23 Νοεμβρίου 2013

Καλώς σας ήβρα!!!

Χαιρετώ τα πλήθη! (ποια;) Τέλος πάντων...Ήρτα... Μεν με ρωτήσετε γιατί. Μπορεί και να μεν σας κόφτει. Εγώ πάντως ήρτα. Και θα ήθελα να μείνω. Δεν ξέρω το γιατί! Έχει πολύ καιρό που το σκέφτομαι. Θέλω να γράφω τούτα που σκέφτουμαι, που νιώθω. Να τα μοιράζουμαι με άλλους. Με άλλους που τόσο καιρό που τους διαβάζω καταλαβαίνω ότι μοιάζουμε. Μοιάζουμε σε πολλά! Σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο, εκφραζόμαστε με τον ίδιο τρόπο (γραπτώς πάντα) αντιδρούμε με τον ίδιο τρόπο. Πολλές φορές διαβάζοντας κάποιους από σας ταυτίζομαι. Λέω στον εαυτό μου εν σαν εμένα τούτος/τούτη ή κι εγώ έτσι ήταν να κάμω. Πολλές φορές μπήκα στον πειρασμό να κάμω σχόλιο σε αναρτήσεις πολλών bloggers. Σε κάποιους για να συμφωνήσω, σε άλλους για να διαφωνήσω ή να πω απλά την γνώμη μου. Κάποιους τους παρακολουθώ συχνά, σχεδόν καθημερινά, άλλους πιο αραιά. 
Από που να αρχίσω... Από την Μάνα και τον Μοτορτζιή της, την Sike και την Πρασινάδα, την Joy και την Αχάπαρη, τη Γρούτα και την Κολόνα, την Αμαδρυάδα, την Beatrix, την Πεκάτσα, τον Invictus και finally την αδυναμία μου, που και να έχω την χειρότερη μέρα θα μου την φτιάξει με μια από τις μοναδικές ατάκες του, τον Αντί-Χρίστο (Sorry αν εξέχασα κανένα έχει κι άλλους είμαι σίουρη και τωρά ξεχάνω τους). Ο Αντί-Χρίστος που λέτε ήταν αυτός που με μύησε στον κόσμο αυτό. Δεν θυμάμαι πώς, αλλά "έπεσα" πάνω στο blog του και από τότε έγινε μανία. Μόλις ξεκινήσει ο υπολογιστής στη δουλειά η πρώτη σελίδα που ανοίγει είναι αυτή. Και από εκεί σε όλους τους υπόλοιπους. Θεωρώ πως δημιουργήθηκε μια ωραία παρέα εδώ μέσα και οφείλω να ομολογήσω πως πολλές φορές έκαμα τη σκέψη πως θα ήταν αν ήμουν και εγώ μέρος αυτής.
Να μαι λοιπόν. Θα προσπαθήσω να φανώ αντάξια των προσδοκιών σας! (ποιών;) 
Καλώς σας ήβρα λοιπόν και θα τα λέμε συχνά!! Ελπίζω!!

16 σχόλια:

  1. Χα χα μανα μου ρε, τούτη η αμηχανία των πρώτων ποστ εν γραφική, δεν έχει ένα που να μην την είχε. Αρεσε μου που τους επιασες ουλλους που γυρον! Λοιπόν αναμενω να δω τι πελλαρες θα μας λες και συ :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πολλά α... Ε να δούμεν λαλείς και συ αμα πάρω φόρα τι πελλάρες θα σας λαλώ!!!

      Διαγραφή
  2. Γούλκαμ στα μέρη μας! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλωσόρισες! Δεδομένου ότι έχουμε τις ίδιες αδυναμίες θα σε διαβάζω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπητή μου Μπρέντα!! Ναι έχουμε κοινές αδυναμίες όπως φαίνεται!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω! :))))) Πολλά ευχαριστώ! Θα τα λέμε, ελπίζω συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι σίγουρος!!! Εγώ μαζί σου θα τα λέω συχνά πάντως!!! Εσύ μαζί μου, δεν ξέρω :)))

      Διαγραφή
  5. OOOO hello Mademoiselle, ζωνιάστου και ετοιμάστου να πετάξουμε !!!΄Θέλω να πετάξω τώρα!!!!!:)))))Είμαι τζιαι εγώ newly born και έχω να σου πω ότι εν πολλά ωραία εμπειρία. Περιμένω με αγωνία και άλλα σου ποστ. Κάμνω τα λλίο αντίθετα έκαμα σου κομμεντ στο επόμενο γιατί τώρα σε ανακάλυψα και τωρά στο πρώτο σου. Ελπίζω να τα λέμε συχνά, Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και συ Αμαδρυάδα μου!!! Ο νέος είναι ωραίος μα ο παλιός είναι αλλιώς, λέει το άσμα... άρα εμείς θα είμαστε πάντα οι ωραίες της παρέας :)))

      Διαγραφή
  6. Καλώς την, καλως όρισεν
    την Μαντμαζελ τη Χάιντ
    δαμαί μες την παρέα μας
    που είναι πια μεγάλη! :ρ

    για το καλως σε βρήκα
    με δεξί κλικ μπήκα, να ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας ήβρα Μόκο μου
      ήρτα τζι' εγώ να μείνω
      με τα δικά μου τα μπλα-μπλα
      το στίγμα μου να δίνω!

      Ατςςς... Περνά μου;;;

      Διαγραφή
  7. Πόσο με τιμάς που με έβαλες στο blogroll σου!!! Καλωσόρισες ανάμεσα μας!! Όσο για τον Αντίχριστο, είναι η αδυναμία μου και το ξέρει!! Α! Κάνε "λίστα ιστολογίων" να γραφτούμε μέλη! Φιλούθκια!! (Σωστά το είπα νομίζω, ε;;) !!

    Υ.Γ Έχουμε το ίδιο φόντο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ Joan!! Χαίρομαι που πέρασες κι εσυ από δω!!! Θα τα λέμε συχνά!!! ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ!!! (Σωστότατη!!!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή