόρτα η αστυνομία να μας συλλάβει" 

Τέλοσπάντων, εγελάσαμεν και σήμερα!
 

10 σχόλια:

  1. Περαστικά της να της πεις. Εν άρρωστη και χρήζει κλινικής παρακολούθησης. Καλημέρα σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαδρυάδα μου είπα να μεν της απαντήσω και εν κρίμαν :) καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. "Επίσημα μαζί" Θα συγκληθεί οικουμενική σύνοδος στο Φανάρι να το επισημοποιήσει πες της! Χα! Και μένα μια φορά, μια φίλη της μάνας μου, όταν έμαθε ότι βγαίνω με τη Μπρέντα με ρώτησε αν είναι "σοβαρό". - "Να δούμε τι θα πουν οι γιατροί" της απάντησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα εν το σκέφτηκα τούτο... Εν πολλά πιο επίσημο. Θα το έχω στα υπόψην!!!

      Διαγραφή
    2. @ Αντίχριστε......αχαχαχαχαχα!!! Γι' αυτό σε πάω μάνα μου!!! :))

      Διαγραφή
  3. Να της τρέξεις μες την τρελλή χαρά ένα πρωί τζιαι να της πεις: "Oυυυ εν να χαρείς τωρά. Επισημοποιήθηκε η σχέση μας. Περιμένουμε τζιαι δεύτερο μωρό"... Ντόιγκ!!!

    Έλεος εν έτη 2013!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου ruth_less, καλωσόρισες!! Ήντα που έννα κάνουμε και δεύτερο αν δεν παντρευτούμε ως τότε μπορεί και να καλέσει τούτη την αστυνομία :)))

      Διαγραφή
  4. είσαστεν ποθκιάντραποι-αίσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :)) Hθελε δυο ξεχωριστα φακελακια η κυρια οξα εν η ιδεα μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου καλωσόρισες!! Σήμερα συγκεκριμένα ήρθε πίσω δουλειά και πήγαμε να της ευχηθούμε. Και εννοείται πήρε ΕΝΑ φακελάκι. Πάντως στο γάμο μας σκέφτουμαι να της δώκω δυο προσκλητήρια. Ένα που μένα και ένα που κείνον :)

      Διαγραφή